Bölüm 17

385 17 1
                                    

---------------İKİ HAFTA SONRA ---------------
Olayın üzerinden tam olarak 2 hafta geçmişti. Şimdilik bi sorun yoktu, hem Ege'nin durumu her geçen gün iyiye gidiyordu, hem de Alp'in şimdiye kadar olan hiç bişeyden haberi yoktu. Şu anki tek amacım Alp'in olanları olabildiğince geç öğrenmesiydi. Şimdiye kadar amacıma ulaşmıştım. Ben böyle derin düşüncelere dalmışken Ege bu derin düşüncelerimden ayırdı beni.
-Günaydın Ada.
-Ooo günaydın Ege Bey üsküdarda sabah oldu.
-Amaaan ne var canım tüm gece boyunca uyuyamadım.
-Sen niye beni uyandırıp da bunu söylemedin ben de öküz gibi uyuya kalmışım zaten ağrın mı vardı neren ağrıdı niye hemşireye haber verme-
-Ada bi nefes al istersen canım.
-Off tamam Ege ama cidden sen niye uyuyamadın ve niye beni uyandırmadın?
-Çünkü Ada ben seni-
Tam yanlış bi soru sorduğumun farkına vardığım sırada hemşire abla beni kurtarmıştı. Hay ben senin elini ayağını öpeyim be hemşire abla.
-Günaydın Ege Bey gece rahat uyuyabildiniz mi bakalım?
-Ş-şey evet hemşire hanım çok rahat uyudum.
-Güzel öyleyse son kontrollerinizi de yapıp sizi burdan gönderelim ne dersiniz?
-T-tabii buyrun lütfen.
Ege yalan söylemek konusunda oldukça uzmandır. Söylediği şeyin yalan mı gerçek mi olduğunu anlamak çok zor hatta bazen de imkansızdır. Ben size bu açıklamayı yaparken hemşire ablamız da Ege'nin son kontröllerini tamamladı. İçim artık öyle rahattı ki hem Alp olanları öğrenmemişti hem de Ege eski hâline geri dönmüştü. Bu sırada Ege de son hazırlıklarını da tamamladı artık bu lanet hastaneden çıkma vakti sonunda gelmişti.
-Hastaneden sağ sâlim çıktığınız için mutlu musunuz Ege Bey?
Dedim Ege'ye dalga geçer bi tavırla.
-Evet Ada Hanım oldukça mutluyum.
Diye cevap verdi o da yine dalga geçer bi tavırla. Tam Ege'yle kapıdan çıkıyoduk ki bi anda kapı açılıverdi. Kapının ardında gördüğüm kişi karşısında şok geçirmiştim. Kapıdaki kişi Alp'di.
Arkadaşlar biliyorum bölümler çok geç geliyo bu yüzden sizden çok özür dilerim. Bundan sonra bi karar aldım bölümlere vote sınırı koyucam eğer belirttiğim vote gelirse haftada en az 1-2 bölüm kesin gelicek emin olabilirsiniz :)

BU BÖLÜMÜN VOTE SINIRI +2

¤AŞK OYUNU ¤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin