3.Bölüm

192 12 3
                                    

Ferdi

Kutlamalar bittikten sonra hepimiz soyunma odasına geçmiştik herkes üstünü çıkarırken gözlerim bir anda ardaya takıldı onu süzmeye başladım çok güzeldi ince beli, hafif karın kasları, bana göre ince bacakları bembeyaz teni, pürüssüz vücudu, yeni kestirdiği saçları,İsmail ona bir şeyler fısıldadıktan sonra ortaya çıkan gülümsemesi kusursuzdu ben onu seyre dalmışken bir anda dürtülmemle yerimden sıçramıştim irfan can"Ohoo daldın gittin oğlum ne düsünüyosun" demişti bende geçiştirmek için "hiiç serayı düşünüyodum" demiştim irfan can sırıtıp omzunu patpatlamıstı. Üzerimi giyindikten sonra herkese görüşürüz deyip stadyumdan çıkmıstım arabama binip telefonumu alime aldığımda seranın beni aradığını gördüm onu geri aramassam büyük bir trip yiyeceğimi bildiğim için geri aramıştım "Sera beni aramışsın duymamışım kusura bakma" demiştim oda hemen" ne kusuru sevgilim bugün bana gelsene sana sürprizim var " dediğinde nasıl bir sürpriz olduğunu anlamıştım ama onu çok yorgunum diyerek geçiştirip telefonu kapattım seraya ayıp ettiğimin farkındayım ama ilişkimizin basından beri hiç birlikte olamamıştık oda tabiki benim yüzümden çünkü etkilenemiyordum ondan aslında sera çok iyi kalpli ve her erkeğin beğeneceği güzellikte bir kızdı ama kalkmıyodu işte neyse arabamı çalıştırıp eve doğru sürmeye başladım oturduğum siteye gelince arabamı otoparka park ettikten sonra asansöre bindim ve evimin olduğu kata bastım asansörden inip kapıyı açtım ve hemen banyoya girip duş almaya başladım duş alırken aklıma bir anda arda geldi onun o dolgun dudakları sıkı kalçaları ince bacakları beyaz teni kendimi o bedene dokunurken hayal ettiğimde sertleşmeye başladım ardayı düşündükçe dahada sertleşiyordum elimi penisime atıp kendimi çekmeye başladım tam kıvama gelmişken aklına bir şey dank etti ARDA BENİM KARDEŞİM hemen yıkanıp banyodan çıktım ve kendime kızmaya başladım "aptal ferdi salak ferdi nasıl yaparsın böyle bir şeyi kardeşin lan o çocuk senin ayrıca sen gey bile değilsin sana abi diyen çocuğa nasıl yüklenirsin"
kendimi yatağa bırakıp uyumaya çalıstım tabi bu vicdan azabıyla ne kadar uyuya bilirsem.

EURO 2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin