Hadi gel açıkla açıklayabiliyorsan.
L:Five, Daisy? Ne yapiyorsunuz ln siz?
F:Kalksanan üstümden ezdin beni ayi misin (bak şimdi ayip ettin ama Five)
Fiveın böyle demesi beni acayip derecede etkilemişti. Cunku akademi zamanlarinda kilom normalden baya bir fazlaydı.
Ve hepsi benimle dalga geçerdi. Bu yüzden derimi çok fazla kez deşmiş, kendimi ćok fazla aç bırakmiştim.Şimdi onun bunu demesi...
A:Five! Bir kiza öyle denir mi? Daisy sen ona aldırma.
D: Ne oldu Allison kardeşin mi bellendin bir anda onu?
A: Bunun dediğin şeyle alakası bile yok sadece küçükken onunla bu konuda dalga geçtiğimizde yaptı şeyi görmüştüm.
Sen şaka yapıyorsun?
K: dur merak ettim ne yapıyordum Daisy
-b-ben
A:Açıklama yapmana gerek yok Daisy
F:Hayır gerek var cevap ver daisy
Yardım ister gibi Allisona baktim.
A: Ayy kizin üstüne gitmeyin. Gel Daisy donat yemeye gidelim.
Allison ,ben ve beraber donat yemek Five haklı bu gerçekten kıyamet alameti.
(..)
Allison ile bir donatçıya gelmiştik. Ama sanki bir şey söyleyecekmişte söyleyemiyormuş gibi bir suratı vardı.
-Allison bir şey mi söyliceksin?
A: Çok mu belli oluyor?
-Hayır ben yıllardır uzakyan sizi gözlemledim ve endişeli zaman yaptığın gibi şuanda kendini tatlıya veriyosun.5. Donat bu bırak artık.
A: Sana bir şey söylemem lazım ama vereceğin tepkiden çok korkuyorum.
Bir anda nereden geldiğj belli olmayan cesaretimle elinin üstüne elimi koydum.
A:Hani küçükken babam sana bir ilaç veriyordu ama seni hasta ettiği için içmek istemiyordun.
-Evet devam et lütfen. (Kibar Lütfiye!)
A: Işte sonra babam seni ikna etmem için gücümü kullanmamı istedi. İnan bana ilk başta ona karşı koydum ama sonra bana yapmazsam bir daha Luther'ı göremiyeceğimi söyledi ben de mecbur kaldım. Ve sana kotü davranmak zorunda kaldım. Ama seni çok seviyorum bunu bil.Çok özür dilerim beni affetmezsen anla-
Bir anda ona sarıldım. Biri benisevdiĝini söylemişti.
-Sana kızgın deĝilim affettim giti. Ve seni anlıyorum. Swvdiĝin erkek ile tehtid edilmen de hiç adil değil.
A:Teşekkür ederim kardwsim.
Ikimizde ağladığımızî iceri bizimkiler girince anladık. Ben he men ayrılmaya çalıştım ama Allison bırakmadi aksine daha sıki sarıldı.
D:Ooo sende mi aile düşamanı oldun Allison?
-Allison boğuluyorum
A: Aa pardon KARDEŞİM!
Kardeşim kelimesine bilerek baskı yapmişti.
- Vanyan nerede?
L: Sevgilisinin gözünü çıkardığın için hastanedeler.
-Ayy işin yokmuş gibi polisle uğraş.
D:Şanlısın polise gitmeyecek.
-Gitmeyecek mi? Bu adamda bit gariplik olduğunu biliyordum.
F:Ne saçmalıyorsun?
Ona cevap vermicektim çünkü kalbimi acayip derecede kırmıştı.
-Allison Vanya'nın numarası sende var mı?
A:Evet de neden?
-Nedeni boş ver sen versene bana.
A:Yaz tatlım .......
-Tamam teşekkürler.
Hemen gidip o adamla konuşmalıydım. Gitmek için ayağa kaljıştım ki başım dönmüştü.
A: Daisy beni korkutuyorsun tatlım iyi misin? Otur şuraya.
- O adamla konuşmadığım sürece bana rahat yok ve bana olanlardan da bence o sorumlu.Şimdi gidiyorum. Haberleşiriz.
A:Bugün akademide kal yarın gidersin saat 12 olmuş.
-Bilemiyorum. Onlar rahatsız olmasın.
Bizimkileri göstermiştim. Diego ile Luther atışıyorlardı.Klaus herhalde Ben ile kavga ediyordu. Five ise... o bana çok değişik bakıyordu.
A:Hiç bir şey diyemezler hayatım. Orası senin de evin. Beyler beni dinleyin. Daisy bizimle akademiye gelicek ona laf eden olursa kendini yumruklar ona göre uyarıyım.
D:Bir o eksikti zaten.
A:Bir söylenti duydum kendine yumruk atıyormuşsun.
Diego bir anda kendine yumruk atti ve gülmemek için kendimi zor tutum ama nafile az da olsa kıkırdamıştım.
D:Hey sen ne hakla bana gülersin.
Bana vurucakken onu engellemek istedim ve bir anda eli havada kaldı.
Elini tutan kişi B-Ben'di.Ama nasıl?
B:Selam Daisy seni özledim.
-Ben?
K:Evet Daisy o burda ama sen nerden biliyorsun ve neden gözlerin şimdi de beyaz oldu.
-Onu görebiliyorum. Ve ben de seni özledim Ben.
B:Şuan da benimle nasıl konuştuğunu merak ediyorsun sana sadece şunu söyleyebilirim. Biri sana zarar vermeye çalıştığında sadece gözlerini kapat ve birinin onu durdurduğunu düşün.
D:Lan ne yaptın bana elim böyle kaldı.
-Ben onu bırakır mısın?
B:Emin misin?
-Evet, lütfen.
B:Tamam ama bir şey yapmaya çalışırsa dediğimi hatırla.
Başımla onu onayladım ve Ben Diego'yu bıraktı ve yumruğu Diego'nun kontrolü dışında bana doğru gelmeye başladı.
Yumruğu savurmuştum ama bu seferde üzerime düşüyordu.Hemen Ben'in dediğini hatırladım ve gözlerimi kapadım ve Diego'yu arkadan birinin tutuğunu hayal ettim ve gözlerimi açtım
Ve hiç tanımadıĝim biri arkasından Diego'yu tutuyordu. Ne olduğunu anlayamamıştım. Camdan yansımama baktım ve gözlerim bem beyazdı.
Diego'yu tutan Ruh:Ne zaman yardıma ihtiyacınız olduğunda seslenmeniz yeter Varis'im.
Varis'im mi?
Selamlarrrrrr kitab okunuyor mu beğeniliyor mu umrumda deĝil açıkça yazmak çok eğlenceli.
Eğer okuyorsanız kendinizi belli etmeyi unutmayın.
Öptüm💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fazlalık Ben Miyim? Five Hargreeves İle Hayal Et
FanfictionReginald'ın akademiye sonradan getirmiş olduğu 8 numara hiçbir kardeşi tarafından sevgi görmedi. sanki bir hayaletmiş gibi davranıyorlardı ona bir gün Reginald'ın ölümü ile 8 numara güçlerine kavuşarsa ne olur?