Avo? zavolala na mě mamka. Už jsi z balená ?
Ano mami a šla jsem s plným kufrem dolů po schodech na kterých jsem málem spadla kvůli tom obřím kufru který jsem musela nést dolů. Rovnou jsem zamířila ven k nastartovanému autu u kterého čekal táta aby mi pomohl ten obrovský kufr dát do kufru auta. Nasedla jsem do auta a vytáhla sluchátka abych si mohla pustit písničky moje nejoblíbenější písnička je asi Skyfall od Adele a nebo Mockingbird od Eminema celkově písničky od Eminema miluju. Chvíli jsem hledala co si pustím a nakonec jsem si pustila In the End od Linkin Park mezi tím už jsme vyjeli. Každé prázdniny jezdím k babičce na 2 týdny a tento rok není vyjímkou cesta k babičce trvá okolo 1 hodiny tak jsem se rozhodla že si odpočinu a nachvíli jsem zavřela oči. Celou cestu jsem prospala a až jsme dojeli k babičce mě máma vzbudila že už jsme na místě. A tak jsem vystoupila z auta a běžela za babičkou ji pozdravit. Přiběhla jsem k ní a hned jsem ji objala .
Babička mi hned ukázala co upekla.
Mňamm vdolečky řekla jsem a hned jsem si dvě vzala než táta donesl můj obrovský kufr do kuchyně a hned se semnou a babičkou rozloučili a jeli zpátky domů donesla jsem si kufr do pokoje který mám u babičky je takový malý ale taky hodně útulný mam tu všechno co potřebuju. Vybalila jsem si oblečení do skříně a šla za babičkou si povídat co se za tento rok všechno stalo moc se s babičkou nevídáme někdy si zavoláme a to je tak vše takže jsem ji řekla úplně všechno. Nevynechala jsem ani že jsem se seznámila s jedním fakt dobrým klukem jménem Nate ale že bydlí moc daleko ale že by zamnou někdy přijel aby jsem se poznali i mimo sociálních sítích. O Nateovi jsem ještě nikomu jinému neřekla jenom mojí babičce je to jediná osoba které já věřím samozřejmě taky věřím mojí nejlepší kámošce která se jmenuje Bea ale té jsem to ještě neřekla. S babičkou jsem si povídali až do 9 hodin večer a pojídali jsem ty její vynikající vdolečky. Pak jsem se rozhodla že půjdu do mého pokoje se převléct do pyžama a pustím si televizi. Jak jsem si sedla na postel zacinkal mně mobil tak jsem ho zvedla a koukla kdo napsal na displeji mě svítila zpráva od Nate.
ČTEŠ
Oba na konci zemřou
RomanceKniha je o jednom páru kteří se setkají na správném místě v správném čase.