merabe herkese
Dün bölüm atamadım
Müsait değildim 🤨Piercing istiom dudişime side labret yaptırcsm(annem izin vermedi)
İyi okumalarrrr💓💓💓
•
[vantetae-jeonjk]
vantetae
Jungkook
(05.10)Uyuyor musun
(gönderildi)Evet uyuyorsun
özür dilerim
(05.32)•
Hepsi Jungkook'un salonunda ayrı yerlere oturmuş sessizce bekliyorlardı. Seokjin ve Hoseok arada bir göz göze geliyorlardı ama ne demeleri gerektiği hakkında hiçbir fikirleri yoktu, bilmem kaçıncı kez göz göze geldikten sonra Hoseok gözlerini Jungkook'a çevirmişti. Uyandığından beri sadece koltukta oturuyor ve asık suratıyla yeri izliyordu, zaten uyanalı çok olmamıştı ama kalktığından beri tek kelime etmemişti. Bu durum diğerlerini daha çok üzüyordu.
"Jungkook" Seokjin en sonunda dayanamamıştı, bu sessizlik ona yetmişti. Jungkook uzun sessizliğin ardından ismini duyduğunda irkilerek yerdeki gözlerini tam karşısında oturan Jin'e çevirmişti.
"Efendim" Jungkook uzun süredir konuşmadığı için çatlayan sesiyle konuştuktan sonra sesinin düzelmesi için boğazını temizlemişti. "İyi misin? Yemek yemedin kahvaltı yapmalısın" Seokjin karşısında oturan ve doğru düzgün uyuyamadığı içinde hafif kızarmış gözleriyle kendisine bakan çocuğa odaklanmıştı.
"Hayır iyiyim hyung, aç değilim." Jungkook söylediği yalanın daha inandırıcı olmasını istediği için gülümsemeye çalışmıştı.
"Yalan söyleme, aç olduğunu biliyoruz." Hoseok Jungkook'un yalan söylediğinin farkındaydı, ama çocuğun aç kalmasınıda istemiyordu. Jungkook'un verecek bir cevabı yoktu.
"Pekâlâ, ben gidip birşeyler hazırlayacağım" Hoseok ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerlemeye başladığında Jungkook gözlerini tekrar yere çevirmişti.
"Sana mesaj attı mı?" Jungkook tekrar başını kaldırıp Seokjin'e baktığında başını iki yana sallamıştı. "Bilmiyorum, telefonuma bakmadım." Jungkook herhangi bir cevap beklemeden hemen yanında duran telefonuna uzanmıştı, ekranı açar açmaz gelen bildirime odaklanmıştı. Taehyung...
"Belliki mesaj atmış." Jungkook başını telefondan kaldırmamıştı ama Jimin'in konuştuğunun farkındaydı. Taehyung'dan gelen mesajları okumuştu ama cevap vermek istiyor muydu bilmiyordu. Telefonunun ekranını kapatıp eski yerine koyduğunda önce Jimin'e sonra da Jin'e bakmıştı.
"Ne yazmış? Cevap vermeyecek misin?" Jungkook gözlerini tekrar Jimin'e çevirmişti. "Sence cevap verecek miyim?" bu aslında bir soru değildi çünkü bunun cevabını herkes biliyordu. Jimin anladığını belli ederek başını salladığında oda gözlerini yere çevirmişti.
"Peki Yoongi... O sana mesaj atmadı mı?" Jungkook merakına yenik düşmüştü, bu soruyu sormak istemiyordu ama merak da ediyordu.
Jimin başını kaldırıp ifadesiz yüzüyle Jungkook'a bakmıştı."Bilmiyorum, şarzım bittikten sonra açmadım telefonumu." Tekrar bir sessizlik hakim olmuştu, aslında odadaki herkes bu sessizlikten rahatsız oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Eyes-[Taekook]
FanfictionOkul çıkışında kendisine çarpmak üzere olan arabaya tepki gösteren lise öğrencisi Jeon Jungkook, arabanın sahibinin Kore'nin en güçlü mafya lideri olan Kim Taehyung'a ait olduğunu bilmiyordu. texting-düzyazı semetae ukekook Taekook Yoonmin