"How many nights does it take to count the stars?/ That's the time it would take to fix my heart,/ Oh, baby I was there for you/ all I ever wanted was the truth./ How many nights have you wished someone would stay?/ Lie away only hoping they're okay/ I never counted all of mine,/ If I tried, I know it would feel like infinity."
~~~
Znate onaj osjećaj kada jako želite nešto, ali to nešto je nedostižno i jednostavno morate nekako preusmjeriti tu želju na dostižniji nivo? E pa to ja radim sada. Ispijam tko zna koju vodku po redu jer budimo realni, Javadd je negdje daleko, a vodke ima i na pretek. Tako da šta se mene tiče ne treba ni da se vraća dok je vodka tu.
"M, party je na drugom kraju kuće."- začula sam glas iza sebe i okrenula se.
"Maf... ovdje je ljepše."- zavitlala sam bocom i legla na travu.
"Ellie je li moguće da si pijana?"- Cam je došao do mene i sjeo.
"Ne znam... ali nekako mi nije jasno kako su ove ovce dospjele na nebo.. Hej Cam, zar ovce lete? Nismo to učili u školi... možda su ovo neke leteće ovce sa nekog planeta."- zabuljno sam gledala u leteće ovce.
"Michelle, haluciniraš. To nisu ovce nego zvijezde."- podigao me s travnjaka.
"E, a Cam, misliš li da su ovce opasne? Mislim, ove leteće? Jer ako jesu, hajmo ih poslat na Javadda. Zamisli da ga ugrize ovca i on postane ovca!"- prasla sam u smjeh dok me on nosio u naručju.
"Ne govori gluposti."- zakolutao je očima.
"Znaš šta ja mislim? Mislim da vanzemaljci znaju za nas.. zašto bi inače poslali leteće ovce u izvidnicu? Šta ako smo mi za njih isto šta su i oni za nas? Samo šta oni nas zovu Fromzemaljci. Kontaš? Mi smo From kao sa zemlje. Ej imam novo ime za vanzemaljce! Outzemaljci. Kao out, van, kontaš?"- lamatala sam bocom dok me Cam idalje čvrsto držao. Shvatila sam da smo prošli pored gomile ljudi i došli do nekakve prostorije. A šta ako nas sad napadnu Fromzemaljci? Možda su oni tamo.
"Michelle, napila si se. Odspavaj do jutra i poslje ćeš doći k sebi."- spustio me na krevet i ušuškao u meku deku. Ali nije mi se spavalo. Ne sad kad nas Outzemaljci vrebaju.
"Dobro."- promrmljala sam i čekala da izađe iz sobe šta se uskoro i desilo. Zlokobno sam se nakesila i ustala iz kreveta. Pogledala sam kroz prozor i ugledala invaziju. Ravno na Camovom bazenu. Brzo sam otvorila ormar i preko svoje crne haljinice obukla nekakvu vojničku jaknu i na glavu natakla kapu sa nečim čudnim. Došla sam do ogledala i uspravno stala.
"Vojnikinja Xavier javlja se na dužnost."- visokim glasom sam se zaderala i salutirala pa dohvatila bocu vodke i izmarširala iz sobe.
Spustila sam se niz stepenice i nedaleko od nekakvih fromzemaljaca ugledala svog brata. Neznam sad točno kako se zove, ali nema veze.
"Brate!"- zaderala sam se i otišla prema njemu. Uputio mi je neki čudni pogled i počešao se iza glave. Uh... ovo mi nije brat. Valjda. To još moram pitat tatu jer nikad ne znaš s tatom...
"Putin napada!"- zaderala sam se i počela teturati. Osjetila sam kako gubim tlo pod nogama i kako me neko hvata. Sve se desilo kao u usporenoj snimci, počelo mi se sve okrećati i bljediti kao da nestaje sve, a onda sam osjetila ruke oko struka i podigla pogled. Izdahnula sam kada sam ugledala smeđe oči pune brige i ljubavi kako me gledaju. Crne trepavice su se činile dulje nego ikada, a crna, predivna kosa bila je zavezana u malenu punđu.
