1

9 2 0
                                    

Hiçbir zaman iyi bir hayatımın olduğunu düşünmedim. Şanslı olduğum için şükür etmedim. Önümde her zaman çukurlar varken asla kalkıpta yaşadığıma şükür etmedim. Dert olarak doğdum bu dünyaya. En azından annem öyle derdi. ' Sen benim başıma bir dert olarak ' geldin derdi. Ve bende artık kendime bunu dedim.

Ben hayatımda ki herkesin başına gelmiş büyük bir felaketim.

Sonra bu düşüncemin yanına birşey daha ekledim . Başına dert olarak geldiğim herkes de benim belam oldu. Ailem bana sadece bela getirdi. Onlara göre bana bakmak büyük bir dertti şimdi ise onlara bakmak bana büyük  bir dert oldu .

Eve para getir, evi temizle , yemek yap, babana karşı çıkma, annenin kızmalarına baş eğ ve daha niceleri

Okulumu elimde alan , gençliğimi benden çalan bir aile sadece derdim olurdu. Çocukluğumu çaldılar ama gençliğimi elimde tutmak için herşeyi yapacam.

Ben Güneş solan.

Adım gibi parlamadım ama bu demek değil soyadım gibi solacam. Beni söndüren herkesi yakacam. En azından bunu çocukluğuma borçluyum.

........

Aynanın karşısında yüzüme vuran gün ışığı eşliğinde saçımı geriye attım. Aynada gördüğüm gözleri gülen bu kızdan son derece memnundum.

Mutlu bir aile ve mutlu bir hayatın izini gözlerimde taşımayı seviyorum.

Beni hayatının merkezine oturtan bir ailem var. Evin beklenen tek kız çocuğu olmanın mucizesini iliklerine kadar yaşayan o şanslı kızdım .

Babasının prensesi, annesinin gözbebeği , abilerinin kalbi ve ikizinin diğer yarısıydım.

Ben bu ailenin neşesiydim . Ama asla bu ailenin öz kızı değildim . Bu da bu ailenin gri tarafıydı. Ailenin öz kızı olmadığımı daha geçen yıl öğrenmiştik . Ama asla ne ailem diğer kızlarını merak etti ne de ben gerçek ailemi merak ettim.  Bu gerçeği hiç öğrenmemişiz gibi çöpe atıp üstüne konuşmadan rafa kaldırdık. Benden vazgeçmeyi asla düşünmeyen aileme aynı duyguları beslemekten geri duramıyorum .

Ben Yazgı Ertuğru.

Ait olmadığı o aile tablosuna zorla giren ve asla çıkmayacak olan o hikayenin kötü kızıyım. Ailemi bırakmamak beni kötü yapacaksa en kötüsü olmak için herşeyi yapacaktım.

Kan bağı önemli değil. Bu tabloda en başından beri ben vardım. Anneme ilk ben anne dedim. Babam ilk bana kızım dedi . Bu aileye , bu eve ilk ben geldim. Abilerimle ilk ben tanıştım . Diğer yarımla 9 ay aynı karında olmadık ama 19 yıl aynı hayatı yaşadık.

Kimse bana verilen bu şansı benden alamazdı. Buna asla izin vermeyecem .

....... 

Yazgı ve Güneş

İki kızımızda burda . Bu aile kurgusu biraz farklı olacak . Kesinlikle şans vermenizi tavsiye ediyorum :)

BENİM HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin