Τι έγινε?

25 5 0
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου και πετάγομαι αλαφιασμένα. Δεν μου έφτανε η προδοσία του Αλεξ, άρχισα να βλέπω και εφιάλτες τώρα. Χριστέ μου! Ακόμα και εδώ δεν μπορώ να ηρεμήσω.

Παρατηρώ γύρω μου τον χώρο αλλά δεν μπορώ να διακρίνω και πολλά πράγματα, το δωμάτιο είναι σκοτεινό. Πόσες ώρες να κοιμήθηκα άραγε; Απλώνω το χέρι μου στο κομοδίνο για να δω την ώρα και συνειδητοποιώ πως έχει πάει έξι το πρωί.
Καλυτερα να σηκωθώ να κάνω ένα μπάνιο και να βγάλω ένα προγραμμα για την υπόλοιπη μέρα, δεν θέλω να χάσω τον χρόνο μου κλεισμένη σε ένα ξενοδοχείο.
Αρπάζω το μπουρνούζι από την πολυθρόνα δίπλα μου και σχεδόν σκουντουφλοντας πάω στο μπάνιο και κάνω ένα ντουζ. Ακόμα και κάτω από το νερό όμως δεν μπορώ να βγάλω από το μυαλό μου το όνειρο που είχα. Ήταν τόσο έντονο, θαρρείς και έγινε στην πραγματικότητα. Σύνελθε κορίτσι μου! Ένα όνειρο ήταν, ξεπέρασε το και κοιτά να απολαύσεις τον χρόνο σου εδώ.
Μ'αυτά και μ'αυτά γυρισα πίσω στο δωμάτιο να αλλάξω και να κατέβω κάτω να πάρω το πρωινό μου. Όταν πλησίασα όμως στο κρεβάτι παρατήρησα στο σεντόνι κάποιες καφέ κηλίδες, που δεν είναι τίποτα άλλο παρά ξεραμένο αίμα Και ασπρίζω ολοκληρη από τον πανικό μου.
-Όχι! Όχι! Όχι! Δεν είναι δυνατόν. Όχι Θεέ μου δεν μπορεί να είναι αλήθεια!!!!
Και μου ξυπνάνε οι μνήμες από το χθεσινό βράδυ με τον μελαχροινό άγνωστο.
Πρέπει να κατέβω στην ρεσεψιόν και να μιλήσω με τον διευθυντή. Να καταγγείλω το γεγονός και να πάω στην αστυνομία. Εδώ μέσα κυκλοφορεί ένας παρανοϊκός που κάνει ότι θέλει χωρίς να υπολογίζει τίποτα και κανέναν. Και αυτό δεν θα το αφήσω ατιμώρητο. Πέρασε ο καιρός που έσκυβα το κεφάλι χωρίς να αντιδράω, να είμαι πειθήνια σε όλα και να κάνω υποχωρήσεις. Από σήμερα γεννιέται μια καινούργια Ελίσα! Και αυτός ο άγνωστος θα μου το πληρώσει πολύ ακριβά.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Prince of desertWhere stories live. Discover now