"Raoul, waar kan ik eigenlijk slapen straks?", vroeg ik maar.
"Sorry Soof, maar bij mij kan het niet." "Bij mij ook niet, sorry", zei Milo. "Ik heb geen extra matras ofzo", zegt Robbie. "Bij mij kan het wel", zeiden Matthy en Koen tegelijkertijd.
"Uhm- Ja sorry maar ik ga niet tussen jullie kiezen. Ik slaap wel gewoon op de bank." "Weet je het zeker Soof?", vroeg Koen. Ik knikte.
"Ik heb trouwens al eten besteld, gewoon pizza", zei Robbie blij.
"Top, Soof dan kan jij alvast je spullen uitpakken." "Ja, dat is helemaal nog niet zo'n gek idee", lachte ik.
Ik pakte mijn tas uit, terwijl alle jongens in hun kamer waren. Behalve Matthy. *Ding dong* De deurbel gaat.
"Ik doe wel open", schreeuwde ik zo'n beetje naar boven. "Is goed", zei Matthy gelijk. Ik deed de deur open, maar in plaats van een bezorger zag ik een meisje staan. Van ongeveer rond de 28. "Hoi? En jij bent...?", vroeg ik snel. "Dat kan ik beter aan jou vragen. Wie ben jij?"
"Ik ben Sophie, de beste vriendin van Raoul. Jij?"
"De vriendin van Matthy", zei ze heel hc. "Nou kom maar binnen dan..."
We liepen naar binnen. "Matt, er is bezoek voor je." "Bezoek? Oh hoi Madelief." "Hoi lieverd."
Ik keek Matthy oog rollend aan. Dat hij een vriendin heeft prima, ik ben harstikke blij voor hem. Maar dat ze zo hc loopt te doen? Ik kan haar niet uitstaan!
"Ik laat jullie wel alleen tortelduifjes."
"Dat moet je zeker doen ja", zei Madelief. Ik gaf haar een nep glimlach. Onderweg naar boven ging weer de deurbel. Ja dit moet de bezorger wel zijn. Tenzij er nog andere hc vriendinnetjes zijn van de boys. Waar ik niet vanuit ga. Weer deed ik open. "He-" Ik kon mn ogen niet geloven. Het was Luca, mijn ex. Hij ging vreemd op me met mijn beste vriendin van toen. Gelijk dacht ik terug aan die tijd. Mijn ogen begonnen waterig te worden. Ik nam het eten aan. "Ja bedankt Luca, hoe gaat het verder?" "Ja wel prima hoor. Maar wat doe jij hier in cdh?"
Wat boeit jou dat nou weer? Dacht ik bij mezelf. "Mijn beste vriend is Raoul wist je nog??" "Oja vergeten. Luister Soof het spijt me oke?" "Serieus?! Je gaat eerst bekken met mn beste vriendin en vervolgens kom je hier leuk aan alsof er helemaal niks gebeurd is. Ja nee flikker op ofzo."
Matthy kwam rennend naar me toe. "Soof? Wat is hier aan de hand?"
Ik schudde mijn hoofd. Daarna wees ik naar Luca. Matthy gaf hem een duwtje. "Wie denk je wel niet dat je bent?! Volgens mij is jou baan om alleen eten te bezorgen! Laat haar met rust en kom hier nooit meer! Begrepen?" Matthy deelde als laatst nog een klap uit. Luca rende weg.
Matthy gaf me gelijk een knuffel. "Gaat het weer een beetje? Wie is hij? Ken je hem?" Ik kon niks zeggen. Sprakeloos was ik.
JE LEEST
Revenge
FanfictionRaoul is al je beste vriend sinds je geboorte, omdat jullie moeders ook beste vriendinnen zijn. Op een dag wilt Raoul dat jij de andere jongens van de bankzitters ontmoet, maar dan steekt er eentje bovenuit. Die rooie! Is hij de ware? Kan je hem ver...