E madem yazmışım bir smutshot buraya koymasam olmazdı.
Normalde kitap olarak atmıştım ama olsun, burada da bütün olarak dursun istiyorum.
Yazım hatalarını düzelttim, onun dışında kurgu tamamen aynı. Okuduysanız buradan tekrar okumanıza gerek yok.
-Sememin
-Ukesung
-hatesex
-smutshot----
İki düşman düşünün,
Birbirlerinin hoşlarına giderlerse aralarında ne tür bir rekabet oluşur?
.....
Mmmmghh...
.....
..
.Adım sesleri, koridorun sağından ve solundan yankılanırken, iki tarafta da en önde yürüyen iki genç birbirlerini keskin bir yırtıcı edasıyla gözlemlerken, koridorun camına doğru yapışmış onları izleyen öğrenciler vardı.
Koridorun bir ucunda olan Han Jisung ve arkasında yürüyen üç arkadaşı Changbin, Hyunjin ve Jeongin. Jisung'un peşinden gelmiş bir çok tanınmayan öğrenci ile beraber tamamen koridorun genişliğini kaplayarak yürüyorlardı. Karşı tarafta aynı şekilde onlara doğru yaklaşıyordu.
Lee Minho. Aynı Jisung gibi arkasından tanımadığı birçok insan gelirken yanında arkadaşı olarak sadece Seungmin, Bangchan ve Felix vardı. En önde tutuyordu adımlarını. Felix arkasındaydı bir tek.
En son iki uçtaki grup kesiştiğinde, bir bakışma yarışına girişmişlerdi.
Bazıları gözlerini karşılarındaki kişiden kaçırıyor, bazıları da sırf bu popüler iki çocuk için karşı tarafa savaş açıyordu.
Elleri ceplerinde olan Minho sinirle dudağını ısırdığında Jisung derin bir nefes vermiş ve kollarını önünde birleştirerek çenesini kaldırmıştı.
"çekilin."
Minho tek kaşını kaldırdığında Jisung başıyla sağa kaymalarını göstermiş ve istifini bozmamıştı. Minho hafiften kıkırdamıştı.
"Sen çekil, bücür."
"Kes sesini ve çekil, acelem var."
"istemiyorum. Sen çekil."
velet gibi kavgaya gireceklerini anladığında birleştirdiği kollarını sarkıtmıştı Jisung. İkisi de inatçı olduğundan dolayı konu ne kadar aptalca olsa bile itişip dururlardı.
Adımlarını Minho'ya daha çok yaklaştırmış, burnuna tanıdık parfüm kokusunun dolmasına izin vermişti. Hafifçe parmak ucunda kalkıp çocuğun yüzüne yaklaşmış ve uyarıcı bir şekilde "çekil." demişti.
Minho da aynı şekilde yüzüne eğildiğinde, burunlarının arasında birkaç santim kalmıştı.
"istemiyorum."
Jisung bir süre sadece çocuğun gözlerine baktıktan sonra gözlerini kırpıştırmış, ardından yüzünü buruşturmuştu.
"Iy ağzın kokuyor." elini burnunun önünde olmayan kötü kokuyu gidermek adına sallamıştı Jisung.
"Seninki daha pis kokuyor." Jisung'u taklit ederek burnunun önünde elini sallamış ve gülümsemişti. Ardından hafif kenara kaymış Jisung'a omuz atarak diğerlerinin arasından sertçe geçmişti.
Minho'yu arkasından takip eden tayfa da yoluna devam etmişti. Yeniden Minho'nun ne kadar iyi olduğunu ve Jisung'u nasıl, nelerde tekleyebileceğini konuşuyorlardı aralardan geçerken.