Kalopsia'nın kaleminden🧚🏻♀️
(16 Haziran 2023)
Taehyung ve arkadaşları okuldan sevinçle koşturarak çıkmışlardı.
Çantalarını sallayarak birbirlerine atarak eğleniyorlardı.Taehyung keyifsizdi çünkü hem boğazı ağrıyor, hem de kardeşini düşünüyordu.
Onu çok özlüyordu hasretinden yanıp tutuşuyordu resmen.Jimin onu görünce yanına giderek
Jmn:Tete ne oldu niye mutsuzsun?” diye sordu meraklı bir tınıyla.
Taehyung ise sesini olabildiğince çıkararak
Th:kardeşimi özlüyorum jiminshi.Jimin ise elini Taehyung’un sırtına götürerek sıvazlamıştı. Hae soon 2 yaşından beri kayıptı ve hiçbir yerde bulunamamıştı.
Taehyung bazen onun öldüğünü ya da öldürüldüğüne inanmıştı.Aklına gelen şeyle Jimin Taehyung'u kolundan tuttuğu gibi hyunglarının yanına sürüklemiş
Jmn:Jin hyungg karneler imiz güzel olursa ormanı gezidireceğinizi söylemiştiniz bakın ikimizde taktir aldık bugün gidelimm.!
demişti sevinçle.
Taehyung'un bu fikri seveceğinden adı gibi emindi çünkü tüm yıl başının etini yemişti.Tahmini tutmuştuda Taehyung bunu duyar duymaz o güzel kare gülümsemesini koymuştu yüzüneTh:evet hyung lütfennnn"diyerek hyungunun kollarını çekiştirmişti taehyung.
Jin kararsız gözlerle arkadaşlarına bakmış onlardan onay alınca
Jin:tamam hadi yürüyün bakalım ama yanınızdan ayrılmak yok.Th-jmn:Tamamm!"
diye aynı ayda cevap verdi taehyung ve jimin.Yaklaşık 10 dakika sonra ormanın girişine geldiler.
Nm:ya bakın vazgeçelim o katil burdaysa hepimizin ağzına sıçar parçamızı bulamazlar söyliyim.
diye tedirginlikle konuşan namjoon'un omzuna sertçe vurup.
Ky:böyle konuşursan ondan önce ben parçalıycam seni korkutma çocukları
diye sinirlice konuştu kayly.
Namjoon acıyan omzunu ovuşturupNm:ne ya yalanmı sanki
demişti.Taehyung ve Jimin onların konuşmalarına göz devirip meraklıca önden yürümeye başlamışlardı.
Ormanın biraz derinliklerine indiklerinde çalılardan gelen sesle Jimin korkup Namjoonun arkadına saklanmıştı.
Jmn:O neydiiii
Nm:Killer Bunnyyy di seni yemek için geldi jiminnn hahaha.
demişti namjoon jimine şaka yapmak amacıyla.Jmn:Hayır olmazzz ben daha gencim çıtırım hayallerim var sugar daddy bulcam daha.
Jiminin cevabına herkes kahka atmıştı.Ky:Kimsenin seni yemeye geldiği yok chim ormandayız çok normal böyle sesler.
diye jimini telkin etmişti kayly.Jin:Tamam bu kadar yeter çok ilerledik kaybolmadan dönüyoruz. Taehyung gel buraya.
diye onlardan uzaklaşan kardeşine seslenmişti jin.Taehyung ise
Th:HYUNGGG tavşanaa bakınnnnnnn.!
diyerek biraz ilerlerindeki tavşana doğru yavaşca koşmuştu onu korkutmamak için sessiz olmaya çok dikkat ediyordu.Hs:Taehyung gel buraya uzaklaşma kaybolucsz burdan sonrasını bizde tam bilmiyoruz.
Taehyung onları dinlemeden tavşana yaklaşmış arkasıan çöüp tavşana karşı konuşmuştu.
Th:Tavşancıııkkk gel hadi burayaaa. tavşan seslerden irkilip taehyung"a döner ve yavaşca yaklaşır.
Diyerleride taenin yanına gelir.
Ky:Tae hadi gidiyoruz.
Diyerek taenin omzunu tutar kayly.
Th:yaa tavşanı sevcemmm.
diyerek onları reddetmişti.Tavşansa taenin yakınına gelip ters yöne doğru koşmaya başlayınca taede peşinden koşmuştu
Th:tavşancık buraya gelll.
Jin:Taehyung offf
diyerlerine taenin peşinden koşarlar.Taehyung yere tavşana bakarak koşarken birine çarpıp yere düşer.
Th:Ahh belimm
belinş okşayarak kafasını kaldırmadan
Th:özür dilerim tavşanı yakalamak için koşuyodum sizi fark etme-
Kafasını kaldırıp çarptığı kişiyi görünce sesi içine kaçmış şok içinde büyüttüğü gözleriyle karşısındaki tavşan maskeli adama ve kucağındaki peşinden koştuğu tavşana baka kalmıştı.
Bu iyi değildi ve arkadan gelen seste bunun kanıtıydı.
Nm:Sıçtığımızın resmidir arkadaşlar Killer Bunny'in bölgesine girdik."
--------⭐
İlk bölüm kalopsia'nın yazımıyla bittii 2. Bölüm benim kalemimden olucak. Umarım beyenirsinizz oy vermeyi unutmazsanız seviniriz🙏🏻🙏🏻💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bunny Gamee
ActionTüm zamanların en tehlikeli katili olan Titha Jeon Jungkook ormana saldığı tavşanını takip eden omega Kim Taehyung'a tutulacağından habersizdi.