7.Bölüm

145 15 0
                                    

Ferdi

Mutlulukla gözlerimi açtım hemen yataktan çıkıp banyoya girdim hızlı bir duş alıp banyodan çıktım bugün çok yakışıklı olmam lazımdı çünkü arda dün gece uçağa binmişti ve bir kaç saate burda olucaktı. Üstüme lacivert yakalı bir tişört altımada siyah pantolon giymiştim. Telefonumu ve cüzdanımı cebime alıp evden çıkmıştım hızlıca arabama binip havaalanına doğru yola çıktım.

Yaklaşık yarım saat sonra havaalanına varmıştım arabayı park edip arabadan indim. Havaalanına girip ardaya mesaj attım.

Ferdi
Arda nerdesin
Ben geldim yoksun

Arda
Arkana bak

Ardanın attığı mesajla hemen arkamı döndüm ve arda ile göz göze geldim.
Kocam gülümsemesiyle bana bakıyordu hemen ona koşup kollarımı ince beline dolayıp sıkıca sarıldım oda kollarını benim boynuma dolamıştı dudaklarımı yavaşça boynuna sürtüp fısıldadım
"Çok özledim seni" oda kıkırdayıp "bende seni çok özledim"deyip yanağımdan öpüp kollarını benden ayırmıştı. Anın şokundan çıkıp ardanın bavulunu elime aldım ve arabaya doğru yürümeye basladık. Arabanın yanına geldiğimizde ardanın bavulunu bagaja koyup şöför koltuğuna oturdum. Arda da çoktan ön koltuğa binmişti.

Çokça kahkaha ve sohbetle geçen yoldan sonra evin önüne gelmiştik arda"beni evime bırakmayacak mısın?"diye sorduğunda"ben seni çok özlediğim için bugün bende kalıcaksın merak etme bebek gibi bakıcam sana"diyip konuşmasına izin vermeden arabadan inip ardanın tarafına koşmustum kapıyı açıp elimi uzattım arda da elimi tutup arbadan indi beraber eve doğru yürüdük cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ilk arda sonrada ben eve girdik.

Arda

Kendimi o kadar mutlu hissediyordum ki eve geldiğimizde ferdi en sevdiğim yemeği yapıp kendi elleriyle yedirmişti sonra da güzel bir film açıp koltuğa oturmuş beni de dizlerine yatırmıştı bir eli saçlarımda gezerken diğer eli çenemi okşuyordu.

Filmin sonlarına doğru artık izlemeyi bırakmış sadece ferdiye odaklanmıştım okadar yakısıklıydıki onun o kıvır kıvır sacları keskin çenesi güzel burnu sakalları kolusursuzdu ben onu seyre dalmısken oda kafasını eğip bana bakmaya başlamıştı çenemde gezinen parmakları yavaşça dudaklarımı okşamaya baslamıştı bakışları gözlerimden dudaklarıma inince konuşmaya basladı "arda seni öpsem bana kızar mısın?" Diye sorduğunda yavaşça ona yaklaşıp dudaklarımızı birbirine bastırdım bir kaç saniye sonra geri çekildiğimde bu sefer ferdi ensemden tutup hızlıca dudaklarımızı birleştirdi o kadar narin öpüyorduki kendimi bulutların üstünde gibi hissediyordum.

Ne kadar süredir öpüsüyoruz bilmiyorum ama artık dudaklarım acımaya başlamıştı yavaşça ferdinin dudaklarından ayrılıp alınlarımızı birleştirdim"seni seviyorum"diye fisıldayıp burnumu öpen ferdiyle kıkırdayıp "bende seni çok seviyorum"diye fısıldadım çok seviyordum bu adamı

EURO 2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin