"Soof kom op nou.. ik wil alleen maar met je praten. Trouwens sorry Rob, het spijt me." "Het is al goed Koen, ga jij nou maar met Sophie praten.", zei Robbie. "Jongens het wordt al laat, ik ga maar eens slapen", zei ik zodat ik niet met Koen hoefde te praten. Welterusten allemaal."
"Jij ook." "Slaap lekker."
"Welterusten Soof...", zei Koen verdrietig.
Heb ik hem echt zoveel pijn gedaan? Oke ik moet echt duidelijk met hem gaan praten morgen. Het is ondertussen al 23:30.
Ik loop naar Raoul's badkamer en maak me klaar voor het slapen.
"Yo Raoul, heb je mijn oplader gezien?" "Nee sorry, maar ik ben ook geen Raoul", zei ik sarcastisch.
"Oh hey Soof, jij ook hier?", zei hij ook sarcastisch. "Ja haha."
"Is er iets Soof? Hoe ging het trouwens met Koen?", vroeg hij nieuwsgierig.
"Nou ja we hebben zeg maar een soort van ruzie. Hij zei dat hij me leuk vond en toen rende ik weg. Er is gewoon teveel gebeurd vandaag."
"Snap ik volledig. Ik zou morgen met hem praten." "Ja dat was ik ook al van plan, maar alsnog bedankt Matt. Nou ga jij maar naar je vriendin. Oja er ligt beneden een oplader in mijn tas, pak die maar." Hij knikte en glimlachte tegelijkertijd. "Dankjewel Soof."
Dan komt Raoul binnen lopen. "Je weet wel dat je vriendin hier ook is he Matt", zei Raoul sarcastisch.
"Leuk Roelie, maar kan je me morgen naar training brengen? Ik moet daar om 07:00 zijn." "Nee sorry Soof, maar ik heb dan een meeting. Misschien kan Matt?" We keken Matthy allebei aan. "Ja hoor is goed." Ik gaf hem een knuffel. "Dankje Matt."
"Natuurlijk. Nou welterusten allemaal."
"Jij ook." "Slaap lekker."
*De volgende dag
Mijn wekker ging af. *Ring ring
Ik deed mijn trainings tenue aan en friste me even op.
Dit is de trainings tenue die ik aan heb en ik postte het gelijk op mijn Instagram:⭕ @sophie_veermanx
♥️ 💬 📎
@sophie_veermanx: vandaag weer training & volgende week wedstrijdd⚽💓✌🏻@robbievdgraaf: Voetbal maatje💙
^jaa💙^@Joey.veerman: Trots op jou zusje🥰
^trotser op jou broer🤍^@matthy_hetlam: graag gedaan voor het afzetten om yusu 07:00 he Soof🥰🙄
^Nou heel erg bedankt :))^
Laad voor nog meer reacties...Ik liep naar beneden. Snel dronk ik wat koffie en propte zowat een broodje met hagelslag in mn mond.
"Klaar Soof?", vroeg Matthy. "Ja ja bijna hoor." "En waar gaan jullie heen?", vroeg Madelief.
"Hij gaat me alleen afzetten bij mijn training hoor, geen zorgen. Ik pak je vriendje niet van je af."
Ze glimlachte naar me, echt heel nep.
JE LEEST
Revenge
FanficRaoul is al je beste vriend sinds je geboorte, omdat jullie moeders ook beste vriendinnen zijn. Op een dag wilt Raoul dat jij de andere jongens van de bankzitters ontmoet, maar dan steekt er eentje bovenuit. Die rooie! Is hij de ware? Kan je hem ver...