"Lütfen oy atıp yorumlamayı unutmayın"
İyi okumalar
🎀🤍Kalkıp yemek yiyip işlerimi hallettikten sonra resim çizmeye başladım.
Herkes resimlerinin çok iyi olduğunu söylediği için resim çizmeye devam ediyordum.
Küçükken'de resim konusunda iyiydim ve şu anda el becerilerim o kadarda kötü değildi,kendimi küçüklükten beridir övmeyi sevmem zaten övülecek o kadarda iyi yanlarım yok.
Resimlerim çoğu mücevherlerle alakalıydı. Mücevherlere karşı başka bir ilgim vardı, onlara resmen aşıktım.
O zamandan kalan herşeyi sildim ama resimlerini silemedim.
Hem babamın ve kardeşimin ölümünden sorumlu tutulsam bile bunun gerçek olmadığını ben biliyorum, bu yüzden onları silmeye gerek yoktu.
O günden önceki akşam nedenini bilmediğim bir sebepten ötürü annem evden gitti ve o gün eve asla dönmedi.
Babama neden olduğunu sorsuğumda odama gitmemi istedi gitmeyecektim fakat kardeşim kardeleni yanına çağırdığında gitmek zorunda kaldım.
Onlar konuşurken ben annemin tişörtüni giyip uyudum o akşam annem eve dönmedi.
Ben onun kokusuyla uyumak istediğim için onun tişörtünü giyip uyurken sabah bunların olacağından haberim yoktu.
O sabah uyandığımda odam dan çıktım ve salano doğru gittiğimde gördüklerim karşısında şok olmuştum.
Karşımda kardelen ve onun üstünde uzanan babam vardı.
Komşuları çagırdığımda hepsi bana ne olduğunu sordu fakat ben ağlamak dışında hiç birşey yapmıyordum.
Ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim olmadığı halde onlar sanki ben;
Babamın kardeleni benden daha çok sevmesi sonucunda ikisininde öldürdügüm kanısına varmışlardı .
Evet babamı çok seviyordum ve babamı kardelenden kıskanıyordum ve komşular buna şahit olmuş ola bilirlerdi.
Ama nasıl 14 yasında bir kıza bunu yakıştırdılar aklım almıyordu.
Bunu benim yaptıgımı nasıl düşündüler anlayamadım ve ellerime kelepçe taktıkları da bu insanlara ne desemde inanmayacaklarını düşünerek sustum.
_____________________________GÜN BATIMI_________________________
O kadar okuyorsun bari oyla be aşkk
İyi okumalarr
💖