06| 🔞Eerste keer

460 19 0
                                    

Na de wedstrijd zijn we samen naar zijn huis gegaan, dat is waar we nu zijn. Ik zit op zijn bed, mijn benen zijn over elkaar heen gekruist, terwijl ik mijn telefoon in mijn hand heb. Milo staat onder de douche, dat had hij echt nodig. Die vent heeft zich zo uitgeleefd op het veld. Het was ergens wel heel aantrekkelijk, hoe zijn lichaam meedraaide richting de bal, hoe je zijn spieren zag flexen, hoe gefocust hij was. 

Toen we weer hier kwamen, is hij naar de douche gegaan. Hij zei dat ik in de woonkamer kon wachten of hier. Ik heb er zelf voor gekozen om in zijn slaapkamer te gaan zitten. Uit zijn kast heb ik een shirt gepakt en die heb ik aangetrokken. Het is een paars shirtje met in het midden van de borst een logootje. De letters 'BANK' staan erop. Beetje vreemd om kleding te kopen met een meubelstuk erop, maar dat soort vreemde, random shit is wel echt typisch Milo. 

"Matt?" Ik kijk op van mijn telefoon wanneer ik Milo door de deur hoor komen. Gelijk stokt mijn adem. Hij heeft niks aan, alleen een handdoek rond zijn middel. Zijn natte haar druppelt op zijn borst. 
"Ja?" Mijn ogen zijn overal, behalve op zijn ogen. Fucking Hell, hij is zo knap, mooi, sexy, aantrekkelijk, alles. De haren op mijn armen staan omhoog, terwijl de realisatie dat ik weldegelijk verliefd ben geworden mij nu raakt.
"Is dat mijn shirt?" Even wijst hij naar mijn, eigenlijk zijn, shirt.
"Eh... Nee...?" 
"Cute." Hij glimlacht en loopt op mij af, waarna hij naast mij op bed komt zitten. "Even wat anders. Ik heb tijdens het tennissen een verkeerde beweging gemaakt, waardoor ik nu last van mijn rechterschouder heb. Zou jij zo mijn schouders even willen masseren?" Hem masseren? Dat betekent dus dat ik zijn lichaam aan mag raken, dat mijn vingers over zijn huid strelen en dat hij niet veel meer dan een handdoekje of onderbroek aan heeft.
"Natuurlijk wil ik dat." Mijn spanning onderdruk ik, terwijl ik naar hem glimlach. 

Niet veel later ligt Milo op zijn bed en zit ik op mijn knieën naast hem. Hij ligt op zijn buik, met zijn armen onder zijn hoofd. Op zijn nachtkastje staat een flesje met bodylotion, aangezien hij geen massageolie had. Mijn handen heb ik al ingevet met het goedje. Langzaam, maar wel met wat druk, laat ik mijn handen over zijn schouderbladen glijden. Ik hoor Milo langzaam en diep uitademen. "Als ik je pijn doe moet je het zeggen, hè?" Fluister ik, terwijl mijn duimen cirkels over drukpunten draaien.
"Mhm..." Zijn stem klinkt een beetje hees, maar toch zó fucking aantrekkelijk. "Zal ik doen, baby." Mijn handen verplaatsen lichtjes langs de lijnen van zijn schouderbladen, terwijl ze druk uit blijven oefenen. 

Milo ontspant helemaal onder mijn aanrakingen. Zijn spieren ontspannen en ook zijn ademhaling wordt rustiger en dieper. Voorzichtig verander ik de bewegingen die ik maak en laat ik mijn handen druk uitoefenen, terwijl ik ze naar beneden laat glijden. Vervolgens beweeg ik mijn handen terug omhoog, waarna ik ze terug naar beneden streel. "Matthyas?" Fluistert hij. Ik hap naar adem door de kriebels die ik daardoor voel. Volledige naam? Waarom gebruikt hij mijn hele naam en waarom laat het mij zóveel voelen? Zacht hum ik. "Zou je ook wat lager willen gaan?" Terwijl ik mijn handen naar zijn onderrug laat glijden, slik ik mijn speeksel door, maar het lijkt niet te willen zakken.
"Hier?" Ook ik fluister zacht. Er is geen reden om te fluisteren, maar toch doen we het allebei. 
"Mhm." Ik oefen druk uit op dit punt. In principe zou ik nu heel makkelijk onder zijn handdoekje kunnen gaan en de neiging om het te doen is er ook zeker, maar uit respect naar Milo doe ik het niet. 

Ik masseer zijn hele rug, tot Milo zich ineens op zijn zij draait. Mijn handen rusten hierdoor op zijn taille. "Je handen," begint hij, nog altijd fluisterend. Ondertussen pakt hij mijn handen beet en laat hij zijn handen tussen de mijne glijden, "werken echt wonderen. Het voelde echt goed, baby. Kan ik iets doen om je te bedanken?" Hij kijkt mij aan en bijt speels op zijn lip. Een ondeugende blik staat in zijn ogen.
"Zo te zien heb je zelf al een idee in je hoofd." Grinnik ik zacht. Zijn blik dwaalt af naar mijn lippen.
"Wellicht." Grijnzend kijkt hij me weer aan, waarna hij mij een beetje naar hem toe trekt aan mijn handen. "Mag ik?" Zijn lippen zitten nog maar een stukje van de mijne af. 
"Mhm." Hij duwt zijn lippen op de mijne en gelijk voel ik alle spanning die ik voelde van me af glijden. Zijn rechterhand haalt zich uit de mijne en streelt langzaam onder mijn shirt. Zijn hand glijdt steeds verder naar boven totdat hij mijn borst bereikt. Zijn vingers cirkelen over mijn tepel, terwijl hij ons verder draait, zodat ik op mijn rug lig en hij boven mij hangt. Zijn linkerhand is nog altijd verwrongen in de mijne, dezen liggen naast mijn gezicht op het matras, waar ze een beetje in worden gedrukt.

Alles Voor MijWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu