Ayaz, kucağında uyuyan kıza baktı. Kız çok güzel duruyordu, görünüyordu. Anlamıyordu. Bu kızın duygularını bir türlü anlamıyordu.Yasin, Ayaz'ın yanına geldi.
"Nasıl oldu?" diye sordu. O da korkmuştu. Bu çocuklar daha küçüktü. Ama yaşadıkları büyüktü. Hem de fazlasıyla.
"Bilmiyorum. Ceren'i öldürdüğünde gülümsemesi falan. Gece iyi değil. Bunu biliyorum. Bu kız cidden..." diye sözünün devamını getirmedi Ayaz.
"Sorunlu."diye Ayaz'ın söylediği sözün devamını getirdi Yasin. O kızı kardeşi gibi görmüştü. Korurdu, kollardı onu. Ama tedavi görmesini engellemezdi.
"Bilemiyorum. Anlayamıyorum."dedi Ayaz.
Yasin ise "Onun tedavi görmesi gerek." dedi.
Ayaz, evet anlamında başını salladı.
"O kızı gerçekten savunabiliyor musunuz ya. Kız yüzünden iki kişi öldü iki. Birini de kendisi öldürdü, en yakın arkadaşını ." diyen ise Umay'dı.
"Yaptığı doğru değil , fakat... " diyen de Fatih'ti. "O hasta." diye cümlesini bitirdi. Ayaz'ın kucağındaki kız , kaşlarını çattı. "Anne..." diye mırıldandı genç kız. Etraf, derin bir sessizliğe gömüldü.
"Anne, canım yanıyor..." uykusunda ağlayarak konuşuyordu. Kâbus mu görüyordu?
"Anne, kardeşimi öldüren kızı gördüm..." diye konuşuyordu.
"İntikamımı aldım anne." dedi.
"Sen buna bile değmezken, ben senin için katil oldum. Anne, senden nefret ediyorum." Kimseden çıt çıkmıyordu.
"Gece o gece çok korktu. Ama kimse korktuğumu görmedi, katil olduğumu gördüler." diyen Gece gözlerini araladı.
Gece ağladı.
Gece uykusunda ağladı.
Gece'ye uykusunda bile rahat yoktu.
"Gece... Uyan güzelim."diye sarstı onu Ayaz.
Gece korkuyla uyandı. Korkmuş görünüyordu.
"Ne oldu bana?" diye sordu.
"İyisin. Buradayız." dedi Ayaz.
"İyiyim. Sen iyi misin?"
"Sen iyi olduktan sonra bana sorman bile hata." dedi Ayaz ve gülümsedi.
Sınıftan bir kaç kişi Ayaz'ın Gece'yi sevmesini ve değer göstermesini hatalı buluyorlardı. Fakat bu Ayaz'ın umurunda bile değildi.
"Tamam, yeterli bu kadar . Kantinde bir ceset var. Kimin öldürdüğünü bulun, yoksa bir kaç kişiyi alıp öldürürüz." diyen bir anons sesi duydular. Herkes tedirgindi.
"Sen kim olduğunu söylesene bir ya?" dedi Fatih.
Cidden mi? Burada mahkum kalmışlardı. Ve aralarından bir kaç kişi katil olmuştu. Buradan nasıl kaçmayı düşünüyorlardı . Çıkmalarına imkan yokmuydu?
"Benim kim olduğumu ne yapacaksın ya sen?" dedi adam küçümser bir ses tonuyla. Fatih ise Onun bu hareketine sinirlenmişti.
"Ne mi yapacağım, seni öldüreceğim." dedi Fatih.
"İşte bu yüzden sizi seçtik, katil olabilecek potansiyele sahip insanlar. Sadece Gece değil, buradaki herkes katil olacak. Beni öldürürseniz bile katil olacaksınız." dedi adam. Adam geçti. Yaşlı falan düşünmeyin yani, 28 yaşlarındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKÛM SINIF
Mystery / ThrillerBir okulun kursuna giden Gece Yıldırım, o okula bomba düşmesiyle kurs için kalan sınıf mahkum kalır. Fakat bu sınıftaki herkesi katil yapmaktır amaçları. Bu yapanlar da kim? Sınıftaki bir kişi hariç herkesin katil olması, onları tek sona götürüyordu...