Goedemorgen! Vandaag ga ik mee met Joey, ja Joey Veerman, naar zijn wedstrijd bij psv. Ik ben zijn zusje en ik ga eigenlijk altijd mee naar zijn wedstrijden. Ik zit zelf ook op voetbal.
"Soof, schiet eens een beetje op!"
"Ja ja ik kom al broer."*Dit is btw mn outfit die ik aan heb
(Stel je even voor dat het geen fc Barcelona shirt is maar een psv shirtje)
Joey zat al te wachten op mij in zijn auto. "En zenuwachtig?" "Valt wel mee, je kent me toch zusje", zegt Joey half lachend. "Kan je me na je wedstrijd afzetten bij cdh?", vraag ik zo lief mogelijk. "Ja hoor tuurlijk, ga je naar Raoul?", vraagt Joey. "Ja, hij wil dat ik de andere jongens van de bankzitters ontmoet. Wil je anders ook mee? Ik heb gehoord dat een of andere Robbie ook fan van psv is."
"Ja, leuk."
Na ongeveer een halfuurtje kwamen we aan in het Phillips Stadion. Ze hadden vandaag een thuiswedstrijd. Joey liep naar de kleedkamer, terwijl ik nog iedereen begroette. "Hey Soof", zegt Joël. "Hoi Joël! Balletje trappen?"
"Ja is goed, ik ga wel gewoon keep."
Ik heb zelf binnenkort ook een wedstrijd, dus dit is een goede oefening voor mij. 7/10 keer zat hij erin! Na 20 minuten moesten ze zelf ook nog trainen, dus ik ging maar zitten. Tot Raoul mij ineens appte.Roeliee💕
Hey Soofje, lijkt het je leuk om ook hier te blijven slapen?Ik
Ja hoor, lijkt me zeker leuk. Oja is het trouwens ook goed als Joey meegaat?Roeliee💕
Dat is juist alleen maar leuk, helemaal goed lieverd. Dan zie ik jullie straks wel verschijnen! 🥰
❤️ Tik om reactie te verwijderenNa iets meer dan anderhalf uur zit de wedstrijd van Joey er weer op. 2-0 gewonnen!! Ik ren na de wedstrijd gelijk naar Joey toe en geef hem een knuffel. "Ik ben trots op je broer."
"Dankjewel zusje, ik ook op jou."
Joey en z'n team vierde het nog even. Daarna gingen we weer langzamerhand weg. "Joey, je mag mee van Raoul, maar ik blijf daar vanavond ook slapen."
"Dus je moet eerst nog eventjes langs papa en mama om je spullen op te halen?", vraagt hij. 'Ja dat klopt."
Ik woon nog bij mijn ouders, omdat ik een jaartje ben blijven zitten. Mijn school is maar 5 minuten vandaan vanaf mijn ouders huis, vandaar. Als ik klaar ben met mijn opleiding ga ik verhuizen. Op mezelf wonen.
JE LEEST
Revenge
FanfictionRaoul is al je beste vriend sinds je geboorte, omdat jullie moeders ook beste vriendinnen zijn. Op een dag wilt Raoul dat jij de andere jongens van de bankzitters ontmoet, maar dan steekt er eentje bovenuit. Die rooie! Is hij de ware? Kan je hem ver...