Birthday gift

1.9K 196 27
                                    

"Everybody wants happines. No one wants pain. But how can you make a rainbow without a little rain?"

______________________









Izišla sam iz wc-a i nasmiješila se Kadishinoj reakciji kada me ugledala.
"Predivno ti stoji. Neznam kako si mogla da je baciš."- zahihotala se.
Došetala sam do ogledala i zagledala se u svoj odraz.
Sviđa mi se ova haljina. Nisam je trebala baciti, Kadisha je u pravu.
"MICHELLE!"- Jake je uletio u sobu bez kucanja.
"Treba hitno da ideš na aerodrom!"- nabrzinu je promrmljao.
"Zašto ja? Neću, ne pada mi na pam...."
"Charlie dolazi! Mislim došao je! Na aerodromu je! Ali ne zna doći do nas pa sam mu rekao da ćeš ti doći."-
Charlie? Ujak Charlie?
"Zašto je zaboga on u Sydneyu?"- zbunjeno sam ga pogledala.
"Pa ono, rođendan mi je."- zamahnuo je rukom i pravio se da zabacuje kosu koju nema.
"Ali, ja nemo...."
"Možeš!"- prekinuo me-" bus ti kreće za pola sata, bolje požuri!"- zaderao se i zalupio vratima.
Bezživotno sam se bacila na krevet i zabuljila u plafon. Toliko o rođendanu.
"Razvedri se. Charlie je faca koliko se sjećam."- Kadisha je sjela do mene.
"Ali, neda mi se. Rođendan mi je, a ja se moram vozit po busevima do aerodroma! A Charlie je vjerovatno ponio sa sobom mnoštvo onih čudnih stvari iz Mexica još kad počne psovat na Španjolskom ima da se ubijem."- govorila sam plačljivim tonom.
"Daj ne histeriziraj, podigni se s kreveta i pusti me da te uredim."- povukla me za ruku.
"Zašto da me urediš? Za vožnju busom?"- cinično sam se nasmijala i bacila u stolicu ispred Kadishe.
"Slavljenica si. Mora da budeš najljepša gdje god da ideš."- nakesila se i uzela puder u ruke.
Sklopila sam oči i pustila je da mi uništava lice tim kemikalijama. Mrzim Charlija. Zašto Jackson ne može po njega? Ili Matt? Koliko se sijećam Mattu nije rođendan.
"Gotova si!"- Kadisha se zaderala.
Otvorila sam oči i pogledala se u ogledalo.
"Hvala ti."- zagrlila sam je i navukla bijele conversice na noge. Izgledam koda me strefila nuklearna bomba.
"Vraćam se brzo, i reci Jakeu da ga mrzim."- poljubila sam je u obraz i izjurila iz stana.
Trčala sam kroz Sydney sve dok nisam došla do stanice za bus na kojoj su se upravo ukrcavali ljudi. Dotrčala sam do vozača i platila mu kartu pa otišla pronaći mijesto.
Sijela sam sama, na zadnje mjesto u busu i zagledala se kroz prozor.
Moram se voziti sat vremena do aerodroma. Stavila sam slušalice u uši i upalila pijesmu "High - Tove Lo"
Naslonila sam glavu na staklo i gledala u tmurne zgrade i ljude kako žure kućama. Tko zna koliko ljudi slavi rođendan danas? Vjerovatno dosta njih. Možda se upravo neko rađa, neko umire, neko se vjenčava, neko plače, neko se smije. To me oduvijek fasciniralo. Određeni trenutci koji se zbivaju u životu pojedinih ljudi.
Duboko sam udahnula i zijevnula.
Nadam se da će Charlie biti malo pristojniji ovaj put.
Prošli put kada sam ga upoznala s Kadishom bio je uvjeren da mu govorim da sam lezba i da je Kadisha moja buduća žena.
Ko mu je kriv kad nikad nije htio naučiti engleski do kraja.
