..
Abim beni bıraktıktan sonra veteriner kliniğini açtım ve içeri geçtim,çalışanlarda gelmişti.“Günaydın Duru Hanım” dedi Ece hanım. Ece hanım tatlı biriydi seviyordum.”Günaydın Ece Hanım” dedim ve odama geçtim.
Müşteri gelmişti köpeğinin aşısını yaptıracaktı bende hemen üzerime gömleğimi geçirdim ve aşı yapılacak yere geçtim aşıyı yaptım köpek çok akıllıydı.
~~~
Son müşterininde hayvanını teslim ettikten sonra gömleğimi çıkardım, çalışanları gönderdim ve eşyalarımı toplayıp eve geçmek için abimi aradım.
“Alo abi.”
“Ne var?”
“Gel al beni.”
“Tamam. 5 dakikaya ordayım”
“Tamam.”Beş dakika sonra kliniğin önüne çıktım ve abim burdaydı.
Eve geldik ben odama geçtim. Evet tek yaşamıyorum maalesef ki ev fiyatları İstanbul’da biraz pahalı olduğu için tek yaşayamıyorum, neyse çokta sorun değil.
Biraz telefonda takıldıktan sonra aklıma bi şey geldi. Hep wattpad’de okuyordum numara sallayıp sonunda mutlu, zengin bir aile tablosu oluyordu belki bendede olur denemekten zarar gelmez.
~~~
Bu son deneyişim, 20 kere denedim önceki numaralar ya yaşlı göbekli dayılara ait oluyordu ya da teyzelere, bi düzgününe denk gelemedik.
~~~
Siz:Merhaba tanışalım mı ben gelecekteki çocuklarının annesi
Ben böyle yazdım ama inşallah düzgün birine yazmışımdır, rezil olmak istemiyorum.
-0537..:Ne?
Siz:Şimdi şöyle ki ben senin gelecekteki karın tanışalım diyorum
-0537..:Gerçekten senin gibi çocuklarla uğraşacağımı mı sanıyorsun? Komik.
Siz:Neden öyle diyorsunuz Beyefendi ne çocukluğumu gördünüz ben bi kere gayet genç olgun bi kadınım
Siz:fotoğraf..
-0537..yazıyor..
-0537..çevrimiçi
-0537..yazıyor..
-0537..çevrimiçiSiz:Noldu yazamadın sanki dilin tutuldu gibi
Siz:Sencede hala küçük müyüm
Siz:??
-0537:Kimsin sen?
Bölüm biraz kısa oldu, kusura bakmayın bi dahakine daha uzun olacak okuduğunuz için teşekkürler.💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEDİCİK(YARI TEXTİNG)
De TodoSiz:Merhaba tanışalım mı ben gelecekteki çocuklarının anası -0537:Ne? Siz:Şimdi şöyle ki ben senin gelecekteki karın tanışalım mı ... Kitabıma şans verirseniz mutlu olurum💖💖