7. BÖLÜM

110 108 10
                                    

İyi okumalar
🎀🤍




Batu Aras

-Efendim ışıl hanımın çizimleri eğitim almamsına rağmen  sizinle aynı derecede iyiymiş.

-Ben okadar çalışmışken bile böyle çizimler elde edemedim gelsinde göstersin bakalım yeteneklerini küçük hanım.

-Ama efendim kız hapishaneden çıkmış ve babası ve kardeşini öldürdüğü söyleniyor , sizede zarar vere bilir.

-Sen ayazı buraya çağır çıkabilirsin , kızıda direk buraya getirsinler

-Tamam efendim siz nasıl istiyorsanız.

Nasıl oluyor da bu kadar yetenekli bir kız böyle pis işlere bulaşıyor aklım almıyor annesi falan yokmu bu kızın gelsinde öğrenelim bakalım.

                                       
                                               Işıl güneş

-İnanamıyorum yani bildiğin bir gecede burdan çıkman için önüne fırsat koydular he

Bu bernanın sesiydi geceden sabaha kadar uyumayıp bu konuyu konuştuk.

Sinem abla ise dışarıda kız başıma ne yapacağımı düşünüp durdu en sonundada  uyudu.

Bende ne yapacağım hakkında en ufak fikrim olmasada en azından normal insanlar gibi bir hayat yaşamayı umuyorum.

Davaya sadece 1 saat kaldı ve biz vedalaştık dışarıda umut denen adamın yanında dava saatinin gelmesini bekliyoruz.

Davadan sonra

-

-Eee madem  gerçekten suçsuzdun neden sustun ışıl?

-Hala bana ışıl diye bilecek yakınlıkta deyilsiniz  umut bey

Bu adam kendini ne zannediyor

-Tamam ışıl hanım

Allahım bu adam bana trip mi atıyor?

-Ne kadar cilvelisiniz umut bey

- Ne cilvesi ışıl hanım kendinize gelin.

- Tamam umut bey


Vay canına ben gerçekten kurtuldum ve şimdi bu adam yüzünden bunu kutlayamıyorum.

Aman Allah'ım gerçekten dışarı çıktım dedikleri gibi beni çıkardılar ve şu an özgürüm ama bir nevi hala tutsağım çünkü artık ünlü bile sayılırım.

Aman allahım ben küçüklüğümdeki gibi iki sesli konuşmaya başladım sanırım delirmeye başladım.

ŞU ANDA o tutsak olduğum yerden çıktım ve bir arabaya doğru gidiyoruz sanırım benim için bu bir kriz sebebi.

Arabada harbi şekilmiş.

Arabaya bindik ben arkaya umut öne oturdu ve ona soru sorduğum sorulara cevap veriyordu

- Şimdi nereye gidiyoruz söylermisin umut bey?

-Batu Aras seni direk görmek istiyor o yıllarını yurt dışında geçirdi sırf senin şu yaptığın çizimleri yapa bilmek için tabi o iyi bir eğitim aldığı için senin eğitimsiz nasıl bu kadar güzel çize biliyorsun onu merak ediyor ve sen eyer ona sadık biri olursan İzem hanımın yerine seni koymayı düşünüyor.

Ben duyduklarımı sindirememiştim.

Adam resmen yeni gelmemi umursamayıp beni ortağı yapacak.

Tabiki ortağı yapıcak eğitim almamış olmama rağmen tasarımlarımız aynı ölçüde

- Işıl hanım geldik inin isterseniz

- Ne geldik mi ?

- Gelmemiş olsak sizi neden indireyim?

-Aman ne kadar komiksin

Yalancı bir kahkaha attım gerçekten bu adamdan çok çekecektim.

Tabi yanımda kalmasına izin verirsem koskoca ortağım gerekirse kovarırdım be.

____________________________GÜN BATIMI__________________________










Gün Batımı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin