O meni?
Napisao je knjigu o meni?
Zbunjeno sam ga gledala kao da je pao s Neptuna. Jer budimo realni da je pao s Marsa bio bi kolko-tolko normalan, jer kao ima gore vode i toga, a ovako kad je pao s Neptuna, Neptun je najudaljeniji i on je plinoviti planet građen od amonijaka, vodika, helija i tako dalje pa ono... možda je i njegov mozak postao plinovit gore. "Ti si šta?!"- udarila sam se rukom posred čela. "Napisao sam knjigu o tebi. Jer si mi falila i morao sam nekako, bilokako nekome dati doznanja koliko mi nedostaješ. I to sam napravio. Napisao sam koliko volim kada se smiješ dok gledaš Finijasa i Ferba ili Spužva Boba. Napisao sam koliko mi fale oni trenutci kada se počneš žaliti kako su ti traperice preširoke ili preuske, napisao sam kako svake nedjelje ideš u dom kako bi se brinula za djecu bez roditelja. Napisao sam sve one sitnice zbog kojih ne mogu bez tebe i zbog kojih te volim. Način na koji se smiješ, pričaš, govoriš da si ružna iako si ujedno najljepše stvorenje na ovoj zemlji. Tebi nije jasno kako te ja gledam svojim očima? Za mene si nešto savršeno. Za mene ti si najsavršenije biće ikad stvoreno."- uhvatio me za ruku i pogledao ravno u oči dok je mene obljevalo rumenilo i leptirići. "Ali, Javadd..."- tiho sam spustila pogled na tlo totalno posramljena da ga pogledam u oči. Odjednom se osjećam tako malo, i sitno u čitavom svijetu. Imam osjećaj da sam na nekoj ogromnoj pozornici i da svi ljudi svijeta bulje u mene a ja zgranuto stojim i ne mogu podignuti pogled totalno izbezumljena Javaddovim činom. "Michelle, nemoj da se toliko crveniš i da te bude sram. Nema te zašto biti sram."- podigao mi je bradu i naslonio svoje čelo na moje. "Ti si moje sve. Uvijek bila i uvijek ćeš biti. Nitko i ništa to ne može promijeniti."- idalje sam šutila koda sam retardirana. Ušutio je i nastavio da bulji u moje usne dok sam ja istovremeno buljila u njegove. Osjetila sam kako se nešto divlje i ne normalno budi u meni kada je stavio svoju ruku na moja leđa. Kao nekakv vrag koji hoće da prevlada mnome. Zbunjena sama sa sobom naslonila sam svoje usne na njegove i čvrsto obavila noge oko njegovog torza. Nije mu trebalo ni pet sekunda da svati šta se dešava. Pribio me uz nekakvo stablo i preuzeo kontrolu nadamnom čvrsto obvijajući svoje ruke oko moje stražnjice. Srce mi je počelo da kuca tako jako da se nebih začudila da iskoči iz prsnog koša. Usnama se spustio do mog vrata dok je istovremeno rukom prolazio ispod haljine u potrazi za grudnjakom. Kada je konačno svatio gdje se i kako otvara skinio ga je i bacio u stranu. Adrenalin je kolao mojim žilama, ali nikako nisam mogla da maknem s uma da smo u tuđem vrtu i da se ljubimo uz nečiju kuću. "Javadd.."- jedva sam se prislila da izustim njegovo ime. Nije se obazirao na mene samo je nastavio da mi tvrdoglavo ljubi vrat totalno zaokupiran svojom rukom koja se nalazila ispod moje haljine. "Javadd, u vrtu smo."- nasmješila sam se u trenutku kada me počeo da ljubi ispod ušne resice. "Nije me briga."- tiho je protisnuo i nastavio dalje da me ljubi. Čvrsto je stisnuo svoje bokove uz moje držeći naše ruke iznad glave i pokušavao da me ubije usnama. Nisam imala nikakve snage da mu se više protivim. Kakve koristi od toga uopće? Želim ga koliko on želi mene. Sve ostalo je u potpunosti nebitno. Opustila sam se i prepustila mu da radi šta hoće, kada je shvatio da odustajem od zanovjetanja lagano se nasmiješio i šapnuo mi na uho -" radit ću stvari koje nikada nećeš zaboraviti."- S tim je ušutio i skinuo mi haljinu.(...)
Duboko sam udahnula i osmjehnula se sama sebi prisjećajući se jučerašnjih trenutaka provedenim sa Javaddom.
Čvrsto sam stegnula šalicu kave i prislonila je uz grudi dok su mi glavom prolazile svakakve misli,riječi i događaji.
"Prestani."- Jake me pogodio jastukom u glavu.
Lagano sam mu se nasmiješila i popila malo kave.
"Ne, ozbiljno. Michelle zabrinjavaš me. Na čemu si ti? Jer šta god da koristiš jače je od ovog mog..."-
Ponovo sam se nakesila uopće na slušajući Jakea. Da li je moguće koliko mi fali iako smo se doslovno vidjeli prije sat vremena? Proveli smo čitavu noć zajedno. Čitavu noć, u tuđem vrtu.
YOU ARE READING
Michelle ~z.m.
FanfictionŠta se desi kada tijelo ostane bez droge nakon neprestanog konzumiranja? Očajnički je traži nazad. Tako i ona traži njega. Ovo nije ljubavna priča, ovo je priča o ljubavi. All Rights Reserved © Copyright 2015™ cover: @badass_