Kısa Bir YB(çok istediniz)

42 8 20
                                    

Bonnie' nin ağzından...

Ders bitmişti, teneffüse girmiştik. Bu sefer herkes buradaydı.

Jessie: Kantine gidelim mii??

Hepimiz hep bir ağızdan "Olur" dedik. Ve kantine doğru yürümeye başladık.

Gus' un ağzından...

Teneffüste orduca kantine gitmeye karar verdik. İstiklal Marşı sırası gibi ikişerli sıra olup sürü halinde yürümeye başladık. Önümüzde Jessie ve Leon vardı. Bonnie ile ben ortadaydık. Arkamızda da Nita ve Sandy vardı.

Hepsi kendi aralarında konuşuyordu. Bonnie de bana bir şeyler anlatıyordu. Tabii ki de Twice ile ilgiliydi. Geçen yaz babası(?) ve ablasıyla fanmeetinge gitmiş, onu anlatıyordu. Çok şanslıydı...

O bunları anlatırken bende dinliyor ve başımı sallıyordum. Nedense artık, ona bakınca, o konuşunca böyle bir seviniyordum, içim kıpır kıpır oluyordu, kalbim atıyordu.

Kantine vardık. Devlet bana her ay bir miktar burs veriyordu, o yüzden para sıkıntısı çekmiyordum.

Jessie kek aldı, Leon tabii ki de lolipop aldı. Lolipopla aşk falan yaşıyordu heralde, sürekli lolipop yiyordu.

Nita kraker aldı, Sandy zaten zar zor gelmişti buraya kadar, masalardan birine çöktü ve uyudu.

Bonnie de çikolata almıştı. "En sevdiğim çikolata varmış, yaşasın!" dedi. Bense sadece bir su aldım ve hepimiz Sandy' nin olduğu masaya gidip oturduk.

Biraz takılıp boş boş sohbet ettikten sonra zil çaldı ve sınıfımıza döndük.

Çok fazla yb istediğiniz için attım 3 4 gün idare edin uzun bölüm atıcam ballarım luv uuu💗😻

askm eylus giremiyormus etiketleyek de gelsinn 


FATE? ~gus × bonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin