4

7 1 0
                                    

Minho

Gözlerimi araladığımda karşılaştığım ilk görüntü yüzümü dikkatle inceleyen tatlı bir sincaptı. Düne göre çok daha dinç ve sağlıklı görünüyordu. 

Jisung - Günaydınnn

Minho - Günaydın sevgilim. Bu arada ben bi anda atladım ama sevgilin ya da sevdiğin biri var mıydı ?

Jisung - Sevdiğim biri vardı. SEN başka da kimse yoktu. Peki ya senin 

Verdiği cevap aşırı hoşuma gitmişti. O da bana kaşı daha rahat olmaya çalışıyordu.

Minho - İlgimi sadece tatlı bir sincap çekiyor.

Jisung cevabımla gülümsemiş yanağıma minik bir öpücük kondurmuştu. İşleri daha klasik bir şekilde yürütmenin en doğrusu olduğunu düşünerek yatakta doğruldum ve ellerini tuttum.

Minho - Han Jisung tüm ömrüm boyunca ve sonrasında yanımda olmasını istediğim tek kişi sensin. Ellerini bugün nasıl tutuyorsam yarında öyle aynı aşk ve sevgiyle tutacağıma yemin ederim. Sende bana söz verebilir misin?

Jisung hafif dolan gözleriyle konuştu.

Jisung - Yemin ederim minho. sen elimi tuttukça her daim yanında olacağım.

Onu kendime çektim ve sıkı sıkı sarıldım. Sonrasındaysa sırayla duşa girdik. Üzerimde hala sahne kıyafetlerim vardı bu yüzden Jisung'a bol gelen kıyafetlerinden aldım ve o hazırlanırken ikimize sandiviç yaptım. HIzlıca yiyip etrafı toparladık. Dışarı çıkmadan önce menajerime haber vermiştim. Kendisi aynı zamanda dostum olan chan'dı. Beraber şirkete patronumla görüşmeye gidecektik. Geldiğine dair mesaj aldığımızda Jisung' a elimi uzatmıştım. Bu kaosa dahil olmak zorunda değildi ancak kendisi bunu tek başıma yapmamı, tüm o nefreti yalnız sırtlamamı istemiyordu. Gözlerimiz kilitlendi ve elimi sıkıca tuttu.

Jisung

Binanın dışında evimi nasıl bulduğunu bilmediğim kalabalık bir grup vardı. En ön sırayı tabi ki gazeteciler almıştı. Geriye kalanlar ise meraklı insanlar ve sinirli hayranlardan oluşuyordu. Minho 'nun söylediğine göre arkadaşı bina girişinin hemen önüne kadar getirebilmişti arabasını yine de dikkatli bir şekilde çıkmamız gerekiyormuş ayrıca sevgilim kimseyi duymamamı ve görmememi söylemişti. Beş saniye bile sürmeyecek bir şey için neden bu kadar gerildiğini anlamasamda onu onayladım ve aslında abartmadığına şahit oldum.

× - seni kaltak bilerek minho'nun koynuna girdin değil mi ?

y - orospu pislik

z - sen onun gibi mükemmel bir varlığı haketmiyorsun.

e - ruh eşiymiş götüm. buna inanan mı kaldı.

Ve daha nicelerini duymuştum birkaç saniyede insanlar öfkeyle haykırıyordu adeta ama ben bir şey yapmamıştım ki. Dolan gözlerimle arabaya bindim ve hızla oradan uzaklaştık. Biner binmez minho beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı. Herkes tarafından nefretle anılmak sandığımdan daha kırıcı ve zorluydu. Bunun getirisiyle kafamı sarıldığım bedenin göğsüne gömüp yol boyunca sessizce ağladım.Şirket binasının önüne vardığımızda ağlamam durmuştu.Minho yol boyunca bana sarılmış ve güzel sözleriyle beni sakinleştirmişti. Arabadan inmeden önce de chan hyung'la tanışmıştık.

Chan - Merhaba Jisung ben Chan, Minho'nun menejeri ve arkadaşıyım. Yaşım senden büyük ama benimle rahat konuş lütfen ve az önce olanlar, biliyorum zor ve sana düşünme dememin hiç bir faydası yok bu yüzden sadece yanında olduğumu söyleyebilirim. Senin abin sayılırım tabi sende beni öyle görürsen.

Güven veren biriydi. Sözlerinde ki samimeyeti hissetmiştim bu yüzden bende aynı şekilde karşılık verdim.

Jisung - Endişelenme chan hyung beni tanımayan sadece öfke, kin ve kıskançlıkla konuşan o insanların hakkımda ki düşünceleri umrumda değil. Bi anda karşılaşmak sinirlerimi yıprattı sadece.

Minho ve chan hyung sözlerimle gülümsemiş minho aşkla chan hyung ise gururla bakmıştı bana. Arabadan indikten sonra yirmi katlı binanın en üst katında bulunan yönetici katına çıktık. Asansöre binene kadar gördüğüm ünlü isimlere öküzün trene baktığı gibi bakmamaya çalışsam da pek başarılı olamamıştım.Patronun yani jyp'nin odasına vardığımızda Minho ve Chan hyung'un bakıştığını gördüm.Sanırım patron da sıkıntılı biriydi. Minho elimi sıkıca tuttu. Kapıyı çaldık ve içeri girdik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Merhabalar 4. Bölümün sonuna geldik. Umarım olay akışı yavaş gelmemiştir. Henüz delta ve sigma olduklarını öğrendikleri yerlere gelemedik ama hemen konuya dalmak da istemiyorum. Yorum atarak fikirlerinizi belirtin lütfen. Ayrıca oy da verirseniz bir garibanın mutlu olmasını sağlarsınız. İyi bir gün geçirin. 😽💙🌞

TAMA ( OMEGAVERSE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin