twenty-one★

279 16 0
                                    

İyi okumalar

Yeni bi fic yayınladım he bakın isterseniz stupid neigbor diye

Flawed Mangoes - Killswitch Lullaby

Bu şarkıyla okuyunn bu bölümü

Jungkook son kez ceplerini kontrol etmiş ve çıkmıştı evden. Akşam saatlerinde ve hepsi toplanıp kafa dağıtmak istemişlerdi, parka gideceklerdi ama park kelimesi bile Taehyung'u hatırlatıyordu ona.

Evden çıkar çıkmaz karşı tarafta ayağının ucuyla çakıl taşlarını iteleyen ve kendisini bekleyen Jimin'in yanına adımlamıştı.

"Sonunda, ağaç oldum." Jimin Jungkook'u görür görmez derin bir nefes çekmişti. Jungkook dudaklarını birbirine bastırıp mahçup bir şekilde Jimin'e bakmış ve yürümeye başlamıştı.

"Üzgünüm, duş almam uzun sürdü." Jimin yürürken ara sıra Jungkook'un yüzündeki geçmeye yüz tutmuş morlukları ve hırkasını kıvırdığı için görünen bilek yaralarına bakmıştı. Jungkook'un bilekleri biraz daha iyidi ama hala kanayan yerlerin tuttuğu kabuklar iyileşmemişti tam olarak.

"Nasılsın?" Jimin adımlarını yavaşlattı, biraz konuşmak istiyordu Jungkook ile.

"Hm? Ben... İyiyim." Hayır, değildi ve bunu çok belli etmişti. Hayatının travmasını bir kaç saatte yaşadıktan sonra nasıl iyi olabilirdi ki?

"Berbat bir yalancısın." Jimin gülümsedi, yumuşatmak istemişti ortamı ama Jungkook gülümsemek yerine yere bakarak yürümeye devam etmiş ve onu başıyla onaylamıştı. Başından savmak içindi bu hareket.

Sokak lambalarının altında yürürken konuşmamışlardı, Jimin konuşursa planından açık verir diye korkmuştu.

Herzaman gittikleri park yerine başka bir yeri tercih etmişlerdi. Çünkü o park Jungkook'a iyi gelmezdi.

***

"Ne kadar uzun sürdü lan. Bir gelemediniz." Seokjin ve Hoseok çoktan parka geçmiş bir çardağa kurulmuşlardı bile. Seokjin her zamanki gibi söylenirken ikiside masaya kurulmuşlardı.

Sohbet etme havasında değildi hiçbiri ama toplanma amaçları Jungkook'tu, onun kafasını dağıtmak. Onunla da konuşmaya çalışıyor daldığı yerden kurtarıyorlardı.

Jungkook kısa cevaplar veriyordu çünkü gerçekten konuşmak istemiyordu. Taehyung'u özlüyordu, kendine bunu söylemekten bile nefret ediyordu amangerçeklerden kaçamazdı. Taehyung'a hâlâ aşıktı ama ölmek istemiyordu.

"Telefonundan başını kaldır biraz bamya, geldiğimizden beri kiminle konuşuyorsun?" Hoseok bir yandan Jimin'in telefonuna bakmaya çalışıyor bir yandan da sataşıyordu ona. Ama Jimin izin vermemişti bakmasına, planı suya düşerdi yoksa.

"Sanane lan, bakma sikmiyim." Zorla da olsa gülmüşler ve keyiflenmeye çalışmışlardı.

***

"Bu kadar içki alırsanız tabi şişersiniz. Bu para nerden geliyor anlamadım ki zaten." dedi Jin.

Sarhoş değildi hiçbiri, sadece fazla yiyip içmişlerdi.

Star Eyes-[Taekook]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin