Gideceğini bile bile bir insana sarılmak ne demek biliyo musunuz ? Öleceğini bile bile gelecek hayali kurmakla eş değer. Herkes sevmeyi yan yana olmak sansın, ben seni göğüs kafesimde saklıyorum. Acı var, hüzün var, ağlamak var, ben hala gülüyorum. Bi insan gülerekte ağlayabilir. Benim hayatımda herkes gelip geçerdi, sende herkes gibi geldin ama tek farkın geçememendi. Gölgeni görebilmek için kışın ortasında saatlerce seni beklediğim günleri ne çabuk unuttun ? Ellerim soğuktan buz tutardı sen gelmezdin, hiç ısınmazdı. Beni kaybetmekten korkuyosun sandım. Unut be unut gitsin. Bi insan kaç defa vurulur ? Bana sor ben bilirim defalarca aynı yerden vurulmayı.
O gece gidiyodun, sanki göğsümü alıyolardı. Ellerin çok güzeldi, durduk yere tutasım geldi. Seninleyken elini tutmadığım her an için kendime sövdüm. Baktım arkandan öylece, gittin sonra. Kayboldun gözlerden. Hep çocuksu bakıyodu gözlerin, hep böyle içinde uzak bi ışık yanıyodu. Bakışlarında beni dinlendiren çok şey vardı. Çok zor. Herkesin yoluna nasıl devam ettiğini görüp ayrılan yolun ortasında gözü yaşlı gideni beklemek inan çok zor. İçin yan yana unutmak nedir bilmezdim ben, öğrettin bana. Sevdirdin kendini sonrada hiç bişey olmamış gibi köşene çekildin. Sen benim zayıf noktamdın, hep onu kullandın. Bi tek sana zayıf düştüm. Sen gittikten sonra dönmen için gururumu hiçe saymıştım hatırladın mı ? Ne çok dalga geçmişlerdi. İnsanların düşünmeden söylediği kelimeler var, ön yargıları var. Sen geceleri moralin bozukken uyuyorum sonra konuşalım derdin, ben o gece uyuyamazdım senin moralin bozuk diye. O kıza gitmeni gerektiricek bi neden söyler misin bana ? Gerçekten neden sevmedin beni ? Hiç kimsen yokken ben vardım, şimdi ben yokken herkes var. Sen benim kısa saçlarımı çok severdin bende senin sigara tutuşunu. Gözlerin gözlerime değsin isterken gidişin kalbime değdi. Artık bu limanda bizim için kalkan tek gemi bile yok. Bende sevilmek isterdim. Benim sevdiğim gibi sevilmek, özlenmek isterdim. İnan seni hiç bi zaman unutmıycam. Yazacak dert çokta dinleyen yok. Beraber gülmüştük yalnız ağladık. Haklıymışlar. İnsan sadece rüyasında doya doya sarılabiliyomuş. Hissettim bana sarıldığını. Rüyada olsa kokunu hissettim. Gece yatağıma sıktığım kokundan dolayı sanırım. Özlemimin şiddeti arttı, yalnızlığımın tarifi yok. Anılarımızın olduğu sokaklar var, oturup ağlamak için. Ben seni göğsümde uyuttum, sen beni göğsümden vurdun. Sen benim hayal kırıklığım değil, hayatımın koptuğu yersin. Seni çok sevdiğimi hissettiremedim ya oda benim ayıbım olsun.
Canın sağolsun, sol yanım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN GÜNEŞE BAKAN TARAFI
RomanceYok olmak isteğiyle kalbim attığı zaman, bana yaşa der gibi gülen, senin yüzündü.