11.Bölüm

105 7 0
                                    

İsmail

Sabah gözlerimi açtığımda üzerimde bir ağırlık hissettim kafamı çevirdiğim de gördüğüm yüzle kocaman gülümsedim uyurken o kadar masum oluyordu ki yanaklarını ısırmak istiyordum ellerimi barışın yanaklarına koyup sıktığımda dudakları büzülmüşü uzanıp dudaklarını öptüm tam geri çekilecekken ensemden tutulmam ile barışta beni öpmeye başlamıştı.

Bir süre öpüştükten sonra nefessiz kaldığım için dudaklarından ayrılmıştım.

Kendimi geri çekip gözelerinin içine bakarak konuştum "seni çok seviyorum" dediğim şeyle kocaman gülümseyip "bende seni çok seviyorum" dedi.

Hızlıca yanağını öpüp "sen biraz daha uyu bende kahvaltı hazırlim" deyip yataktan çıktım.

Arda

Mutfakta işim bitince telefonumu alıp saate baktım saat çoktan 10 olmuştu bile koşarak ferdinin odasına gittim.

Kapıyı açıp içeri girdiğimde hala uyuduğunu gördüm canım şuan onunla çok uğraşmak istediği için pıtı pıtı yanına gidip yüz üstü yatağa yatmıştım.

Yavaş yavaş sakallarını okşayıp burnumu buynuna sürtüyodum"aşkııııım" diye mırıldanmıştı uyku sersemliğiyle bende "bitaneeeem" diye fısıldamıştım kulağına doğru kıkırdayıp beni kendine çekip sarılmıştı bende hızlıca kollarımı ona dolayıp kafamı göğüsüne koymuştum.

"Aşkım hadi uyan kahvaltı yapalım antrenmana geç kalıcaz" dememle ferdi hızla yataktan kalkıp banyoya gitmişti bende mutfağa gidip sofradaki eksikleri koymuştum.

Zilin çalmasıyla ferdinin sesi yükselmişti"ben bakarım" bu saatte kim geldi diye düşünürken içeri barış abi, ismail,altay abi,kerem ve arkalarından söylenerek mutfağa giren ferdiyle ağzım açık kaldı

"Ya abicim şurda manitamızla bı başbasa kahvaltı yapicaz bı rahat bırakın bizi" diye sitem eden ferdi barış abinin ona korkunç bakışlar atmasıyla susmuştu.

"Ya bu salak altayla kerem sabah bize geldiler kahvaltıya bende bişeyler hazırlamaya çok üşendim ve benim biricik sevgilimin de narin ellerini yormak istemediğim için bizde size gelmeyi uygun gördük" barışın bize açıklama yapan İsmail abinin üzerine atlamasıyla hepimiz o tarafa döndük barış abi ismail abinin yanaklarını öpüp "gerçekten biricik sevgilinmiyimmmm" demesiyle kerem kusuyomuş gibi yapınca barış bu sefer keremin üstüne atlamıştı.

Ayy hiç yazma hevesim kalmadııı

EURO 2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin