~Hayat bazen şimşekli bazende güneşli havayı sever ama Ben yağmurlu havanın kızıyım ~
Lorais yağmurlu bir havada atının yanına gider. Yemyeşil bir elbise giyen Lorais Swedish ahırda saman ve Kan kokusundan başka his bir koku almıyordu. Ailenin en küçük kızı Lorais atın ölü bedenini görünce içinde şimşekler çaktı. Atı onun deyerlisiydi. Ata çok güzel bir cenaze yaptı Lorais. Aile çok soğuk bir aileydi. Lorais savaşcı bir kadındı. Düşmanını gözünden vuran bir avcıydı. Atın katilini aramaya başladı Lorais.
Lorais: Baba,senin kasvetle beklediğin yağmur senin sonun olur, haa belki senin iğrenc düşmanların yaptı bu işi.
Alerts: Kızım var ola ki, Ben ve düşmanlarım sana çökmez.
Lorais: Anamın öcünü alıyım darken kendini suya atıpda kalbini boğma.~1 hafta sonra~
Alerts: Kızım ilaçlarım odamda. Git onları getir.
Lorais: Haram olsun bu habbe sana. Yine de dua et ki ananın silinmeyen hatasısın.
Lorais yavaşca ikinci kata çıktı. Odaya girdiyi an kapı kapandı.
...- And ola ki seni öldürmek istemem, bücür. Amma ki, yattığın yeri süslersin.Adama bakıyordum. Bana yaklaşdı. Bir şey oldu ve Cennetten annemi gördüm. Yarım saat falan geçmişdi sanırım. Gözlerimi açdım,yatakdaydım. Adam başımdaydı. Bağırmak istedim. Adam bana baktı. Yanıma geldi.
...- Uyandın sanırım küçük cadı.
Ona tiksinerek baktım.
"Anandır cadı" dedim.
Bu sözüme güldü.
...- Insane hiç kaynanasına Cadı dermi be gülüm?
Dedi sırıtarak. Anladım sanki bende.
"Ben derum haa,bileysunn!"
...- Sen ne şeker konuşuyorsun.
Dedi sapık-sapık. Bende durmadım,yapışdırdım lafı.
"Şeker anan ve bacundur yavşak!"
Yine sırıttı. Ama bu sefer kalkıp odadan çıktı.
"Ağzuna sıçtuğumun çoçuğu! Nasılda aseb ediyor insanu!"
Diyerek ayağa kalkdım. Kapıyı kilitlemişdi. Orada kalamazdım deye cama yöneldim. Tam açtım ki, içeri bir sapık ayı daha girdi.
Alex: Selam.
Lorais: Ve Alleyküm selam
Çoçuk diyerinden saygılıydı. Sevdim gibi baktım. Ama sapıkdı işte.
Alex: Ben Alex Pusat
"B-ben Lorais Swedish!"
Dedim o sempatik çocuğa. Güldü.
Alex: Merak etme,sana zarar vermem,veremeyiz.
"Peki niyetin ne ayı?!"
Alex bana itici gelmiyordu. Abisinin tam tersiydi.
Alex: Seni biz şey için kaçırdık.
"Ney için?!"
Alex: Intikam için. Senin pislik baban....
Tam anlatacaktı ki, o pislik ayı geldi.
Alex: He geldinmi, Baran.
"Baran Pusat! O bir mafya! Olamaz!"
Diye düşündüm. O bana doğru geldi.
B.P- Intikam vakti geldi!
"N-ne!"İşte o gün hayatım bitti gibi göründü. Ama.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Tatlıdır
AléatoireSerbest bir şekilde büyütülen Lorais Bir gün kıskanc bir mafya tarafından kaçırılır.