1

7 2 0
                                    

İyi okumalar bebişlerimmm :))
Hee bu arada Kitabıma şans verdiginiz icin tesekkür ederimm🖤

--------------------------------------------------------------

"Anne yaa nolur sanki iki günden ? hem sadece, gece olucak başka kimse yok valla "

Annemin derin bir nefes çektigini telefondan bile hissediyordum.

"Kız kıza tatile mi gidilir kızım ? saçmalama , ya kapınıza sapık dadanırsa nolucak kim koruyacak sizi?"

Bu sefer derin bir nefes alıp oflayan bendim . Nolucak sanki iki gün tatile gitsek ? Kızamıyorumda sonuçta iyiligimi düşünuyor .

"Tamam anne, haklısın zaten bi bizi bulur sapık şansı . Ayrıca izin felan almıyorum ,sonuçta gelmişim 25 yaşıma olmuşum avukat , almışım arabamı. sizemi sorucam ya hadi ben kapatıyorum. Ayrıca çok korkuyosan sapıktan felan zamanında beni kick boks'a gönderseydin şimdi vurdugumu indirirdim" diyip annemin yüzüne kapattım.

Aslında yanlış bişey yapmıştım fakat bazen geliyolar bana napiyim.

Ben neva .
25 yaşında izmir dokuz eylül üniversitesi hukuk fakültesinde okudum.
Aslında amacım savcı olmaktı fakat kim 5 sene daha okuyacak bosver avukatlıkda güzel.
Çevremdeki herkes ,Akrabalarım bana avukat ol derdi zaten ,cok açık sözlüyümdür. Fakat bu açık sözlülügüm biraz sıkıntı olabiliyor . Her neyse arabayı nasıl aldıgıma gelirsek , üniversiteyi tutturup kaydımı dondurdum . Nedeni ise artık 18 yaşındaydım . İstedigim işe girip istedigimi yapabilecek yaştaydım. Ve hep hayalim olan arabayı almak için fabrikada 7 ay düzenli çalışıp kredi cekip almıştım. Arabam range rover 2.0
Ve siyah renkdeydi ben ona karaperi derdim hep , simdi ise hayalimdeki hayatı yaşıyorum hayalimdeki araba, hayalimdeki kombinler ve hayalimdeki sehirde yaşamak tabi ki bunları yapmak kolay olmadı ama başarmıştım.

Birazda ailemden bahsetmek istiyorum
Babam bizi küçük yaşta terk etmiş . Annem onun yoklugunu hissetirmemek icin elinden geleni yapsada Hep icimde kalmıştır bi baba sevgisi . Ablam evli ve hemşire eniştemde doktor .Abim evli kendisinin magazası var yengemin ise kafesi . Annem ise emekli, tekirdagda deniz kenarındaki arsamıza bi yazlık yaptırıp orda kalıyor . He bu arada ablamgil bursa , abimgil istanbul ,annem tekirdag ve ben izmirde yaşıyoruz.

Telefonun çalması ile düşünce bulutları buhar oldukdan sonra arayan kisiye baktım.

Gece idi kendisi en yakın arkadaşım olur. Ve oda benim gibi avukat . Hiç aile sıkıntısı yok kafasına göre yaşar . Ailesi küçükken trafik kazasında tırın altında kalarak rahmetli olmuşlar . Gece nasıl ölmemiş diye sorarsanız . Gece annemin yanındaymış . ailesini tanımam çünkü gece nasıl bebekse bende öyleydim . Yani kısaca ailesi bizim yakın komşumuz olurmuş . Gecenin annesi ailesinin yanına gitmek isteyince ruken yolda hiç susmadıgı için anneme bırakmışlar.

Yani Gece arkadaştan öte kardeşim gibidir .

"Efendim bebiş"

"Ee noldu aldınmı nazlı teyzeden izin?"

Aynı konu zaten bu bungalov tatilinide aklıma gece sokmuştu

"Öfff hiç sorma .sabahdan beri onu ikna etmeye çalışiyorum . En sonunda yüzune kapattım"

"Öff gece salakmısın ya annen gibi melek gibi kadının yüzüne telefonmu kapatılır . Dur ben simdi ikna ederim nazlı teyzemi."

"Nah ederisin, neyse ara ara birazda sana patlasın"

Kücük bir kahka attı

"Sus be nazlı teyzem kıyamaz bana"
Diyip telefonu yüzüme kapattı

Öff bi gerçek vardı ki cidden kıyamazdı annem Gece'ye .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TATİL KADERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin