İLK BÖLÜM
Aşırı hevesliyim oy verin lütfen😫🙏🙏💓Yazım yanlışı yaparsam ki muhtemelen yapıcam şimdiden özür dilerim 💖
İYİ OKUMALAR 😚😚😚
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Jungkook sıkıc ve yorucu bir okul günündeydi ama neyse ki çıkış zili çalmıştı ve bu günün yorgunluğunu atması için yeterliydi. Okul kapısına doğru yürürken arkadaşları bu gün işleri olduğunu ve onunla gelemeyeceklerini söyledi. Jungkook eve tek başına gideceğini anladığında yüzünü asmıştı.
Ama başka çaresi olmadığı için arkadaşlarıyla vedalaşıp yoluna devam etti. Caddede yürürken bir yandan kulaklıklarını çantasından çıkarmaya çalışıyor diğer yandan ise telefonunu tutmaya çalışıyordu "Hadi ama nerde bu kulaklıkla" bu yüzden önüne bakmadan yürüyordu.
Tam o esnada ani bir fren sesi duydu ve irkilerek geri çekildi. Kafasını kaldırdığında neredeyse ona çarpmak üzere olan bir Bugatti gördü. "Lanet olsun" şaşkınlıkla mırıldandı ama bir süre sonra içindeki şaşkınlık öfkeye dönüştü. Az kalsın araba ona çarpıyordu.
"Hey önüne baksana sersem! "
Bağırarak söylediği şeyin ardından arabanın kapısı açıldı ve içinden bir adam çıktı. Jungkook adamın çatılmış ve gerilmiş olan suratından onunda sinirlendiğimi anladı.
"Kelimelerine dikkat et çocuk, yoksa bir dahaki sefere seni bilerek ezerim."
Adam konuştuğunda Jungkook'un kaşları daha çok çatıldı ve içindeki öfke büyüdü, adam hem ona çarpmak üzereyi hemde ona kızıyordu. Saçmalık.
"Beni uyaracağına önce önüne bak. Az önce bir insanı ezmek üzereydin"
Adamın yüzündeki kızgınlık hala geçmemişti ama bu jungkook'u korkutmuyordu çünkü haklı olan kendisiydi.
"Asıl sen önüne bakarak yürü. Farkındaysan burası yol dikkat etmesi gereken kişi sensin"
Jungkook gözlerini devirerek derin bir nefes verdi. Bu gün herkes onu sınamak için mi uyanmıştı?
"Sen de dikkat etmelisin. Bu yaya geçidi boşuna mu var burada? "
Jungkook yerdeki yaya geçidini işaret ederek konuşunca adam önce yere sonra jungkook'a baktı. Ardından onu baştan aşağı süzerek konuştu.
"Lise öğrencisi ha?"adam jungkook'a bir adım yaklaştı ve burnundan nefes vererek güldü, dalga geçtiği belliydi. "Bir lise öğrencisinin benimle böyle konuşması ne kadar komik, sanırım sana biraz terbiye öğretmeliyim. Adam sırıtmaya devam ederken Jungkook daha da sinirlendiğimi hissetti. " Sen bana terbiye öğretmek yerine önce araba kullanmayı öğren. "
Jungkook adamla daha fazla tartışmak istemiyordu bu yüzden arkasını dönüp yürümeye devam etti ama bileğine dolanan güçlü bir el onu engelledi
Arkasını döndüğünde adamın onu bileğinden yakaladığını fark etti."Sabrımı sınıyorsun oğlum. " jungkook adamın bu söylediğiyle gerildiğini hissetti ve kolunu ondan kurtarmaya çalıştı. "Bıraksana beni, ayrıca sabrın umrumda değil. " kaşlarını çalarak konuştuğunda adam sinsice sırıttı. "Demek öyle, sen tanımadığın insanlarla hep böyle mi konuşursun? " Jungkook tam cevap vereceği esnada arkasındaki ses ile sustu.
"Bir sorun mu var beyler? "
Jungkook arkasını döndüğünde konuşan kişinin bir polis memuru olduğunu gördü, iki tane polis memuru bir ona bir adama bakıyordu. "Hayır, memur bey bir sorun yok sadece ufak bir tatsızlık yaşandı. " Jungkook konuştuğunda adam onun bileğini bıraktı. Neden bilmiyordu ama jungkook polis memurlarını görünce rahatlamıştı.
"Anladım, bir sorun olmamasına sevindim"
Polis memuru konuştuğunda hala bir jungkook'a bir adama bakıyordu. Polisler yavaş yavaş yollarına devam ederken Jungkook etrafta polislerin olmasının rahatlığıyla adama dönüp son kez baktı ve bir şey demeden polislerin arkasından yürümeye başladı.
Arkasında bıraktığı adam sadece onu izlemekle yetindi. Kötü bir şekilde tanışmış olduğu bu çocuk oldukça hoşuna gitmişti. Adam onu tekrar göreceğini bilerek yüzündeki sırıtışla arabasına yöneldi ve oldukça şık olan Bugattisi ile oradan uzaklaştı. Ve yoluna devam ederken ona cesurca karşı gelen çocuğun yaka kartını hatırladı.
Jeon Jungkook.......
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Bu niye bu kadar kısa oldu bende bilmiom😭😭😭
Diğer bölümü daha uzun yazıcam söz.
Oy vermeyi unutmayın
Hadi bayssssss😘😘😘
~atlantis
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star Eyes-[Taekook]
FanficOkul çıkışında kendisine çarpmak üzere olan arabaya tepki gösteren lise öğrencisi Jeon Jungkook, arabanın sahibinin Kore'nin en güçlü mafya lideri olan Kim Taehyung'a ait olduğunu bilmiyordu. texting-düzyazı semetae ukekook Taekook Yoonmin