זה חשוב. תיכנסו.

116 12 34
                                    

הוא מחק לי את ההודעות מהפרופיל שלו, אני יכולה להבין למה, אז אני כותבת פה.
תגידו, איך במשך ככ הרבה זמן לאף אחד לא הזיז שיש פה מבוגר שמתכתב עם ילדים קטנים?
בין אם זה בגלל האיומים שלו להתאבד כל יומיים, ובין אם זה סתם כי לא חושבים שזה כזה נורא, אני בשוק להגיד את זה, אבל אני הבן אדם הראשון שאומר על זה משהו סוף סוף, ואני כל כך כועסת על עצמי שלא עשיתי את זה מוקדם יותר.
הוא עשה מניפולציות והטריד בצורה מתמשכת 2 חברות שלי, ואני מאמינה שהוא עושה את זה לעוד ילדים (*ילדים*, הן היו בחטיבה/יסודי, הוא בן 29.)
עכשיו זה אולי קצת קשה בגלל שוואטפד חסמו את ההודעות הפרטיות, אבל הוא מדבר עם ילדים בפלטפורמות אחרות.
משהו בבירור לא בסדר איתו נפשית, אבל זה לא תירוץ למעשים כאלה.
מישהי תקפה אותי כי כתבתי לו "למה אתה לא חסום" בפרופיל שלו ואז הוא איים להתאבד, שוב.
אני לא מאשימה אותה. היא בן אדם טוב, פשוט תחת מניפולציות ומגנה על הבן אדם הלא נכון.
הנה מה שכתבתי לה שגרם לו למחוק את כל ההודעות:

"אם זה הופך אותי למפגרת, זונה, מטומטמת וחרא לרצות להגן על חברות שלי ולנסות למנוע מילדים קטנים, שהאפליקציה הזאת אמורה להיות מן מקום בטוח בשבילהם, להיפגע ממניפולציות והטרדות מיניות מתמשכות בזמן שאף אחד אחר לא אומר על זה כלום בין כי הם מפחדים לפגוע בו בגלל האיומים שלו להתאבד (שזה חלק ממניפולציה מאוד ברורה) ובין כי הם סתם חושבים שזה לא כזה קיצוני, אז את צודקת, אני בדיוק כל מה שאמרת. אבל אני לא אשתוק על דברים כאלה כל עוד יש לי כוח כלשהו למנוע מילדים להיפגע. להפך, אני כועסת על עצמי שלא אמרתי על זה משהו מוקדם יותר, כי הסיטואציה הזאת מזעזעת וזה כל כך מטורף שאף אחד לא אמר על זה כלום עד עכשיו. אם את לא רואה בעיה בגבר מבוגר מדבר עם ילדים קטנים, בלי קשר אפילו להטרדות מיניות, אז משהו לא בסדר בעולם הזה."

אני לא חושבת שיש לי עוד משהו להגיד. אני מקווה שהבנתם על מי מדובר, מי שמכיר אותו.
בבקשה מכם תיזהרו פה.

יומני הרוני וחפירות מוזרות אחרותWhere stories live. Discover now