בנוגע לפרק הקודם

56 7 6
                                    

דבר ראשון, אני ממש שמחה שהפרק שלי הצליח לעזור לאנשים ולגרום להם להרגיש שהם לא לבד בהרגשה הזאת, ידעתי שהרבה אנשים מרגישים ככה וזו אחת הסיבות שכתבתי את הפרק, אני שמחה שזה באמת עזר 3>
ותודה על התמיכה מכם אני ממש מעריכה את זההה

דבר שני, בפרק הקודם בעיקר ציינתי את ההטרדות המיניות, אבל הרגשתי שאני צריכה גם לציין את המניפולציות. כן ציינתי אותן אבל לא דיברתי על כמה חמורות הן היו.
שוב, זה לא קרה לי למזלי, אבל זה קרה לשתי חברות שלי.
המניפולציות שהוא עשה עליהן (ואני כמעט בטוחה שעל עוד ילדים) כדי שישארו איתו וימשיכו לדבר איתו. בעיקר איומים להתאבד כל הזמן.
אחת מהחברות שלי סיפרה לי סיטואציה מסוימת שקרתה לה איתו, אני לא בטוחה שהיא תרצה שאני אספר אותה בפירוט מאוד פה, אז אני רק אספר בכלליות.
הוא התכתב איתה (וגם עם החברה השנייה) בכללי על המצב הנפשי שלו בצורה קשה (הוא עושה את זה גם בפרופיל שלו, אבל זה לא מכוון למישהו אחד אז אני חושבת שזה יכול לעבור). באחד הלילות הוא אמר לה שהוא הולך להתאבד, ברנדומליות, ולא חזר עד הבוקר. היא לקחה את זה מאוד קשה בלשון המעטה ונשארה ערה כל הלילה כותבת לו ומנסה שהוא יחזור. בבוקר הוא כתב לה כאילו כלום לא קרה, אני חושבת שהוא אמר לה שהוא סתם הלך לישון או משהו. היא הייתה בת 11/12, והוא, שוב, גבר מבוגר.
אתה צריך לדבר על זה עם פסיכולוג, לא עם ילדה קטנה בוואטפד. אני כן תומכת בלשתף את המצב הנפשי שלך עם אנשים שיכולים לעזור, אבל לא בצורה כזאת קשה ומניפולטיבית, והבעיה העיקרית פה היא שזאת ילדה קטנה, והוא היה מודע לגיל שלה.
זה לא דבר שהוא צריך להעביר ילדה קטנה. זה חולני.
זו הייתה סיטואציה מסוימת, אבל שתי החברות שלי תיארו בכללי שהוא בן אדם מאוד מניפולטיבי ובגלל זה הן היו בקשר איתו יחסית הרבה זמן. אני מרגישה שאני לא באמת מצליחה להעביר פה עד כמה רע זה היה.
היה לי מאוד קשה לשמוע את מה שהן עברו בגללו.
אז זה, תודה שקראתם עד פה, בבקשה תשמרו על עצמכם בוואטפד וברשתות חברתיות בכללי❤️

יומני הרוני וחפירות מוזרות אחרותWhere stories live. Discover now