Osjetila sam da je neko sjeo pored mene, ali nisam se udostojila okrenuti. Mrzim to. Mrzim kad neko sjedne pored mene u busu, i onda ne izađe prije mene pa ga ja moram moliti da se makne tako da ja mogu proć i izaći van. Doživjela sam jednu prigodu da je do mene jednom sjeo jedan poprilično zgodan dečko, ali kreten se kasnije nije htjeo maknuti i pustiti me da prođem. Zbog njega sam pala matematiku i morala cijelo ljeto na popravni. Zašto je tako teško bilo podignuti se kad te neko zamoli? Kretenčina. Ako ga ikada ponovo vidim lično ću ga probost vilicom u grkljan.
Spustila sam pogled na mobitel i ugledala da imam jednu ne pročitanu poruku. Srce mi je skoro otkazalo kada sam ugledala ime. Jail? Koji vrag on hoće.
'Nismo se ovako dogovorili Michelle.
Danas je trebala doći isporuka, a ti je nisi donjela. Više nema Javadda da te pazi, prema tome bolje obavljaj svoj posao kako treba inače ćeš snositi posljedice.'- pisalo je u poruci. Šta bi trebalo značiti 'više nema Javadda da te pazi'?
Zar mu se nešto dogodilo?
Brzo sam utipkala poruku i poslala je Jailu dajući mu doznanja da ne obavljam više nikakve poslove vezane uz Javadda i njega i da me ostavi na miru.
Srce mi je počelo jako da tuče u prsima.
Šta ako je umro? Šta ako zato nije odgovarao cijelo ovo vrijeme, a ja sam ga samo tako zaboravila?
Osijetila sam nekakvu bol u trbuhu, ne vjerujem da je mrtav. On je sposoban dečko, zna se brinuti za sebe. Ali, da li Jail zna nešto šta ja ne znam? Možda je on cijelo vrijeme bio u kontaktu s njim?
Rastreseno sam udahnula i izdahnula par puta da bih svatila da se uskoro bližim aerodromu.
"Oprostite, mogu li proći?"- promrmljala sam osobi do sebe zabuljena u poruku koju mi je Jail posalao.
Bus je naglo zakočio, a ja sam završila na muškarcu koji je sjedio pored mene. "Oprostite"- tiho sam promrmljala.
Pomogao mi je da ustanem i sklonio kosu s očiju.
"Šeprtljo."- promrmljao je.
Srce mi je prestalo tući, a koža mi se naježila kada sam svatila šta se dešava.
Odmakla sam se od njega ne skidajući pogled s njegovih tamnih očiju i velikih dugih trepavica.
"J-javadd?"- promrmljala sam odmičući se sve dalje. Poludjela sam. Haluciniram. Ne vjerujem. Ovo nije istina.
Nasmiješio mi se i krenuo prema meni.
Nastavila sam da se odmičem i progurala se kroz ljude koji su polagano izlazili iz busa popraćena njihovim psovkama.
Nastavila sam da trčim sve dok nisan izgubila dah i počela da glasno uzdišem. Iza mene su se čuli koraci koji su se sve više i više približavali.
Moje kompletno tijelo je počelo da se trese, osijetila sam hladnoću kako me obliva iznutra i izvana.
Okrenula sam se i ugledala ga kako stoji pored mene i gleda me.
Nisam imala snage da progovorim. Da mu se obratim, kako je moguće da se ovo dešava? Da li sanjam?
Moje oči su gladno promatrale njegovu crnu uzdignutu kosu prošaranu s par sivih pramenova. Pogled mi se spustio na par novih tetovaža koje su se nalazile na njegovoj ruci. Promjenio se.
Ali to je on.
Sigurna sam, ne sanjam.
Javadd se vratio.









a/n

[ALELUJAAAAAAAAAAAAAAAAA NAPOKON SAN OVO POSTAVILAAAAA AHAHAUAAAAA

JEDVA CEKAN POSTAVIT SLJEDECI NASTAVAK

*-*

OMG NAPOKON.

RODENDAN MI JE ZA 17 DANA *-*-*-*

DANAS CU DOBIT ASA IZ TALIJANSKOG *-*

#MITAM 

AAAAAAAAA

STAY SESSY ♡]

Michelle ~z.m.Where stories live. Discover now