(ÖNCELİKLE ŞUNU SÖYLEMELİYİM BU KİTABA BAŞLARKEN KESİNLİKLE DAİSY'NİN GÜÇLERİNİ DÜŞMEMİŞTİM SADECE ATEŞ OLUR DİYE KENDİ KAFAMDA KURMUŞTUM. AMA KİTABIN GİDİŞATINA GÖRE OLAY BENİM KAFAMLA SINIRLI KALMAKTAN ÇIKTI. GÜCÜ BİRAZ MANTIKSIZ GELDİ BANA AMA SİZ NE DÜŞÜNÜRSÜNÜZ BİLEMİYORUM ŞİMDİDEN UYARAYIM!!!!!)
Muhafız Ruh: Sizin anneniz bir baş Ruh şamanıydı. İnsanların ruhlarını tekrar hayata döndürebilir ve ya yok edebilirdi. Ama her ruh canlandığında bir yıldız sönerdi. Ve bu yıldızlar bizim diyarımızda kutsaldır.
Klaus: Yani ben de mi varisim?
Muhafız Ruh: Hayır ama siz de bir şamansınız.
Daisy: Peki ya ısı dalgası?
Muhafız Ruh: Babanız ise baş Ateş şamanıydı. Aslında ruh şamanları ve ateş şamanları ufak bir temasta bulunsalar bile kıyamet kopabilirdi ve bu yüzden yasaktı. Ama anneniz ve babanız çok büyük bir aşk yaşadılar ve bu yasağı yok saydılar ve siz doğdunuz. Ve yıldızlar bu duruma çok sinirlendiler ve diyarımızı gecenin karanlığına boğdular.
Durdu.
Muhafız Ruh: Ama sonra siz 5 yaşına geldiniz bir gün salıncakta sallanırken yere düşüp ağlamaya başlamıştınız. Sonra birden bir yıldız belirdi ve bir tane daha. Sizin o zaman bir Varis olduğunuzu öğrendik. Yıldızlar bu duruma sevindi. Çünkü artık bir varisleri vardı. Ama babanızın babası yani büyükbabanız bu duruma hiç sevinmedi ve bu yüzden sizi diyardan kaçırıp dünya yeni doğmuş bir bebek olarak getirdi ve sizi Reginald adlı adama evlatlık etti.
Nefesim kesilmişti. Nasıl yani? Ben farklı bir diyara mı aittim?
Daisy: P-peki annem ve babama ne oldu?
Muhafız Ruh: Baş şamanlar ölmezler ama intihar edebilirler. Ve sizi kaybettikten sonra ikisi de intihar etti.
(TUA versiyonlu hgoi 🤣🤣)
Hiç bir zaman tanıyamadığım annem ve babam ben gittiğim için kendilerini öldürmüştü.
Muhafız ruh: Ama büyükbabanız size bir eş vaat etmiş buradan ve bu eş ile beraber büyüyeceğinizi de bildirmiş.
Daisy: Nasıl yani eş vaat etti?
Muhafız Ruh: Yani size bir aşk vaat etti ve bu erkek kardeşlerinizden biri.
Evet biliyorum çok kısa oldu ama bir sonraki bölümün ilerlemesi için burada bitirmem gerek ve sizin de Daisy'nin güçlerini kavramanız lağzım. Eğer anlayamadıysanız söyleyin ona özel bir bölüm yapayım.
Bir sonraki bölüm bu gün ya da yarın gelir.
Öptüm bayss💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fazlalık Ben Miyim? Five Hargreeves İle Hayal Et
FanfictionReginald'ın akademiye sonradan getirmiş olduğu 8 numara hiçbir kardeşi tarafından sevgi görmedi. sanki bir hayaletmiş gibi davranıyorlardı ona bir gün Reginald'ın ölümü ile 8 numara güçlerine kavuşarsa ne olur?