Sabah felaket bir baş ağrısıyla gözlerimi araladığımda, yanımda uzanan barışı görmeyi beklemiyordum. Bildiğin Barış'ın kollarının arasında yatıyordum şu an. Uyanmamış olmasına sevinip, yüzünü incelemeye başladım. Sanırım sadece uyurken böyle tatlı gözükebiliyordu. Aklıma dün gecenin gelmesiyle yüzümü buruşturdum. Neler olmuştu çok fazla hatırlayamıyordum. Ama öpüşmemiz.. Lanet olsun cidden öpüşmüştük. O anı düşündükçe kıpkırmızı oluyordum. Ben düşünmeye dalmışken Barış gözlerini aralayıp gülümsedi.
"Halinden memnunsun sanırım."
Dediğiyle hızlıca göğsünden kalkmaya çalıştım ama izin vermedi. Aksine daha çok kollarıyla sarmalamıştı beni. Ne kadar huysuzlansam da bu durum hoşuma gidiyordu. Bir kaç dakika sessizlikten sonra konuşmaya başladım.
"Dün gece için özür dilerim, yani sana da zahmet verdim. Hem üstüne falan kustum, çok kötü çok utanıyorum suan."
Ben cümleleri hızla sıralarken gülmeye başlamıştı.
"Ya ne gülüyorsun ciddiyim."
"Sorun yok Saye, benim işime geldi."
Diyerek kollarındaki beni işaret etti. Böyle demesine sinirlenip kollarından ayrıldım. Kaşları çatılmıştı. Onu umursamadan konuşmaya devam ettim.
"Her neyse artık gitmen gerekiyor Barış, dün gece yeterince dikkat çekmişizdir. Hem Ferdi ona da açıklama yapmam gerekecek."
"Merak etme Ferdi'nin haberi var. Kimse de bizi görmedi Kenan ibnesi dışında."
Kenan, o tamamen aklımdan çıkmıştı işte.
"Of o çok yanlış anladı. Ona nasıl açıklayacağım şimdi ben."
Barış sinirle ayağa kalktı üzerine tişörtünü geçirirken.
"Amına koyayım seninle surda güzel bi sabaha uyanmışız, dün gece bir şeyler yaşanmış ve sen hala Kenan mı diyorsun. Çıldıracağım!"
Aynı sinirle karşısına geçtim.
"Dalga mı geçiyorsun, dün gece beni zorla öpen sensin. Sabah uyandığımda yanımda yatanda. Tamam bana yardım ettin teşekkürler ama-
Sözüme devam etmeme izin vermeden kapıyı çarpıp çıkmıştı. Yanlış mı yapmıştım bilmiyorum. Ama bana bir yandan kötü davranıp, bir anda böyle davranması tüm dengemi bozmuştu. Yinede bu durum beni mahvediyordu.10.456 beğeni
@sayeatalar: Biraz dağıttığım bi geceydi..🥹
💬
@ferdikadioglu: Biraz mi? Bunu konuşacağız.
↪️@sayeatalar: 😭😭😭
@barisalperyilmaz: Neyseki ben vardım.
↪️@sayeatalar: hıhı
@ölümünegs: şimdi sırada barış mı var??
@user162626262: Kenan çok üzülecek belli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
let me • barış alper yılmaz
FanfictionBarış, Saye'nin onun içindeki buzları eriteceğini düşünmüyordu.