12 ♡

10 4 39
                                    

gotumden uydurcambu arada buyuyu SIMDI GERCEKTEN yazarim bu salak eflin gider dener o yuzden gercegiyle ugrasmicam. gunahi boynuma olmasin diye.

bu arada bolumde turk isimleri kullanmak istemedim mantiksiz olurdu cunku o yuzden turk isimlerini, yabanciya cevirdim

semih(💓🎀🎀) eunwoo
ibrahim yeonjun
nermin dylan istemisti aslinda ama ficte oldugu icin harry yapiyorum😭 eflin zaten jeongguk nehir² icinde wonyoung ile shipi olan bi kiz idol olsun istedim bu yuzden de gaeul'u sectim!!

cok suclu hissediyorum!!! neyse begenir misiniz lutfen 🥺

౨ৎ

"kanka sen hani bağlama büyüsü yapıyordun?" diyen jennie ile, gözlerimi derek'e çevirdim. evet hani yapıyordu?

"aa, unutmuşum gelin yapalım." derek'in sözleriyle hepimiz el çırpışmıştık. aslında hepimizden kastım, tae, jennie, yeji, wony ve ben. zaten geriye sadece dylan kalıyordu o da asla aşık olmayacaktı sanırım kimseye.

"bakın şimdi, öncelikle geliyorsunuz bu yuvarlağa elinizi koyup 3 defa içinizden sevdiğiniz kişinin ismini söylüyorsunuz. sonra, bu muma üflüyorsunuz ve buum! ertesi gün size mesaj atmış." hiç inandırıcı gelmese de hoşlandığımız beylerin yazması için yapacaktık.

ilk olarak wonyoung'un yapmasını bekledik, çünkü fazla cesaretli davranıp atlamıştı hemen enayi. o yaptıktan sonra derek yüzüne üflemişti. bu da büyünün bir parçasıydı herhalde.

"ben de yapacağım!" diyerek bu kez jennie atlamıştı. o harry için yapacaktı. ünlü aşkıydı onun. ama ünlü olması büyü yapamayacağımız anlamına gelmiyordu??

jennie adımları uyguladıktan sonra bu kez yeji geçmişti. o da aylardır platonik olarak sevdiğini düşündüğü kişiyi yani yeonjun'u düşünerek yapmıştı. aylardır görmüyordu onu. ama bugün görmüştü. gerçekten onun için mutluydum ama ben de bir gelişme istiyordum. işte tam bu yüzden buradaydım.

taehyung'ta jeongguk için, aynı şeyleri uygulayıp yüzüne derek üfleyince korkmuştu şapşal.

sıra bendeydi, elimi yuvarlağa koyup, 3 kere içimden eunwoo dedikten sonra mumu üflemiştim. ardından derek, yüzüme üflemişti. şimdi bağlama büyüsü mü yapmıştık yani?

"evet! artık ünlü ünsüz farketmeksizin tüm aşklarınıza ulaşırsınız." gerçek olabileceğini düşünmek bile güzeldi!

"şimdi bu ne kadar sürüyor ki ballı çöreğim?" taehyung bir anne edasıyla, derek'e sorduğunda derek gülmüş ve, "o kişiden kişiye değişir ama, 1 ayı bulmaz canım." demişti. kendini büyücü zannetmişti sanırım gerçekten.

"ünlü olsa da, oluyor dimi." diyen jennie'ye döndüm, "oluyor, oluyor." demişti derek.

"benim kız bana soğuk yaptı diye yapıyorum ben, yoksa flörtüz zaten." demişti wonyoung'da. millet flört oluyordu bense hala yerimde sayıyordum. grupta bisex olan bir çok kişi vardı. örneğin, wonyoung daha önce bir erkekten hoşlanmasa da o kapasiteye sahip olduğunu görüyordum. ve kendisi de öyle olduğunu iddia ediyor zaten. taehyung, hem kız sevgilisi hemde erkek sevgili olmuştu. jeongguk'ta erkekti. yani grupta sürekli ondan bahsediyor zaten. aslında taehyung, sürekli birilerinden bahseder ama bu kişiler onun gözünde asla, jeongguk gibi olmadı. hani derler ya unutmak için diye. jeongguk'tan sonra bahsettiği herkes jeongguk'u unutmak içindi. elbette gidipte bu insanlarla konuşup onların duygularıyla oynamamıştı. öyle birisi de değildi zaten asla. ama sevmeyi dememişti. tabii ki de başarısız olmuş exi jeongguk'a dönmüştü. gerçekten oldukça imkansız gibi görünseler bile favorim olan oydu. aralarındaki uyum falan müthiş bir şeydi zaten, bahsetmeye gerek yok.

team kasarlar ౨ৎHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin