NOTKA

19 4 5
                                    

Hejka, mam bardzo ważną rzecz do ogłoszenia, niekoniecznie przyjemną. Ogólnie to opowiadałam wcześniej o tym, że mam skoliozę (krzywy kręgosłup)

Mówiłam coś o gorsecie i temu podobnych sprawach, ale okazało się, że sytuacja jest o wiele poważniejsza.

Pod koniec września czeka mnie operacja kręgosłupa, która jest dość poważna. Mówię o tym teraz bo zapewne później włączy mi się amnezja i zapomnę Was o tym poinformować, a jest to ważne.

Podejrzewam że w wakacje nie uda mi się skończyć tej dylogii, a potem będzie ta operacja i ponoć nie będę mogła po niej zbytnio siedzieć, jedynie leżeć i chodzić, bo będzie mnie w ciul bolał kręgosłup.

I ogólnie przez cały czas.

Więc nie wiem nawet czy będę w stanie pisać.

Przez pierwszy semestr nie będę chodzić także do szkoły. Poza tym w sierpniu mam wizytę u kardiologa, ponieważ mam wrodzoną wadę serca. Jeśli okaże się, że stoi ona na przeszkodzie operacji kręgosłupa, najpierw będą musieli zoperować moje serce i wtedy najpewniej będę powtarzać klasę (bo po dojściu do siebie po sercu zaraz operacja kręgosłupa by była)

Tak więc na pisanie będzie w ciul mało czasu.

A jeszcze jeśli operacja kręgosłupa się nie uda to wyląduję na wózku, ale na to jest bardzo mała szansa.

Ale plusy:

- Nauczanie domowe. (Nie muszę ruszać dupska z domu)

- Nie muszę nic robić, cały dzień leżę.

Dobra koniec plusów teraz minusy:

- Ból.

- Zwolnienie z W-f na cały rok szkolny

- Nuda

To chb wszystko nie jest aż tak źle. Najważniejsze żebym przeżyła, muszę jeszcze wystartować w Trudnych Sprawach i pokazać wszystkim co to jest dobra gra aktorska.

A Wy kochani módlcie się żeby moja wada serca w niczym nie przeszkodziła.

Żegnam ja Was (będę się starać dużo pisać w wakacje żebyście chociaż coś tam mieli)

Trzymajcie kciuki 19 sierpnia żeby okazało się że z sercem wszystko okej i 23, 24, 25, 26 września, bo niby 23 mamy tam już być, ale operacja wsm nie wiem kiedy więc najlepiej do końca września trzymajcie kciuki.

Żegnam ja Was v2❤️

Dopóki Nie Zgasną Wszystkie Gwiazdy Na Niebie ~ Miraculous MarichatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz