3

10 1 0
                                    

3

Minho

Belini tuttuğumda ona olan hayranlığım daha da arttı. Beli herkesi kıskandıracak kadar inceydi. Dudaklarından ayrılıp elimi yavaşca bacaklarına doğru indirdim. Sonraysa kucağıma aldım ve evine girdik. Yeni tanıştığım bu ruhun eşim olması kaderimizde vardı ancak bedenlerimizin böylesi bir uyum içinde olması hayret vericiydi. Jisung boynuma sarıldı, sanırım utanmıştı. Hakkında öğrendiğim şeylerden biri gülüşümü sevmesiydi. Onun gülümsemesi beni gülümsetiyordu. Benim gülümsemem de onu gülümseten şeydi. Tatlı sarılışına karşılık verdim. Birbirimize sığındık bizi bekleyen tüm o kaostan sıyrılarak. Yarın bu evden ayrıldığımızda her şey daha karışık, daha zor olacaktı. Belki de bu yüzdendi acelemiz, açtı ruhlarımız birbirine. Evine girince bizi karşılayan ilk yer salondu. Minikti ama tek başına yaşadığını düşününce yeterli olduğum fark ettim. Jisung'u kucağımdan İndirmeden koltuğa geçtim. Kafasını omzundan kaldırmak için alnına minik bir öpücük kondururken hissettiğim sıcaklıkla telaşlanmıştım.

Minho - Jisung! ateşin var, noldu ki birden.

Jisungun cevabıysa mırıltılar ve daha sıkı sarılan kollar olmuştu. Ayrıca evine girmemizle daha da artan hoş bir koku vardı. Kokunun evden geldiğini düşünmüştüm ama özellikle Jisungta daha yoğundu. Sarhoş edici bir kokuydu sanki.Onu daha yeni bulmuştum ve zarar görme düşüncesi beni korkutmuştu. Hızla onu kucağıma alıp ve banyoya götürmüştüm. ılık bir duşun ona iyi geleceğini düşünmüştüm. Birkaç yanlış deneme sonrasında banyoyu bulmuştum ancak Jisung daha da artan kokusu düşünmemi zorlaştırıyordu. 

Minho - Jisung hadi güzelim suyu ayarladım hızlı bir duş al hm, ateşin daha da yükselmesin.

Jisung - Minho ben sorunun ne olduğunu bilmiyorum ilk kez böyle hissediyorum. Tüm bedenim ateşler içinde yanıyormuş gibi çok sıcak hissettiriyor.

Kısık sesiyle söylediği şeyler kafamı karıştırmıştı,ateşi olan birinin üşümesi gerekmiyor muydu? Belki de hastaneye gitmeliydik. Bunları düşünürken benim de başım dönmeye, vücudum sıcaklamaya başlamıştı ve bunlar normal ruh eşi belirtileri değildi. 

Jisung

Kucağında olduğum bedende de benzer belirtilerin ortaya çıkması beni daha çok endişenlendirmişti. Kendi kokumu daha hafif alırken onda yükselen sert ama baş döndürücü kokuyu çok daha keskin bir şekilde alıyordum ayrıca teninin sıcaklığı da artmaya başlamıştı.Neler olduğunu anlamıyordum ruh eşi bağımızla ilgili olduğu kesindi ama bugüne kadar bu ve benzeri belirtileri kimsede görmemiştim. Minho'nun başı dönüyordu sıkı sıkı gözlerini yummasından ve dengesini kaybetmesinden anlamıştım. Kötü hissettse bile benim düşmemem için üstün bir çaba içindeydi. Bense kucağından inmeye ve yardım etmeye çalışıyordum. Bu çabam beni daha sıkı tutmasına ve yalpalayan adımlarla salona geri dönmesine sebep oldu. Beni nazikçe koltuğa yatırdı, kendisi de hemen yanımda ki berjer koltuğa oturdu.

Minho - Jisung bize ne olduğu hakkında bir fikrin var mı canım ?

Jisung - Hayır, ölüyor muyuz acaba?

Minho - Eğer öyleyse bile ki umarım değildir. seninle geçirdiğim bu bir saat şuana kadar geçirdiğim en huzurlu bir saatti.

Jisung - Yani tamam bende seni seviyorum ama gerçekten hangi ara bağlandın ki bana 

Minho - Bilmiyorum ki 10 yıldır seninleymişim gibi hissediyorum. Saçma geliyor farkındayım ama seni tanımıyorken bile seninleymişim sanki.

Jisung - Özür dilerim, duygularım sana karşı hep vardı ama hala hayran ve şarkıcı ilişkisindeymişiz gibi hissediyorum.

Minho - Bunun için özür dileme senin için daha zor olduğunun farkındayım. Bu sevdiğin bir arkadaşının kardeşin çıkması gibi o hala arkadaşın gibi hissettiriyor ama aslında kardeşin 

Benzetmesine kıkırdamıştım. Bedenlerimiz yangın yeriyken bile beni güldürüyordu. Yanında güvende hissetmeme sebep oluyordu.

Jisung - Beraber uyuyabilir miyiz? 

Uyursam geçermiş gibi geliyordu.

Minho - Çok cazip bir teklif

Gülen yüzüyle söylediği şeyler beni de gülümsetti. Yorgun adımlarla yatak odasına ilerledik ve sarmaş dolaş bir halde uykuya daldık.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selam selam!! minho' nun çabuk kabullenmesi ve daha sevgi dolu yaklaşması jisungu ilk kez görüyor ve onun için jisung sadece ruh eşi sıfatında ama jisung için minho ulaşılamaz idolüydü onu eşi olarak görmesi biraz daha zor olacak bu yüzden 

kitabımı desteklemeyi ve iyi bir gün geçirmeyi unutmayın 🐿️💙🐈‍⬛😽😽

TAMA ( OMEGAVERSE )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin