iyi okumalar 🩷
⊹ ִֶָ𓏲࣪𖹭
daha yeni eve gelmiştik ve çok yorgun hissediyorum. bu konusmaya nasıl gireceğimi düşündüm uzun bir süre boyunca, çünkü sanırım yazmakta, veya başlamakta iyi değilim?
şuanda taehyung, köşede jeongguk ile olan eski konuşmalarını okuyor, dylan bim çiğköftesi yiyor, derek, talha ile konuşuyor, jennie uyuyor, yeji, yeonjun'un instagramını arıyor, yves alışverişten aldıklarına bakıyor, wony ise lezbiyen porno izliyor.
bense müzik dinliyorum, çünkü hobim bu. en sevdiğim şey müzik dinlemek. çoğu zaman kimseye anlatamadığınız şeyleri; müziklere anlatırsınız. kimse bunun böyle olduğunu düşünmez belki ama benim için böyle. bir şeye üzüldüğümde müzik dinleyerek yazarım ve böylece üzgünlüğüm geçer ya da daha da tribe girip ağlarım.
genelde 2. seçenek oluyor.
neyse neden bu kadar yorgun olduğumuzu soracak olursanız, dışardan gelmiştik.
dışardan geldik diye yorgun değildik elbette, hırsızlık yapmış üstüne deli gibi kovalanmıştık.
beğendiğim kolye yaklaşık 2000 tl civarı çıkınca bizde çareyi hırsızlıkta bulmuş, mekandan kolyeyi yürütmüştük.
daha doğrusu öyle olduğunu sanıyorduk, ta ki mağazadan çıkana kadar.
mağazadan çıkarken kolye ötmüştü.
şerefsiz.
sonra mağaza çalışanları anlamış, yanımıza gelmişti fakat inattım, bu kolye benim olacaktı ve koşmaya başladık.
tabii ki de eve gidecek kadar salak değildik, bambaşka sokaklarda koşturup sonunda bir yere saklanmıştık. böylece adamda izimizi kaybetmişti.
yani kolye benim olmuş, başıma da bir şey gelmemişti. deli gibi yorulmamı hiçe sayacak olursak.
yarın okul vardı ve biz saat gece 2 olmasına rağmen ayaktaydık paso olarak.
"benim uykum var amk, sizi daha fazla bekleyemem uyumaya gidiyorum." diyen jennie, herkesin onayını aldıktan sonra bize iyi geceler dileyerek odasına çekilmişti.
bir kaç dakika sonrasında da zaten biz saatin farkına varıp odalarımıza çekilmiştik.
kendimi peluşlarımın yanına atıp, uyumaya çalıştım, bir yandan müzik dinleyerek.
bu evde uyunur muydu peki?
tabii ki hayır.
dylan'ın odasından derek'in kahkaha sesleri geliyordu ve hayvan gibi güldüğü için de uyuyamıyordum.
en sonunda gidip odayı basmaya karar verdim.
odaya girmemle ekipçe orada olduklarını gördüm, ve kırılmadım desem yalan olur. sonuçta biz bir gruptuk ve çağırılmaya hakkım olduğunu düşünüyordum?
wony'nin, "ananı sikiyim geldi susun." demesiyle hepsi bana bakmıştı. susun demesini başta sorgulasamda çok takılmadan tekrar odama gittim ve uyumaya çalıştım.