Okuyup puanlamayı ve
Satır aralarına yorum yazmayı
Unutmayın.İyi okumalar
🎀🤍Işıl güneş
Batu bir yandan bana bir yandan dudaklarıma bakarken, Hemen ona doğru yaklaştım bu yaptığıma şaşırmış olacak ki bunu fırsat bilip hemen onu itip koltuğun üstüne attığım elbiseleri alıp odama geçtim.
Çok acıktığım için önce yemekleri yedim.
Karnım dolduğunda banyoya doğru yönelmiştimki kapım birden açıldı.Gelenin kim olduğuna baktığımda batunun geldiğini gördüm.-Kapı çalmak nedir bilmez misin?
-Senin kapınsa bilmem
-Neden öğretmediler mi?
-Hayır. Sen öğretsene
Yine bana doğru geliyordu . Köşeye sıkışmamak için banyoya doğru gittim . Elim kapıya ulaştığında;
-Sakın sen zararlı çıkarsın
Söylediklerini duysamda aldırış etmedim ve banyoya girip kapıyı kilitledim derken elini kapıyla arsına koyup bağırdı.Sanırım canı yanmıştı. Keşke kapıyı kapatmasaydım
. Ama ne yapayım hayvan herif beni köşeye sıkışrırıyordu.
Sözde zararlı çıkan bizdik
-Allah belanı versin elini neden kapıya koyuyorsun be eşek herif
-Senin eşek diyen ağzını
Derken yanına yaklaştım ve yatağa oturtup eline baktım.
Ama elinde birşey yoktu.Ama nasıl bağırmıştı.
Ona baktığımda bana bakmak yerine dudaklarama bakıyordu.
Ondan uzaklaştım duvara yaslandım o ise hala yataktaydı.-Öperim
-Ne
-Eşek herif diyen ağzını öperim
- Allah belanı verir işallah yalancı pislik adam
-Sorun yok yalancı diyen ağzını da öperim.
-Öyle birşey demedim ve neden odama geldin?
-Yakında o dudaklarını öpmem için kendin geleceksin
-Adam
-Efendim kadın
-Ben senin tanıdığın kadınlara benzemem tepem atarsa gerçek beni tanırsın ona göre doğru konuş benimle.
Bu adam kendini ne sanıyordu tamam yakışıklıydı, karizmatik ti, hatta beni kendine çekiyordu ama onun bana olan duygularını tam anlamıyla bilmiyordum.
Belkide kadınlar ona tapıyordu ama ben o kadınlar gibi el bebek gül bebek yetişmedim. Asla kendimi bir erkek için kullandırtmazdım.
-Tepenin atması için ne yapmam gerekiyor peki
Alahım sen bana sabır ver bu adam neden çocuk gibi davaranıyor.
-Batu neden odamdasın.Buraya gelmenin bir sebebi var mı?
-Evet
-Nedir?
-Sen
Ona bir adım yaklaştım.Bir adım ve bir adım daha. Aramızda sadece 1 buçukluk bir adım vardı.
- Batu neden böyle yapıyorsun. Beni sevdiğini bile bilmiyorum ki beni ilk defa görüyorsun.
-Belkide ilk görüşte aşktır
Gözlerine baktım sanki bu söylediklerini bütün içtenlikle söylemişti. Yalan söylemiyordu sesi bile yalan söylemediğinin kanıtıydı.
Sanki benim bir adım atmamı bekliyor gibiydi.
Ama yapamazdım onu tanımam gerekiyordu, daha yakından nasıl biri olduğunu analamam gerekiyordu.- İlk görüşte aşklar sadece masallarda olur. Annen çok masal okuduysa bu benim sorunum deyil.
Bu söylediklerim ile biraz sersemleşmiş gibiydi sanki içindeki bir kabuğu kaldırmışımda içindeki yara kanıyor gibiydi. Neden böyle olduğunu anlayamadım. Söylediklerim okadar ağır sözler değillerdi ki
-Annemin bana masal okuyacağı zamanı olsaydı haklıydın ama ben annemi tam olarak hatırlamıyorum dedi ve kapının tarafına doğru gitti.
- Masanın üstünde sözleşmeler var imzalayıp umuta verirsin.
Birşey diyemedim o kapıyı kapatıp gitti ama sözleri hala aklımdan gitmiyordu.
Ben nasıl bu kadar kalpsiz olurdum . Tamam annesin olmadığını bilmiyordum ama ginede o anki hali aklıma geldikçe kendimi suçlu hissediyordum.
Batunun ki bir gecelik bir sevgi deyildi çünkü bende en az onun kadar annesiz büyümüştüm.
Bende kimseye o kadar kolay alışıp seven biri olamazdım .
Bence oda öyleydi ama o bana sevgisini gösterdi ama bense içimde olan duyguları ona söylemek yerine onu kırmıştım.
Bu duygulardan kurtulmak için banyoya girdim.
Küvete şu doldurdum ve içine girdim.Temizlendikten sonra küveti boşaltmak için kalktım üstüme bornozu giyip önümü bağladım .
_____________________________GÜN BATIMI_________________________
Niye trip atıyor bu ben anlamadım:)
Aşk ballarım , destekleriniz için teşekkürler
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