Atahan ' ın Çenesi

91 6 0
                                    

ATAHAN:
Kız gözlerini açtığında bize bön bön bakıyordu . Hala kız diye hitap ediyorum . İsmi ne acaba? Bunu düşünmemle sormam bir oluyor ve kıza ismini soruyorum . Kız bana tip tip bakarak "Beni hem kaçırıyorsun hemde ismimi bilmiyorsun pes doğrusu ." dedi. O arada benim sevgili manyak ikizim Atakan seni ben kaçırdım ikizim değil ayrıyetten ismini bilmeni geçtim senin sülaleni bile biliyorum Esila dedi. İsminin Esila olduğunu öğrendiğim kız Atakan 'a onu neden kaçırdığını sordu. Peki benim sevgili ikizim ne cevap verdi dersiniz "Tabiki De canım öyle istedi " dedi . Tabi canım hiç şaşırmadım. Bu cevap her zamanki Atakan cümlesiydi.
Küçükken de hep böyleydi.  Egoist, laf dinlemez , asi biri olmuştu annemin ölümünden sonra.  Annem biz 16 yaşındayken babamın düşmanları tarafından öldürüldü . Atakan bunu öğrenince babama ceza olduğunu düşünüp babam gibi olmaya başlamış tı. Ben ise annemin ölümünü bize bir uyarı olarak algıladım. Babamın ve bizlerin bu işler üzerinden elimizi ve ayağımızı çekmemiz gerekiyordu.  Babamda bende Nitekim öylede yaptık zaten . Ama Atakan gün geçtikçe bizden uzaklaştı.  Kendini kötü işlere verdi . Annemizin acısını hafiflettiğini söyledi ve savundu. Bize birkaç yıldırda babamın baskısı yüzünden babama ve bana mafyalığı bıraktığını söylemişti . Demekki bize yalan söyledi.  Esilayı kaçırdığına göre hala kötü huylarına devam ediyor.  Ben bu düşüncelerle boğuşurken Atakan bana Kaş göz işareti yapıp odadan çıkmamız gerektiğini söyledi ve odadan çıktık.  Odadan çıkar çıkmaz
+Sen ne yaptığını zannediyorsun  .
- Ne yapıyormuşum ki ?
+ Nasıl ya bide karşıma geçip pişkin pişkin ben ne yapmışım ki diye sırıtıyorsun ya sen babamla bana bu kötü işleri bıraktığını söylemiştin Atakan dedim
Esila' yı kaçırdığına göre hala devam ediyorsun bana bak ikizim mikizim dedim seni bir güzel döverim Atakan
" Sen mi beni dövceksin çıt kırıldım Atahan "  dedi. 
ATAKAN :
Atahan ' a çıt kırıldım dememle  suratıma yumruk indirmesi bir oldu . O hep benden daha güçlüydü zaten . Babamın göz bebeği hocaların taptığı öğrencisi kızların romantik prensi olmuştu hep. O küçükkende iyi taraftı benim gibi mafya olmasına rağmen hep iyiydi o ama zaten mafyalığı bıraktı . Ama iş kavgaya gelince Kibarlığı bir tarafa bırakırdı.  Hayatta tek başarabildiğim şey mafyalıktı, zorbalık, birde asi çocuk olmaktı.  Ben onun yaptığı hiçbir şeyi yapamazken
O benim iyi olduğum kavga etmekte bile benim kadar iyi olmayı başarıyor .Hayır tabiki ikizimi kıskanmıyorum.  O benim hayatta sahip olduğum tek şey onun kılına zarar verseler bu dünyayı onlara dar ederim.  Ama yinede bazen düşüyorda tiplerimiz tıpa tıp aynıyken niye onu daha çok seviyorlar ben anlamıyorum.  Biz ikizsek benide onun kadar sevmeleri gerekmiyor mu . Benim çok düşmanım var ce bu düşmanlar bazen Atahan ' a da zarar vermek istiyorlar ama ben onun benden çok yaşamayı hak ettiğini düşünüyorum.  Bu yüzden ben ölmeden onun ölmesinede ona zarar gelmesinede izin vermiycem.  İşte bu yüzden Atahan ' ın yumruğuna karşılık vermedim. " İkiz gelde sana olayı bütün herşeyiyle anlatayım " dedim. Sinirden gözlerinden ateş çıkıyordu resmen o sinirle tamam dedi. Atahan "ı ilk kez bu kadar sinirli görüyordum.  20  yıldır ikizim ama onu hiç böyle görmedim.  "Esilayı sırf şirket ihalesi için kaçırdım . Kıza zarar vermiycem merak etme zaten babası kaçırıldığını duyduğu an bize ihaleyi geri verdi. Birkaç saat sonra kıza yemek yedirip iyi vakit geçirdiğinden emin olduğumuz zaman bırakcaz zaten o yüzden  bu kadar abartmana gerek yok"
"Ya ne demek abartmaya gerek yok bi kızı kaçırıyorsun üstelik kız mafya hadi bunu açıkladın. Sen hala mafyalığa devam ediyorsun Atakan hani bırakmıştın. Sonumuz annemiz gibi olmuycaktı hani bana izin vermezdin Atakan babam yüzünden annem öldü . Bide senin yüzünden ben ölmeyeyim Atakan işte buna kızıyorum sen hem beni hemde kendini tehlikeye atıyorsun.  "
"Ben seni tehlikeye atmıyorum Atahan atmam da bunu o odun kafana sok tamam mı senin ölene izin vermem kardeşim merak etme . Sana söz veriyorum senin benden önce ölmene izin vermiycem kardeşim ikizlik sözü " Biz böyle kavga ederken Esila aşağı ne bağırıyorsunuz diye indi. Bu kız aynı benim gibi atarlı.  Bende ona sana deyip tersledim.  O arada kapı açıldı ve babam içeri girdi . İşte şimdi bittik biz . Ben ve Atahan birbirimize bittik biz bakışı atarken bu kız kim ikizlerim dedi. Babamın bunu demesiyle Atahanın babama Atakanın  nişanlısı demesi bir oldu . Ne dedi o nişanlısı mı dedi . Kulaklarıma inanmıyorum babamda benim kadar şaşırmış olmalı çünkü ATAKAN KURTOĞLUNUN nişanlısı değil sevgilisi bile olamaz.
Babam bizden Bir açıklama beklerken Atahan her zamanki çenesiyle konuşmaya başladı.  "Baba Atakan ve Esila nişanlılar kendi aralarında nişanlanmaya karar verdiler Esila da bugün bize taşındı.  Artık bizimle yaşıycak bi sorun olmaz değil mi ?" Babam bize inanmayan gözlerle bakarken Esila ya döndü ve doğru mu dedi . Allah'ım kaderim kaçırdığım kıza bağlıydı. Niye evet desin ki . ..
ESİLA : NE diyeceğimi bilemezken ikizler kadar yakışıklı olan babaları bana tehditkar bir şekilde bakıyordu . Bana kalırsa Hayır diyeyim gitsin sonuçta beni kaçırdı.  Ama anladığım kadarıyla bu 3 adamda Tekin değil. Sanki ben çok tekinim.  Baba oğul mafya bunlar eğer ben bugün burda evet demezsem Atakan mıydı yoksa Atahan mıydı hala karıştırıyorum her neyse sonuçta ikiside aynı.  Babama benim mafya olduğumu söylerlerdi.  Bide işin garip tarafı ben hala babamın mafya olduğundan şüpheleniyordum.  Durum böyleykenevet demem şartı.  Sonuçta bir meteorun  nişanlısı olsam başıma ne gelebilirdi ki. Benim hayatım daha tehlikeliyken evet desem ne olurdu ki.

İKİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin