BÖLÜM1-Belin ve Kısaca hayat.

7 3 19
                                    

22 mayısdı bugün.En sevmediğim gün,doğduğum gündü.Hayat bana sevecan yüzünü göstermemişti.Onun yerine şeytanlıkla dolu yüzünü göstermişti.Neyse bunları bir kenara bırakalım.Ben kim miyim?Ben Belin ,belin aydın/çınar/.16 yaşındayım.6 yaşında ilk dayağım yemiştim.Üstüme basılan sıgaralar,kemer izleri falan insanlar benim çok soğuk biri olduğumu düşünür.Yaşadığım şeyleri bilmeden beni yargılarlardı.Onlardan biride  6 senedir yakın olduğum arkadaşım Topraktı.Benim her şeyi çok fazla abarttığımı düşünüyordu.Bağzen onun yanında ağlardım.O ise bana *bebek  gibi ağlamayı kes*derdi.Ben artık dayanamayıp onunla konuşmayı bırakmıştım.Zaten çok gıcık bi kızdı benim dışımda arkadaşı yoktu.Zaten sonra burdan taşındılar.Ben özel bi okulda okuyordum.

Okulda mutluydum benle uğraşan veya bir pilotoniğim yoktu.Annem ev hanımydı babamsa kumarhane işletiyordu.Yine  gec gelmişti babam.Bende sabah okulum olduğu için odamda yatmak için hazırlanıyordum.Dersimi çalşmış,pijamalarımı giyimiş yatağımda telefonuma bakıyordum.Yavaş yavaş uykum gelmeye başlıyınca sabah giyiceğim kıyafetlerimi hazırladım sonra çantamıda hazırladım ve yattım.Sabah alarm sesiyle uyanmıştım.Hemen lavaboda elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim.Çantamıda alıp aşşağı indim.Annem kahvaltı hazırlıyordu.Kardeşim ege çamış gibi koltukta yatıyordu.Kesin babamdan sonra eve geldiği için odasına çıkmamaıştı.Annem gilin adasının yanındaydı egenin odası.Ben çantamı girişe bıraktım ve mutfağa girdim.Annemi öptüm ve konuştum.

-Günaydın anne.

Dedim.Oda bana gülümsayip kafa salladı.Bende ona yardm ettim.Kahvaltılıkları masaya koydum.Ardından çamış egeyi uyandırmaya çalıştım.Uyanmayınca onun telefonun elime aldım ve hızlıca egeyi sarsarak konuştum.

-EGE,EGE UYAN  MELİNA SENİ ARIYO.

Dedim.Hemen gözlerini açtı ve telefonu kulağına götürüp konuştu.

EGE-A-alo meliancım noldu sabah sabah.

Telefondan ses gelmiyince kulağından çekti ve ekrana baktı.Kimsenin aramadığını görünce bana sinirli bir şekilde baktı.Bende ne bakıyosun anlamında kafa sallayıp konuştum.

-Ne Allah Allah uyanmıyodun.

Babam sinirli bi şekilde aşşağı indi.Ve konuşarak bizim yanımıza geldi.

MEHMET-Ne bağrıyosunuz sabah,sabah?

Ege hemen konuştu.

EGE-Baba ablam beni oyuna getirdi.

Dedi.Onun öyle demsiyle yüzüme sert bi tokat yemem bir olmuştu.Ne yani küçük bir şaka yüzünden beni mi dövücekti?Evet bu kişi eğer babamsa döverdi.Tekrar bağırarak konuşmaya başladı.

MEHMET-SEN NE HAKLA BENİM OĞULUMU OYUNA GETİRİSİN?HA ORUSBU.

Dedi.Umursamadım.Tekrar vurdu.Ağızıma mekalik bi tat geldi.Dudağım patlamıştı.Sonra karnıma bir kaç kez tekme attı.Sonra durdu ve mutfağa gitti.Egede bana gülüp yukarı hazırlanmaya çıktı.Bende hızlıca odama çıktım.Patlayan dudağıma pansuman yaptım.Karnıma ise krem sürdüm.Aşşağı indim ve kapının oraya ilerledim.Çantamı alıp evden çıktım.Okula doğru giderken bi ara sokakağa girdim.

Bi bank vardı.Canım sıkkın olduğu zaman buraya gelir ve sıgara içerdim.Bağzen Fırat abide burda olurdu.Aşşağı taraftaki villalarda oturudu ailesiyle.Son zamanlarda karısıyla arası biraz bozuktu.Sanırsam arayı düzeltmişler.Artık gelmiyordu.Cebimdeki sıgara paketini çıkarttım.Galatasarylı çakmağımı ateşledim ve paketten çıkarttığım sıgarayı yaktım.Paketi geri cebime koydum.Sıgarayı bitirince  kalktım ve okula yürümeye başladım.Okula gelince hiç beklemeden sınıfa girdim.Hemen sırama oturdum ve telefonumu cebimden çıkartıp bakmaya başladım.Biraz sonra sırama biri oturdu.Kim diye baktığımda bana çok benzeyen bi kızdı.Ben bişey demeden önüme dönüyodum ki kız konuşmaya başladı.

BELİN VE AY'IN HAYATI.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin