-Χριστέ μου! Ποιος είσαι και πως μπήκες στο δωμάτιο μου;
-Αστειεύεσαι τώρα έτσι;
-Με βλέπεις να κάνω πλάκα; Απαιτώ να μου πεις ποιος είσαι και τι κάνεις εδώ μέσα!! Πριν βάλω τις φωνές και φωνάξω την ασφάλεια του ξενοδοχείου!
-Πολύ θα ήθελα να το δω αυτό, μου λέει και ένα διαβολικό χαμόγελο χαράζεται στο πρόσωπό του.
Τυλίγω το σεντόνι δίπλα μου και πάω προς το τηλέφωνο, καλώ στην ρεσεψιόν και μετά απο λίγη ώρα τους εξηγώ τι συμβαίνει. Μου ζητάνε συγνώμη κ με διαβεβαιώνουν πως θα στείλουν κάποιον άμεσα.
-Τώρα να σε δω κύριε Άνετε! Του λέω και μετά από λίγο ακούω χτύπους από την πόρτα. Τρεις άντρες με κουστούμια εισβάλουν μέσα και με το που βλέπουν τον άγνωστο κάθονται σαν στήλη άλατος. Τον βλέπω που τους πλησιάζει και τους λέει κάτι στην γλώσσα τους και εκείνοι αποχωρούν όπως όπως. Τι:!
-Και τώρα τα δυό μας και πάλι!
-Ποιος στον διάολο είσαι;
-Εσύ ποιος λές;
-Και που θες να ξέρω άνθρωπε μου;
-Α! Για να σου πω αν νομίζεις πως θα φάω όλη την μέρα μου με τις μαλακίες σου είσαι πολύ γελασμένη! Εδώ είσαι για να με ευχαριστήσεις και όχι για να πιάσουμε κουβεντούλα. Γι'αυτό πληρώνεσαι άλλωστε...
-Ποιες μαλακίες; Ποια πληρωμή; Πρώτη φορά σε βλέπω. Είσαι τρελός!
-Κατάλαβα... θες να μου το παίξεις δύσκολη λοιπόν! Συνήθως ζητάω πειθήνιες αλλά μπορεί να το απολαύσω περισσότερο αυτήν την φορά!
Τον βλέπω που με πλησιάζει σιγά σιγά και γω πισωπατώ, σαν την γάτα με το ποντίκι. Δεν έχω που αλλού να πάω πίσω μου βρίσκεται το κρεβάτι και εκείνος με έχει πλησιάσει επικίνδυνα. Σφίγγω ακόμη περισσότερο το σεντόνι πάνω μου και εκείνος χαμογελάει.
-Το έβαλες για κάπου μικρή μου;
-Μην τολμήσεις να με ακουμπήσεις! Θα βάλω τις φωνές!
-Χα! Χα! Και ποιος θα σε ακούσει; Εδώ πάνω είμαστε μόνο εγώ και σύ!
Και ξαφνικά με αρπάζει από την μέση και κολλάει το στόμα του πάνω μου. Προσπαθώ να αντισταθώ αλλά δεν μπορώ να τον απομακρύνω είναι τόσο ψηλός και μυώδης...
Βαθαίνει το φιλί του και βρίσκω ευκαιρία να τον δαγκώσω! Βρίζει από μέσα του και με πετάει απότομα στο κρεβάτι. Αρπάζει την ζώνη του μπουρνουζιού που φορούσα προηγουμένως και μου δένει τα χέρια και το στόμα. Προσπαθώ να τον κλοτσήσω αλλά με μια επιδέξια κίνηση με αποφεύγει. Σηκώνεται, βγάζει αργά αργά τα ρούχα του και εγώ έχω μείνει άναυδη απο το σόκ! Κλείνω τα μάτια μου αλλά η εικόνα του μυώδους μαυρισμένου σώματος του και ο ανδρισμός του έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στο μυαλό μου.
-Τώρα ήρθε η ώρα να σκάσεις βρώμα και να το απολαύσεις. Θα δεις ότι θα το ευχαριστηθείς περισσότερο απο όσο δείχνεις. Μου λέει και αρχίζει να με φιλάει παντού. Από τον λαιμό και σιγά σιγά πιο κάτω... Τον νιώθω που λεηλατεί το στήθος μου ενώ με το χέρι του χαϊδεύει την κλειτορίδα μου. Φοβάμαι τόσο πολύ αλλά νιώθω το σώμα μου να ανταποκρίνεται. Οι ρώγες μου έχουν σκληρήνει και παράλληλα έχω γίνει μούσκεμα. Εκείνος τώρα συνεχίζει πιο χαμηλά μέχρι που νιωθω το στόμα του να με φιλάει στο πιο απόκρημνο σημείο και τα δάχτυλα του να μπαινοβγαίνουν μέσα μου αργά αργά. Νιώθω μια φωτιά να με καίει και θέλω να φωνάξω αλλά δεν μπορώ. Θέε μου τι μου συμβαίνει; Τι μου προκαλεί αυτός ο άγνωστος; Νομίζω πως θα γίνω κομμάτια... το καταλαβαίνει και ξαφνικά σηκώνεται πιο πάνω, μου λύνει το στόμα και αρχίζει να φιλάει βαθιά ενώ μπαίνει απότομα μέσα μου! Ένας οξύς πόνος με διαπερνάει και χάνω την γή κάτω απο τα πόδια μου. Για μια στιγμή παγώνει και νομίζω πως βρίζει χαμηλόφωνα. Νομίζω πως τα έχει χάσει και ο ίδιος... Και τότε τον νιώθω να κουνιέται από πάνω μου αργά και προσεχτικά.
-Σςςςς! Ηρέμησε χαμπίμπι, προσπάθησε να χαλαρώσεις... Σου υπόσχομαι πως δεν θα πονέσεις άλλο!
Μου λύνει τα χέρια και τα κλείνει γύρω απο τα δικά του ενώ παράλληλα μου κάνει έρωτα, όντωσ ο πόνος υποχωρεί σιγά σιγά και την θέση του παίρνει μια ευχαρίστηση που δεν είχα νιώσει ποτέ μέχρι τώρα! Βαριανασαίνουμε και οι δυο...
-Έλα Χαμπίμπι σε νιώθω, αφέσου... Δώσε μου τον οργασμό σου και με αυτά τα λόγια νιώθω να γίνομαι εκατομμύρια κομμάτια και να πετάω στον ουρανό! Ακολουθεί και ο ίδιος δευτερόλεπτα μετά απο μένα ενώ μου σιγοψυθιρίζει άγνωστα λόγια στο αυτί...
YOU ARE READING
The Prince of desert
Romance-Αρκετά μαμά! Δεν αντέχω άλλο την γκρίνια και τις επιπλήξεις σου!! Το εχω πάρει απόφαση και οτι και να λες θα φύγω. -Αγαπη μου σε παρακαλώ σκέψου το παλι. Δεν ξερω τι έγινε ανάμεσα σε σένα και τον Αλεξ αλλα ειναι αρκετά ανώριμο να σηκωθείς στα καλα...