פריקה על ילדות איכסה פיכסה בלעכס מהשכבה

64 9 6
                                    

שלומות אנשיםםםםםם
וואו אני באמת בקושי כותבת פה
אזזזזז
נתחיל בסיפורינו המקסים
אהם אהם

✨️הכל התחיל ביום קריר אחד בהפסקה (שזה היום)✨️
אני וחברות שלי (TwoBirds123 EmeraldBlackwood1234 ועוד כמה שאין להן וואטפד/אני לא יודעת את המשתמש שלהן) היינו בכיתה שלהן ודיברנו אחת עם השניה כמו תמיד
ואז החבורת צ'אחלות הכי צ'אחלות מהשכבה שבמקרה גם מהכיתה שלהן (מסכנות חברות שלי) נכנסו לכיתה והתחילו לדבר עלינו ממש חזק וצעקו לנו דברים ואחר כך ציחקקו כזה (יאק)
ובאמת
הן מרכלות על החבורה שלנו מלא, אנחנו כבר ממש רגילות לזה, כמעט כל השכבה מדברת עלינו כי אנחנו "לא נורמליות ורגילות" כמוהם, אני רואה את כל המבטים שדופקים לי במסדרון. לי זה לא מאוד מפריע ואני מנסה כמה שיותר לצחוק על זה,
ובדרך כלל אנחנו פשוט מתעלמות מהן אבל הפעם זה היה פשוט בלתי נסבל
הן המשיכו והמשיכו לעשות את זה (סיידנוט, הלפ אני יודעת שזה מוזר אבל כל פעם שערסים ו/או צ'אחלות פונים אלינו בסגנון כזה אני נכנסת להתקף צחוק-בכי, זה לא מאוד מהנה)
אז התחלנו לדבר על כמה אנחנו שונאות אותן ורוצות לרצוח אותן בקול כי מגיע להן (מיקו TwoBirds123 איימה עליהן באיומי רצח מאוד יצירתיים בלשון המעטה. וזה לגמרי הגיע להן). אחרי כמה דקות הלכנו לשירותים כי מיקה גררה את כולנו (ולפי מה שחברות שלי אמרו לי הן צעקו אחרינו "ילדות סנטר" ודברים כאלה אבל אני לא שמעתי) והמשכנו לדבר כמובן על כמה שהן חסרות חיים מעצבנות. אני וחברה שלי הצצנו החוצה, ונחשו מה? הן עוקבות אחרינו, כן, הן עד כדי כך משועממות.
היינו כזה 'מה לעזאזל' וחזרנו לכיתה שלהן, ואז הן באו אחרינו שוב וזה היה הלוך חזור כזה כמה פעמים. באמת שזה היה נראה כאילו לפני ההפסקה הן ישבו ואמרו "יא, אין לנו חיים או מה לעשות בהפסקה בכלל אז בואו נתכנן איך להציק בצורה בלתי נסבלת לילדות שאשכרה מעניינות ואינטיליגנטיות עם חיים כדי שגם לנו יהיה מעניין" (ואני בספק אם זה לא באמת קרה).
בסופו של דבר חזרנו לכיתה ונשארנו שם ופשוט התלוננו כל ההפסקה אחת לשניה (כשהן גם בכיתה) כמה זה מעצבן וכמה הן מטומטמות ומשועממות שהן עושות את זה וההפסקה נגמרה.

עוד משהו שעיצבן אותי, בתוך החבורה המגעילה הזאת הייתה ילדה שהייתה בכיתה שלנו בתחילת שנה ואני ומיקה היינו במעבדה איתה פעם אחת והיה מאוד נחמד. היא לא כמו הצ'אחלות המגעילות, והיא אמרה לנו שהיא חברותית לכולם ולא תשתנה בשביל אף אחד, מי שאוהב אותה יופי ומי שלא לא צריך. אבל ראיתי אותה היום, היא מנסה להשתנות כדי להתאים כל כך חזק שזה עצוב. אחרי המעבדה היא הייתה מחייכת אליי במסדרון ומדברת איתי לפעמים, אבל עכשיו כבר לא כי היא ✨️חלק מהמאגניבים✨️
באמת חשבתי שהיא נחמדה אבל לא! היא כמו כולם (או לפחות מנסה. אני ממש מקווה שהיא תבין שלא צריך לנסות להתאים בכוח בקרוב)✨️
מזל שלא סיפרנו לה שאנחנו ביחד
איכ בגלל אנשים כאלה יש לי בעיות אמוןןןן

