ÖLÜM

53 7 5
                                    

              Hayat masum, ufacik, korummasız bir kiza nasıl nu kadar bencil olurdu? Ben niye diğerleri gibi değildim ben neden normal değildim? Peki neden diğer normal olmayanlara da benzemiyordum? Benim ne farkım vardı?
  
               Ben de onlar ile aynı zamanda doğdum ben de bir anda doğdum ama neden ben neden hiç kimseye benzemiyorum? Ben bu hayatta fazlalık mıyım? 8 yaşimda hiç tanımadığım bir adam tarafından evlat edinildim. Bu adam bana artık yani babam olduğunu söyledi ve 7 tane de kardeşim olduĝunu.

           Onların beni çok seviceğini iddaha etti. Ama hayat bana her zaman ki bencilliğini yaptı. Önce kınanış, sonra dışlanış, sonra zorbalık, sonra sevgisizlik...

           Şimdi ise bunlardan uzakta bir yaşam kurmaya çalışıyorum. Onlar olmadan her ne kadar beni sevmeseler de benim onlara olan bağlılığımdan unutamadığım ailem.

"Daisy hadi tatlım yemek hazır."

"Tamam, geliyorum Gloria"

        Gloria benim Bay Hargreeves tarafından evlat edinilmeden önceki ailem yani beni doğuran annem ve babamın aile dostlarının kızıydı hayatın bana tek güldüğü zaman Gloria ile tanıştığım zamandı.

        Hargreeves aile yavaş yavaş dağılmaya başladı zaman ben de bunu fırsat bilip kaçmıştım. Zaten Gloria'nın ailesinin o 14 yaşındayken bir trafikmkazasında öldüklerini biliyordum. Ben de beni tek seven ve kollayan kişinin yanına Gloria'ın yanına geldi ve 2 yıldır beraber yaşıyoruz.

        Gloria 27 ben ise 16 yaşındayım normalde diğer kardeşlerim gibi 27 yaşında olmam gerekiyordu ama bu da hala nedenini öğrenemediğim bir farklılığımdı. Hemen yemek odasına Gloria'nın yanına indim yine döktürmüştü.

"Sana bir mektup var Daisy."

"Kimden peki üstünde ne yazıyor?"

"Bu pek hoşuna gitmiyecek fakat kendin baksan daha iyi olur."

         Bana uzattığı mektubu bir çırpıda elinden aldım çünkü bana çok fazla hatta hiç mektup gelmez.Hemen mektubun üstündeki yazıyı okudum.

                      Şemsiye Akademisi'nin 8 Numarasına

          Hemen mektubu açıp okumaya başladım.Çünkü bana bir mektup geldiyse ve bu mektup Şemsiye Akademisi tarafından gönderilmişse hiç iyi şeyler olmazdı.

  

Sevgili 8 Numara;

                      Size bu haberi verirken ne kadar üzgün olduğumu bilmenizi istiyorum. Malesef siz gittikten sonra pek iyi şeyler olmadı 6 Numara'nın ölümü 5 Numara'nın kayboluşu derken ve üstüne sizin bizi terk edişiniz üzerine geriye kalanlar kendi aralarında büyük bir kopupluk yaşadılar bu sepeple hepsi siz gibi bizi terk etti. Sadece 1 Numara burada kaldı babanız ise onu uzayda bir göreve yolladı. Size vereceğim bu haberi 1,2,3,4 ve 7 Numara'ya harfi harfine ilettim. Maalesef dün gece yarısı babanız Sir Reginald Hargreeves'ı kaybettik.Başımız sağ olsun. Bu gün saat 4 sularında sizi ve kardeşlerinizi miras bölüşümü için Hargreeves Malikanesi'ne bekliyorum.Saygılarımla...

                             Sir Reginald Hargreeves'in uşagı Pogo...

      Ne!Bay Hargreeves öldü mü? Ve miras bölüşümü mü? Ben neden miras bölüşümüne katılıyorum ki zaten kisenin gözünde bir Hargreeves değildim beni mirastan men edemezler miydi?

"Ne diyor canım?"

"B-Bay Hargreeves ölmüş..."

"Daisy sen şaka yapıyorsun değil mi?"

Fazlalık Ben Miyim? Five Hargreeves İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin