Yastık savaşı

232 28 11
                                    

Kalopsia iyi okumalar diler🧚🏻‍♀️

Aradan 3 saat geçmişti. Taehyung uyandığında kendini siyah ve grinin hakim olduğu odada bulmuştu.

Th:aaah neredeyim ben?

Diyerek yataktan kalkmıştı. Ta ki Jungguk odanın kapısını pat diye açana kadar.

İkisi de birbirlerini görünce çığlık atmışlardı. Jungguk korkudan kapıyı kapatıp kilitlemiş, Taehyung ona her ne kadar

Th:hey dur!

diye seslenmiş olsa da nafileydi. Çığlıkları duyan Jeon mutfaktan bir hışımla çıkmış ve kardeşiyle karşılaşmıştı.

Jk:jungguk ne oldu!?

Diye sormuştu endişeli bir tınıyla. Jungguk ise

Jg:odanda biri var hyungg

diye cevaplamıştı. Jeon ne olduğunu anlayınca derin bir nefes vermiş, rahatlamıştı. Kardeşine küçük bir kahkaha atmıştı.

Jk:Gel bakalım kimmiş o.

diyerek kardeşini kucaklamış, odasına doğru adımlamıştı. Kapıyı açtıklarında Taehyung korkarak geriye doğru adımlamıştı.

Jk:Uyandın demek.

Taehyung'un boğaz ağrısı kendini unutturmamış ve tekrardan boğazı yanmaya başlamıştı. Bebek gibi öksürerek boğazının yanmasını durdurmaya çalışmıştı kendince.

Jk:Bu ufaklık seni korkutmuş olmalı önceden uyarmalıydım.

demişti kardeşinin saçlarını karıştırarak. Taehyung Jeon'un cevabına sessiz kalmıştı. Hem boğazından dolayı hem de korkudan cevap verememişti. Jeon anlamış olacak ki

Jk:hasta mısın?

Diye sormuştu. Taehyung kafasını onaylar şekilde sallamıştı.

Jk:Pekala doktor çağırırız birazdan, aç mısın?

Taehyung aç olduğunu bilmesine rağmen

Th:hayır
Diyerek kafasını iki yana sallar.

Jk:Hmmm pek emin olamadım ama, pek istekli bir hayır değil bu sence gguk?

Jungguk ise abisine cevap vermişti.

Jg:Bence de hyung hiç tok görünmüyor.

Jeon, Taehyung'un üzerine yürümeye başlamıştı. Jeon her bir adım attığında Taehyung'da onunla beraber geriye adımlıyordu. Taehyung'un sırtı duvarla birleşince durdu ve korku dolu bakışlarla Jeon'a baktı.

Jk:Bizi kandırıyor olabilir mi gguk?

Jg:Olabilir hyung.

Kardeşini yatağa bırakıp tekrar Taehyung'a döndü. Omuzlarından tutup bedenini kardeşine doğru çevirmiş, ve ona saldırmasını emrettiği bir cümle kullanmıştı.

Jk:Saldır gguk!

Jungguk yastıkla Taehyung'a vurmaya başladığında ilk bir şaşkınlık yaşamış, daha sonra o da vurmaya başlamıştı. Eğlenceleri kat kat artıyor gülüşleri odanın soğuk duvarlarına işliyordu.

Jk:Bize doğruyu söyle minik omega

Taehyung Jeon'un ona seslenmesiyle yüzünü ona döndürmüştü. Yüzleri fazla yakındı ve bu durum Taehyung'un bayağı bir utanmasına neden olmuştu. Jungguk'a vurmayı durdurmuştu o da kahve gözlerini ona bakan koyu kahve gözlerle buluşturmuştu. Jungguk ise bu sırada sürekli yastığıyla Taehyung'a vuruyordu.

Jg:Hadi doğruyu söyle hyung yoksa durmammmm

Jeon ve Taehyung sanki dünyadan kopuklardı birbirlerine öyle bakıyorlardı ki ikisinden biri birini öpecekti. Taehyung hemen Jeon'un koyu kahve gözlerinden ayrılmış Jungguk'a dönmüştü.

Bu sırada ise Jungguk Taehyung'un kucağına uçmuştu. Taehyung Jungguk'u tutmuş olsa da yere düşmüştü ve canını yakmıştı. Jungguk ise ayağa kalkıp yastığını almış yastığını Taehyung'un boğazına tutmuştu. "

Jg:Yenildin hyungggg

diye sevinçle zıplamıştı yerinde. Daha sonra elini uzatıp Taehyung'un kalkmasına gücünün yettiği kadar yardım etmişti. Abisine dönerek

Jg:hyung bu hyung kimmm?

Diye sormuştu merakla.

Jk:Hani hatırlıyor musun sana bir hyungdan bahsetmiştim heryerde onu arıyordum o olma ihtimali olan bir hyung araştırana kadar bizimle kalacak.

Jg:Heee tamammmm.

Jk:Hadi gel inelim biz.

Tam odadan çıkacaklarken Taehyung Jeon'un kolunu tutarak durdurmuştu.

Jeon Taehyung'a dönerek

Jk:Ne oldu?

Diye sordu. Taehyung utangaç bir şekilde

Th:şey bana kıyafet ayarlayabilir misin? Bunlar biraz rahatsız ediyor da

Jk:Hmhm dolaptan al istediğini

Th:Ne?
Şaşkınlıkla bakıyordu karşısındaki Titha'ya.

Jk:Şu oda var ya oradaki dolaptan istediğini giy diyorum.

Taehyung bayağı garipsemişti. Hiç kimsenin dolabını karıştırmamıştı daha önce. Sadece abisinin tişörtlerini çalıyordu o kadar.

Th:Eee şey ayıp olmaz mı kimsenin dolabını karıştırmıyorum çünkü

Jk:Olmaz kendi zevkine göre giy istersen, tabii zevkine göre birşey bulabilirsen. Bulamazsan giy herhangi birşey aldırırız, bir süreliğine buradasın.

Diyerek aşağı inmişti. Taehyung bayağı şaşkındı çünkü bir katilin evinde katilin kıyafetlerini giyecekti.

Dolabı açtığında bir sürü kıyafetle karşılaşmıştı. Siyahtan başka hiçbir renkli kıyafet yoktu. Uzun bir süre baktıktan sonra kendine bir tişört, bir şort çıkartmıştı. Fakat tişört çok uzun olduğu için crop yaparak bel zincirinin görünmesini sağlamıştı. Sonra da aşağı mutfağa inmişti. O sırada da Jungguk mutfaktan çıkmıştı.

Jg:Hah hyungg seni çağırmaya geliyordum gel hadi.

Taehyung'un elinden tutup mutfağa götürmüştü.

Th:Yardım edilecek birşey var mı?

Jk:hayır bitti hadi oturun.

Oturmuşlardı. Jeon hariç Taehyung ve Jungguk yemeklerini yiyorlardı. Jeon ise arkasına yaslanıp yemek yiyen Taehyung'u izlemeye başlamıştı.

Th:Sen yemiyor musun?

Jk:Maske var nasıl yiyebilirim?

Th:Çıkararak

Jg:kkk

Jk:Kimliğimi öğrenmemen gerek omega, eğer aradığım kişi değilsen seni bırakacağım.

Th:Hımmm tamam

Yemeğini bitirmiş tabağını toplamıştı.

Jk:Beğendin mi?

Th:Evet elinize sağlık

Jk:Afiyet olsun.

Jeon masadan kalkmış Jungguk olur da 'nereye gidiyorsun' diye sorarsa o konuşmadan

Jk:Geliyorum siz durun burada.

yanıtını vermiş ve üst kata çıkmıştı.

------⭐

sınır 10 yorum 10 oy

Bunny GameeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin