Herkese merhaba yeni romanımla sizlerin karşınızdayım. Evet başlıktan ve açıklamadan anlaşıldığı üzere bu kitap bir savcının seri katili yakalama çabasını içeriyor. Herkese iyi okumalar dilerim. Bölüme oy ve yorum atmayı unutmayın...
.
.
.
Ben Cumhuriyet Savcısı Selin Aydoğan şu anda okuyacak olduğunuz bölüm ölümümden önceki 24 saatimdir. Bunun bilincinde olarak okuyalım.
.
.
Sabah giydiğim takım elbisemle yola koyuldum. Adalet sarayının önüne arabamı park ederek odama çıktım.
-''Günaydın Selin Hanım, başsavcı odasında sizinle görüşmek istiyor.''
-''Günaydın Seda , birazdan geliyorum.''
Odama gidip üzerimdeki ceketimi çıkardım. Telefonuma gelen çağrıyla masadan telefonumu aldım. Ekranda yazan koskoca ''Kaan'' yazısına bakarak gülümsedim.
-''Alo Kaan...''
-''Günaydın Savcı hanım. Bu akşam müsait olursan bir şeyler içelim mi? Sana önemli bir şey anlatmalıyım.''
-''Umarım nişanlınla ilgili değildir. Çünkü biliyorsun çok fazla işim var.''
Kaan'la telefonda konuştuktan sonra başsavcının odasının kapısını tıklattım.
-''Efendim beni çağırmışsınız.''
-''Gel Selin şöyle, Önüne koyduğum dosyanın bundan sonra savcısı sensin. Burak Savcı dosyadan çekildi.''
-''Ne, niye ki, bu olayla çok fazla ilgileniyordu oysa ki... Tamamdır başsavcım.''
Başsavcının odasından çıktıktan sonra yan odayı paylaştığım Burak'ın odasına girdim.
Masasında dosyalarla ilgileniyordu. Ağzımla geldiğimi belli eden bir ses çıkardım. Beni görünce hemen
-'' Hoş geldin Selin..''
-''Hoş buldum Burak... Bak sana ne diyeceğim. Sen Kemer Cinayetiyle fazla ilgileniyordun. Niye dosyayı bana bıraktın?''
-''Çok fazla işim var. Biliyorsun benim çözemediğim olayı sen de çözemezsin ama bir dene bakalım.''
-''Hı hı kesin... Neyse ben adli tıpla görüşmeye gidiyorum.'''
Burak'ın odasından çıktıktan sonra adli tıpa gittim. Morga girerek kurbanı incelemeye başladım. Cinayet kurbanının belli yerlerin de morarmış ve bazı kesiklerine dikiş atılmış olduğunu gördüm. Daha dikkatli bakılınca bunu yapan kişinin solak bir insan olduğu anlaşılıyordu.
Doktor yanıma geldi.
-''Sayın Savcım kurbanın yoğun kan kaybından öldüğünü düşünüyoruz. ''
Bu sırada çalan telefonumla izin isteyerek kenara çekildim. Murat komiserin aramasını açtım.
-''Murat seni dinliyorum...''
-''Savcım bir cinayet daha işlendi. Kemer Cinayetinin seri katilinin yaptığını düşünüyoruz. Olay yerini incelemeye gelebilirsiniz.
Adli tıptan hızla çıktım. Arabamı hızla sürerek olay yerine geldim. Kurbanın eli kolu bağlı yerde yattığını gördüm. Etrafta yine hiçbir parmak izi yoktu. Kusursuz işlenen cinayetin kurbanında yine dikiş ipleri vardı.
Murat komiserin yanına gittim.
-'' Kurbanın kimliği nedir?''
-''Savcım, Hayat Hastanesinde çalışan bir doktormuş. Adı Melek Yılmaz. 39 yaşında acil servis doktoru. Araştırdığımıza göre hastane de sevilen biriymiş. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY PROSECUTOR IS A MURDER VICTIM
Mystery / ThrillerSavcı Selin, şehrin en tehlikeli seri katilini yakalamak üzereyken beklenmedik bir saldırıya uğrar ve hayatını kaybeder. Ancak, cinayetler Selin'in ölümüyle durmaz, aksine bir adamın vücuduna girmiş gibi gözüken gizemli bir katil ortaya çıkar. Polis...