"Javadd."- čvrsto sam ga uhvatila za ruku i nasmijala se.
"Vratio si se."- osmjeh nije napuštao moje usne dok se negdje u daljini čuo nekakav glas koji se uskoro stopio s Javaddovim usnama.
"Ellie zašto si ustala iz kreveta?"brižno me gledao i uzeo u naručje.
"Vratio si se."- palcem sam ga dirala po licu i smijala se. Ne mogu vjerovati. Javadd se vratio.
Odveo me u istu sobu kao i maloprije idalje mi upućivajući zabrinjeni pogled.
"Jesi li dobro?"- upitao me sjedajući kraj mene.
"Jesam Javadd. Molim te ne idi više od mene."- čvrsto sam ga uhvatila za ruku.
"Michelle, ja nisam Javadd."- ponovo je slika izbljedjela i iznenada se izoštrila. Ispred mene se nalazio Cam.
Š-šta? Kako? Sad je bio ovde. Vratio se.
Složila sam nekakvu facu i zabuljila se u Cama.
"A ljepo sam ti rekao da ostaneš u krevetu i odspavaš. Samo nemoj mene kriviti ujutro kad se probudiš s glavoboljom."-
"Maloprije je bio ovde."- zbunjeno sam gledala Cama.
"Ko?"-
"Javadd."
Cam je samo iznervirano puhnuo i zataknuo kosu boje slame iza uha.
"Zašto ti je on toliko važan ? Možeš li ga bar na kratko zaboraviti?"- zaderao se i lupnuo vratima ormara.FLASHBACK
4 godine, pet mjeseci i deset dana unatrag.
"Pa prijateljice, vidim da si tužna."- Javadd je došetao do mene dok sam sjedila na plavoj klupici i buljila u more.
"Odakle ti?"- podigla sam pogled i susrela se s njegovim bogovski rađenim licem.
"Uhodim te."- nasmješio se i ljeno sjeo do mene.
"Zašto si tužna?"-
"Nebitno."- ponovo sam vratila pogled na more.
"Bitno je. Hajde reci mi."-
Uzrujano sam se okrenula prema njemu u namjeru da mu odpilim, ali nešto u tim smeđim očima i crtama lica me smirilo i natjeralo da mu ispričam.
"Znaš, imala sam prijatelja. Cam se zvao. I bili smo nerazdvojni tokom cijele osnovne škole, ali onda je došao u srednju i totalno se promjenio. Počeo je izlaziti s drugim curama, opijati se i tući, ukratko postao je popularan. I tako kako je njegova popularnost rasla sve više me udaljavao od sebe i počeo se praviti kao da se ne poznajemo. Kada je u društvu dobacuje mi ružne komentare i ruga se sa mnom, dopušta da me tuku i nije ga briga. A ja, ja ne mogu nikome reći jer mi se sviđa."- iz samih ovih riječi shvatila sam da sam teška kukavica.
"Michelle, draga pogledaj me."- uhvatio me za bradu i podignuo mi pogled koji je tokom razgovora pobjegao sa Javaddovog lica radi sramote koju sam osjećala.
"Nitko te više neće taknuti. Nećeš to dopustiti, shvaćaš? Obranit ćeš sebe od njih."-
"Kako?"
"Ja ću te naučiti. I prestani osjećati bilo što to što osjećaš za tog kretena. Nije te vrijedan, zaslužuješ mnogo bolje."- njegove riječi su mi dale nadu. Nadu da nije sve izgubljeno.END OF FLASHBACK
I tada, prvi put sa svojih 15 godina, uspjela sam prvi put u životu i naučila se boriti. On me naučio.
YOU ARE READING
Michelle ~z.m.
FanfictionŠta se desi kada tijelo ostane bez droge nakon neprestanog konzumiranja? Očajnički je traži nazad. Tako i ona traži njega. Ovo nije ljubavna priča, ovo je priča o ljubavi. All Rights Reserved © Copyright 2015™ cover: @badass_