ועוד סיפור קטנטנצ'יק: הייתה לי חברה שהכרתי מכיתה ו', היא הייתה איתי בקייטנת תיאטרון וגם לה קוראים רוני (יש לה וואטפד אז אני מקווה שהיא לא תראה את זה), אני היא וחברה רעילה שהייתה לי היינו שלישייה כזאת. בשלב מסוים היא הייתה החברה הכי טובה שלי, היא הייתה הבן אדם הראשון שלא מהבית ספר שלי והצלחתי לשמור איתו על קשר. אבל לא, היא ממש קלה להשפעה והיא נהייתה רעילה כמו החברה השנייה שלי. היא הייתה בכיתה שלי שנה שעברה ועברה לכיתה של חברות שלי השנה כי היו לה יותר חברות שם. בהתחלה היא הייתה חברה שלי ושל חברות שלי אבל היא התחברה עם הצ'אחלות ועכשיו בקושי מדברת איתנו. אני גם די בטוחה שהיא מרכלת עלינו איתן. היום באתי לתת לה חיבוק מולן וראו על הפרצוף שלה את המבט של 'מה את רוצה ממני'. חיבקתי אותה בכל זאת בידיעה שזה יכול להרוס לה את הרפיטיישן ואני גם ממש מקווה שזה הרס. או שהיא ריכלה עליי איתן. או גם וגם.
הסוף✨️

וואו רק עכשיו אני קולטת כמה שזה לא נורמלי. אבל גם אם נתלונן אף אחד לא יעשה עם זה כלום, וגם אם כן, מה הם כבר יכולים לעשות?
זה לא הגיוני שרק בגלל שילדים נחשבים "לא נורמליים" בנורמות של החברה הם צריכים להתמודד עם התנהגות כזאת על בסיס יומיומי. זה לא הגיוני שילדים צריכים להתמודד עם כל הדברים האלה רק כי הם מעזים להיות מי שהם בעולם של שכפולים.
כן, זה ממש מצחיק אותי סיטואציות כאלה, אבל כשחושבים על זה קצת יותר לעומק, זה פשוט לא הגיוני. הדברים האלה יכולים להשפיע כל כך לרעה, למרות שמי שההתנהגות הזאת מופנה אליהם הם דווקא האנשים היותר טובים. עליי ספציפית זה לא מאוד משפיע אבל אני יודעת שעל חלק מהחברות שלי כן, וזה פשוט לא הגיוני. לא אמור לקרות מצב שבגיל צעיר כל כך בוכים, מפתחים בעיות נפשיות, עושים הכל כדי להיות חלק מהחברה הנורמלית וההרסנית הזאת, הורסים את עצמם בשביל זה, ואפילו אחרי זה זה עדיין לא קורה. לא מדברים על הנושא הזה מספיק. אני ממש מקווה שהעולם יתקן את עצמו בזמן הקרוב. זה לא מאוד ריאליסטי, אבל אפשר לקוות. שכבת ז' נותנת לי קצת תקווה לגבי זה.

ובשינוי אווירה חד: מסתבר שרק בשכבה שלנו התקבלו לבית ספר מלא ילדים דפוקים (באמת שהמנהלת לא בסדר בראש ולא אכפת לה מהתלמידים בכלל, אבל זה סיפור ליום אחר) כי הזייניקים ממש ממש מגניבים! כאילו, ברור, יש צ'אחלות וערסים פה ושם, אבל הרוב מדהימים! וראיתי היום ילד עם סטייל מטורףףףףף זה ממש שימח אותייייייי אני ממש רוצה להכיר אותם יותררררר

וכאן נגמרו חפירותיי להיום, תודה ולילה טוב, ניפגש בפרק הבא!

יומני הרוני וחפירות מוזרות אחרותWhere stories live. Discover now