Bir kâğıt parçası düşünün, o kağıdı ateşe tutuşturduğunuzda yanar ve kül olur.Bizi de bir kağıt parçası yaptılar. Daha sonra bizi ateşe tutuşturacaklar, en sonunda da biz kül olacağız.
Şuan sınıfın içerisinde oturuyorduk. Akıllı tahtadan kimin kimi öldürdüğünü izleyecektik.
Benimse inanılmaz derecede başım ağrıyordu. Ben katildim, akıl hastasıyım, ve de bir kızın cesedini ateşle kavuşturanım. Kimin öldükleri belliydi. Yanımızda dört kişi yoktu. Demekki ölmüşlerdi.
Gülfidan.
Soner.
İlayda.
Burak.
Yoktular. Onları unutmayacağımıza dair kafamda söz vermiştim. Unutmayacaktım.
Tahtaya birden görüntüler düştü. Videolar...
İlk video; Dilara'nin kafasına torba geçirilerek ölmesi.
İkinci kişi Mert; Ayaz, Fatih ve Yasin'in yumrukları ile dövülerek öldüğü zaman. Sonraki video Ceren'i öldürdüğüm video. Kalbimdeki acı, gittikçe büyüdü. Sonra başka video, Umay'ın kızlar tuvaletinde ölmesi...Fatih, onu öldürüyordu. Hayal kırıklığıyla ona baktım, herkes ona bakıyordu. O ise başını eğmişti.
Başka video, Murat'ın Zeynep'i öldürmesi. Onu da kantinde öldürüyordu. Daha fazla dayanamayarak gözlerimi sıkıca yumdum. Hepsi bıçakla öldürüyordu.
Başka bir video daha, ve yine Murat. Bu sefer İlayda öldürülüyordu. Diğer video, Gökçen... Gökçen'in de Soner'i öldürmesi... ona da baktım. Özür diler gibi bana baktı.
Diğer video; Yasin... Yasin'in Burak'ı öldürmesi. Ona bakmama gerek yoktu. Çünkü tek ağlayan oydu. Daha başka video, Elif'in vahşice Gülfidan'ı öldürmesi. Daha fazla dayanamadım ve lavaboya koştum. İçimdekileri bıraktım sonra da elimi yüzümü yıkadım. Kaç kişi kalmıştık?
Dayanamıyordum artık... Yeter!
Bitsin istiyordum.
Hemen sınıfa girdim, herkes kederli bir şekilde oturuyordu. Yerdeki Ceren'i öldürmek için kırdığım cam parçasını aldım. Gülümsedim. Hızlıca başka bir sınıfa girdim. Bir an huzur geldi. Ama aklıma takılan şey ise, Allah'ın karşısına nasıl çıkacağımdı. Onun emanet ettiği hayatı,bedeni bizlere verirken, ben kendi canımı kıyıyordum. Aklıma gelenler daha da korkunçtu; biz katildik! Bunun haddide hesabı da yoktu. Başımı salladım. Zaten cehennemlik bir kızdım, daha da yanacaktım.Cam parçasını şah damarıma bastırdım. Acıdı. En sonunda da kanlar gelmeye başladı. Gerisi ise karanlıktı.
***
Ayaz, Gece'yi aradı ama bulamadı. Yoktu... Düşündü Ayaz. Sınıftaki herkese sordu, kimse nerede olduğunu bilemedi.
Aradılar... Bazı kişiler sınıftan dışarı çıktığını demişlerdi. Sınıflara baktılar. Tuvaletlere baktılar. En sonunda bir sınıfta kan izlerini gördüler. Kan vardı yerde. Ayaz, birden ağlamaya başladı. Sevdiği kızın mı kanıydı bu? Öldüğü için Gece'yi almışlar mıydı? Bu yüzden mi yoktu? Herkesin aklında bir sürü soru vardı, ama cevap yoktu. Hopörlörden ses geldi. "Gece Yıldırım, intihar ederek öldü." Diyen bir ses, insanı nasıl bu kadar sarsardı? Bu nasıl bir şeydi? Tüm herkesi mahveden 5 kelime sadece. Bir cümle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKÛM SINIF
Mistério / SuspenseBir okulun kursuna giden Gece Yıldırım, o okula bomba düşmesiyle kurs için kalan sınıf mahkum kalır. Fakat bu sınıftaki herkesi katil yapmaktır amaçları. Bu yapanlar da kim? Sınıftaki bir kişi hariç herkesin katil olması, onları tek sona götürüyordu...