سڵاو ئەزیزان ئەمە یەکەم چیرۆکمە هیوادارم هاوکارم بن.
من خەوتبووم و دایکم هات بۆ ئەوەی لە خەو هەڵسێت
دایکە-" کچەکەم لە خەو هەڵسە کاتی ئەوە هاتووە خۆت ئامادە بکەیت ئەگینا درەنگ دەبیت "
تۆ -" بەڵێ دایە من بەئاگام"
دایکم-" باشە خێرا وەرە و نانی بەیانیت بخۆ"
تۆ لە خەو هەڵدەستیت و ڕۆتینی بەیانیانت ئەنجام دەدەیت
تۆ دەچیتە خوارەوە بۆ خواردنی نانی بەیانیت و...
باوکە-" نایلا تەواو بوویت لە نانی بەیانیت "
تۆ -" مم بەڵێ باوکە"
باوکە -" دەمەوێت قسەت لەگەڵ بکەم"
تۆ -"بەڵێ باوکە دەربارەی چی؟"
باوکە -" دەربارەی هاوسەرگیریەکەت"
تۆ -" نەخێر باوکە من حەزم لێ نییە تکایە"
باوکە -" نامەوێت گوێ لە هیچ شتێک بگرم، دەمەوێت تۆ خۆت ئامادە بکەیت بۆ ئەوەی ئەمڕۆ کوڕە هاوڕێکەم ببینم بۆ ژەمی ئێوارە"
تۆ -" بەڵام باوکم پێشتر پێم وتیت کە حەزم لێ نییە"
باوکە-" بۆچی! دەتوانم هۆکارەکەی بزانم؟"
تۆ -" باوکە تکایە نامەوێت ئەوە دووبارە بێتەوە "
باوکە -" ئەم هاوسەرگیریە لە بەرژەوەندی تۆیە "
تۆ -" باوکە ئەمە چییە دەزانی هێشتا ئامادە نیم"
باوکە" ڕەنگە بزانم تۆ کەی ئامادە ئەبی، ئەوە تەنها ژەمێکی ئێوارەیە ئەگەر حەزت لێی نەبێت دەتوانیت بچیت بۆ کەسێکی تر بەڵام من دەمەوێت هاوسەرگیریەکەت بە زووترین کات بێت "
تۆ -" باوکە تکایە بۆ ناتوانی تێبگەیت"
باوکە" من لە کچەکەم تێدەگەم تەنها لەبەر ئەوەی دەمەوێت تۆش لە ژیانتدا دڵخۆش بیت،دەمەوێت تۆ لە ژیاندا جێگیر بیت بۆچی ناتوانیت تەنها وا بکەیت ئاواتەکەم جارێک بەدی بهێنیت .....ئەوەی من داوایم کردووە تۆ لە ژیانمدا تکایە نایلا تەنها هاوسەرگیری بکە و ژیانێکی باشت هەبێت منداڵەکەم"
تۆ -" باشە باوکە من چاوم پێی دەکەوێت"
باوکە-" ئەوە کچەکەی منە....ئەگەر حەزت لێی نەبێت کوڕێکی تر دەبینین باشترین بێت بۆت باشە"
سەرت لەقاند و بەڕێکەوتیت بۆ ژورەکەت
تۆ بە باوکتت وت بەڵێ چونکە ناتەوێت خێزانەکەت خەمبار بن بکەن بەهۆی تۆوە پێشتر زۆر شتیان بینیوە بەهۆی تۆوە ئێستا ناتەوێت دۆخیان خراپ بێت.
بەڵام من دەبێت شتێک بکەم بۆ ئەوەی ڕزگارم بێت لەم هاوسەرگیرییە بە خێرایی کە دەتوانم"بیرت کردەوە
YOU ARE READING
𝐍𝐘𝐋𝐀๛
Romanceجۆنگ نایلا کە هاوسەرگیریەکەی بە پلەی بۆییەک جێگیر کراوە بەناوی کیم تایهیۆنگ و ئەو بۆ ناوبانگی خێزانەکەی دەڵێت بەڵێ بۆ هاوسەرگیریەکە بەڵام نایلا کە هیواکانی بۆ ژیان مردووە دەڵێت بەڵێ بۆ هاوسەرگیریەکە بەهۆی باوک و خێزانەکەیەوە. بزانە ئایا نایلا و تایه...