Gerçekler

109 14 1
                                    

Jk:(maskesini çıkartır)

Taehyung gördüğü yüz karşısında bir süre duraksamış ve öylece baka kalmıştı

Olamazdı değil mi? O ölmüştü.. olamazdı.. hayor kesinlikle olamazdı..

Oydu..

Jungkook..

Th:s-sen..yani.. nasıl.. bu olamaz hayır

Jk:Taehyung dinle beni bak herşeyi açıklıycam sana.

Th:3 yıl sonra delirmiş olamam değil mi? Hayal mi görüyorum.? Sen öldün

Jk:ölmedim. Dinle beni lütfen.

Th:hayır.hayır.hayır öldün sen? Küllerin verildi bana evde duruyo. Mezarın var senin.

Jk: Lütfen anlatmama izin verirmisin

Th:anlat

Jk: Bak o araba kazası gerçek değildi. Ben ilk kez olmasada birini öldürdüm ve bir kaç görgü tanığı vardı. Yoongi hyung bundan kurtulmam için beni öldü gösterdi ve görgü tanıklarını temizledi böylece bilmediğimiz bir tanık varsa bile öldüğüm için bu işten sıyrılıcaktım. Yoongi hyung herşey bittikten sonra senin yanına gelebileceğimi söylemişti ama baban kız kardeşini öldürünce babandan doğal olarak nefret etti sonra baban onun şirketiyle ilgili birkaç belgeyi başka bir şirkete sattı ve Yoongi hyungun şirketi battı bu Yoongi hyungu hepten delirtti ve nefreti tüm ailesine karşı oluşmaya başladı Baba'nın tüm ailesinin hain olduğunu işimizi karıştırıcağını ve bize engel olucağını öne sürdü ve 3 yıl boyunca seni bulmamı her şekilde engelledi. O gün ormanda seni görünce seni yanıma aldım çünkü zaten yoongi hyung yurt dışındaydı. Emin olmak için biraz seni araştırdım ve sonunda buldum seni.

Th:Bu olamaz yalanmıydı herşey

Jk:...

Th: Ya küllerin ve mezarın

Jk:özür dilerim

Th:SEN BENİ DÜŞÜNMEDİNMİ HİÇ YA NELER YAŞADIM HABERİN VARMI!?

Jk:Düşündüm tabikii düşündüm herşeyden önce hatta kendimden önce seni düşündüm. Dediğim gibi seni aradım ama yoongi hyung sirekli engelledi beni.

Taehyung'un üzüntüsü ve hayal kırıklığı beraberinde öfkeyi ve nefreti getirdi.Kontrolü kurdu almış ve gözeli masmavi patlamıştı jungkook un kurduda istemsizce kontrolü almaya çalışmış ama jungkook izin vermeyince durmak zorunda kalmıştı.

Jk:vanie?

Vn:bak jeon seninle açık konuşacağım açıkcadı taehyung şuan sana gram sevgi beslemiyo bilmiş ol.

Jk:yalan söylüyosun

Vn:inan ya da inanma gerçek bu. şimdi bizi bırak ve gidelim.

Jk: Taehyung beni seviyor vanie

Vn:bunu benden iyi bilemezsin jeon

Jk:...

Taehyung kontrolü geri alır

Th:jeon..vanie abartıyo seni se-

Jk:gidebilirsin

(Kapıyı açar)

Th:jeonn vanie gerçekten abartıyo seni seviyorum

Jk:(hafif gülümser) biliyorum ama beni afettmediğin sürece ne anlamı var

Th: Kolay kolay affedemem biliyosun

Jk: biliyorum bu yüzden sana izin veriyorum gidebilirsin

Th:Tamam.

Bunny GameeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin