Słowem wstępu

4.4K 344 19
                                    

Cześć!

Jak już pewnie niektórzy z Was wiedzą, a inni dopiero teraz się dowiedzą, od pół roku razem z Sandrą Biel, autorką dylogii Memories, trzymałyśmy w tajemnicy pewien książkowy projekt.

Pomysł na Love at First Sight kiełkował w nas, odkąd właściwie skończyłyśmy pisać swoje solowe dylogie (Challenge i Memories), a gdy poleciałam w styczniu do Szkocji, żeby spędzić czas z Sandrą, zabrałyśmy się za ten tekst na poważnie.

W styczniu jednak nie powstała wyłącznie historia Feyry Byron i Mila Rotha, ale zaczęła się także przepiękna przygoda z dziewczynami, które dostały od nas zaproszenia do dołączenia do The Mystery Book Sodality.

Prace nad tekstem, akcjami promocyjnymi, limitowaną tajemniczą przedsprzedażą, okładką, zadrukiem i całą masą innych fajnych rzeczy trwały pół roku! Te sześć miesięcy zwieńczyłyśmy dzisiaj oficjalnym ogłoszeniem Love at First Sight jako spin-offu naszych dwóch solowych dylogii.

Love at First Sight to historia przeznaczona dla czytelników 16+, a głównymi bohaterami są:
– Feyra Byron – córka Aymee Martin i Shane'a Byrona z dylogii Memories od Sandry Biel
– Milo Roth – syn Mallory Jones i Milesa Rotha z dylogii Challenge mojego autorstwa

W książce występują wspomnienia i rozmowy na temat napaści na tle seksualnym na czternastolatce. Ponadto pojawiają się (opisane zażywanie lub tylko wspomniane): używki (marihuana i alkohol), przekleństwa.

Znajomość dylogii Challenge i Memories nie jest konieczna, aby przeczytać Love at First Sight.

Ze względu na to, że książkę można było nabyć na limitowanej przedsprzedaży, a oficjalna premiera będzie miała miejsce 23 października, na Wattpadzie zostanie udostępnionych tylko 10 rozdziałów.

Rozdziały będą pojawiać się w środę i sobotę – od 20 lipca do 21 sierpnia. 23 sierpnia będzie przedpremierowo dostępny ebook na Legimi.

Mamy nadzieję, że spodoba Wam się początek historii Feyry i Mila oraz z chęcią sięgniecie po całość na Legimi czy też później w papierze. 💕

Do usłyszenia 20 lipca!

Ściskamy
Lena i Sandra

Love at First Sight - spin-off Challenge i MemoriesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz