selam bacikolaarrrrr
YINE BEN GELDIM🥺💗
ben geldim(aydilge sesiyle)..
NEYSE HOS GELDIM🧚🏻♀️ೀ
"arkadaşlar! YEONJUN BANA İSTEK ATMIŞ." diyen yeji'yle hepimiz şok olmuştuk, yani büyü bu kadar kısa sürede işe yarıyor muydu?
"KANKA NEEE. BAKAYIM FAKE DEĞİL DİMİ." diye soran jennie'ye hesabı göstererek cevap vermişti yeji. dili tutuldu herhalde kızın.
"inanamıyorum şuanda. ERVA ALLAH SENDEN RAZI OLSUN. bin yaşa amk. AYLARDIR ÇABALIYORUM, Bİ BÜYÜLÜK İŞMİŞ." diyerek kendi çapında sevinen yeji'ye gülümsedim. sonunda istek atmıştı şu çocuk. aylardır instagramını istiyordu, hayır yani aynı yerde denk gelsek yüzsüzlüğü ele alıp ben isteyeceğim ama asla denk gelmiyordu.
"BACİKOM SONUNDA. SENİN ADINA ÇOK MUTLUYUM!" dedikten sonra koşarak sarıldım yeji'ye.
"jeongguk'ta bu kadar hızlı dönüş yapar bana umarım."
diyerek yine jeongguk'u olaya katan taehyung'un üzerine, wonyoung ellerini açıp, "tüm kankalarım bu büyüyü yaptırdığı kişiden olumlu dönüt alsın amin." demişti.bi kere büyü yapmıştık, büyü tutsun diye dua mı ediyorduk şimdi de?
yine de amin demeyi es geçmedik tabii ki de.
"ya arkadaşlar artık ben de aşık olmak istiyorum. o kadar mutlu oluyorsunuz ki, gören de aşkı iyi bir şey zannedecek. ama yine de sıkıldım bu maraton hayattan." diyerek yakınan dylan'a şaşkınca bakıyordu herkes. beklenmeyecek sözlerdi bunlar.
"tövbe yarabbi, başımıza taş yağacak herhalde." diyerek durumun absürtlüğünü dile getiren, jennie'ye katılıyordum. DYLAN VE AŞIK OLMAK NE ALAKA YANİ?
"kanka aman, napacaksın aşık olup. bak benim gibi rahat olacaksın." demişti derek'te kendini ve dylan'ı teselli etmek içindi herhalde. yoksa aşık olmak çok güzel bi duygu bence.
"hala şoku atlatamadım ya. istek attı resmen!" diyerek yeniden çığıran yeji'ye bu kez 9 numaralı bakışımı attım.
"kabul ettin dimi kız?"
"etmedim daha, ben öyle kolay bi kız değilim. hem hesabımı kontrol ettim düzgün mü diye, şimdi de ediyorum." diyerek yanıtladı, yeji wonyoung'u.
jennie, "go girl!" diyerek yeji'ye destek olmuştu.
"HAS SİKTİR. LAN YAZDI. YAZDI YAZDI YAZDI. AMINA KOYAYIM YAZDI DİYORUM. YEONJUN!"
BU KEZ GERÇEKTEN İNANAMIYORDUK ÇÜNKÜ BEN BİLE BU KADAR HIZLI TUTMASINI BEKLEMEMİŞTİM.
"hayırlı olsun bacıma olursunuz siz." diyerek sevincine eşlik ettim.
"aşıklar kavuşuyor bi biz kaldık be jeongguk."
artık, taehyung'a tepki vermiyorduk. alışmıştık onun bu mazlum aşıklığına.
"yazar be taehyung. bu kadar takma her şeyim." demişti dylan. kıyamazdı asla, taehyung'a.
"when baba when." diyerek yine içimizdeki umudu söndüren taehyung'un kafasına yapıştırdım.